۵۳۳۹۶۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

مردِ مکانیک قاتل، بخشیده شد

مرد مکانیک که یکی از دزدان مغازه‌اش را با چاقو کشته بود پس از محکومیت به اعدام، توانست با جلب رضایت اولیای دم و پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان از قصاص نجات پیدا کند.

روزنامه ایران: مرد مکانیک که یکی از دزدان مغازه‌اش را با چاقو کشته بود پس از محکومیت به اعدام، توانست با جلب رضایت اولیای دم و پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان از قصاص نجات پیدا کند.
این جوان صبح دیروز از زندان به شعبه چهارم دادگاه کیفری انتقال یافت تا از جنبه عمومی جرم محاکمه شود. در این ماجرا که صبح پنجم اسفند سال ۸۹ در یکی از خیابان‌های جنوب تهران رخ داد پسر ۲۸ ساله‌ای به‌نام «هاشم» کشته شد
. ماجرا اینگونه آغاز شد که صاحب مغازه صافکاری هنگام ورود به مغازه‌اش با ۲ سارق جوان روبه‌رو شد و پس از درگیری با سارقان، یکی از آنها را به قتل رساند.«فریدون» ۳۲ ساله- صاحب صافکاری- پس از دستگیری، به قتلی که مرتکب شده بود اعتراف کرد و در دو دادگاه به قصاص محکوم شد. اما در حالی که یک قدم با چوبه دار فاصله داشت، توانست با جلب رضایت خانواده مقتول و پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان از مرگ نجات یابد.
متهم، صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران که با حضور قاضی اصغر عبداللهی- رئیس- و قاضی کیخواه - مستشار دادگاه- تشکیل جلسه داده بود از جنبه عمومی جرم محاکمه شد. متهم در دفاع از خود گفت: «روز حادثه وقتی وارد مغازه‌ شدم دو جوان غریبه را دیدم که قصد سرقت داشتند. آنها که غافلگیر شده بودند برای فرار با من درگیر شدند و من که خونم به‌جوش آمده بود با چاق
و یکی از آنها را زخمی‌کردم اما قصد کشتنش را نداشتم. الان هم سخت پشیمان هستم.» قضات دادگاه پس از شنیدن اظهارات متهم وارد شور شدند و متهم را به شش سال و نیم حبس محکوم کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • منوچهر

      پس انتظارداشتیداین ها رو واسه پذیرایی دعوت میکرد یا می ایستادلحظه کشته شدنشو میدید یا هم رفتن مال و دارایی هاشو!؟ آدم موقع عصابنیت هیچ چی سرش نمیشه اون هم حق باشه البته ایشون هم گفته که قصد کشته نشون رو نداشته... به نظرم برای این گونه اتفاقات حکم اعدام درست نیست شاید دو سه سال زندان کافی باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج