۵۳۴۱۶۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

راه اندازی تور گردشگری ریلی یک روزه در تابستان

قائم مقام مدیرعامل شرکت راه آهن، سامانه های جامع ارتباط با آژانس های گردشگری و ارتباط با مسافران را رونمایی کرد.

خبرگزاری مهر: مهدی خدایی در حاشیه پنجمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی در جمع خبرنگاران در خصوص سامانه های گردشگری این شرکت گفت: درحال حاضر تور گردشگری ریلی تهران ـ سوادکوه ایجاد شده و برای راه اندازی تورهای مشابه از طریق راه آهن برنامه ریزی مشخصی انجام داده ایم.

عضو هیات مدیره شرکت راه آهن راه اندازی قطار گردشگری استان خوزستان در ایام تعطیلات نوروز امسال را یادآور شد و افزود: این قطار گردشگری به صورت محدود در این استان بین اندیمشک تا اهواز تردد داشت که با استقبال بسیار خوب مردم روبرو شد.

وی با اشاره به قطارگردشگری تهران ـ سوادکوه ادامه داد: این قطار در روزهای پایانی هفته در طول مسیرمردم را سوار و پیاده می کند که با استقبال خوبی روبرو شده و دلیل آن زیبایی این مسیر است.

قائم مقام شرکت راه آهن با تاکید بر اینکه تور گردشگری ریلی تهران-سوادکوه در ایام تعطیلات تابستان به صورت تورهای گردشگری یک روزه و با تعداد بیشتر برپا خواهد شد، تصریح کرد: در نظر داریم قطار گردشگری به صورت قطار تخصصی این حوزه طراحی و ساخته شود و در دیگر مسیرهای گردشگرپذیر به صورت تورهای یک روزه به اجرا درآید.

خدایی از رونمایی دو سامانه گردشگری ریلی شامل سامانه جامع آژانس ها(سجا) و سامانه ارتباط با مسافران خبر داد و افزود: این دو سامانه در جهت اجرایی شدن قانون دولت الکترونیک و کم شدن واسطه ها برای خرید تورهای گردشگری ریلی بسیار موثر است.

امضای قراداد همکاری راه آهن های ایران و اسپانیا برای مدیریت بار

همچنین مازیار یزدانی معاون فنی و زیربنایی راه آهن نیز درباره همکاری راه آهن ایران و اسپانیا گفت: این کشور به دلیل ترافیک بالا در تردد ریلی خود مورد همکاری با راه آهن ایران قرار گرفت چرا که ما برای افزایش ترافیک ریلی بار و مسافر نیاز به استفاده از تجربه کشوری ما اسپانیا داشته ایم.

عضو هیات مدیره شرکت راه آهن موضوع مورد تفاهم این همکاری را شبیه سازی ترافیک ریلی اسپانیا در راه آهن ایران عنوان کرد و افزود: همچنین در همکاری با اسپانیا ضمن استفاده از فناوری پیشرفته این کشور، از تجربیات مدیریت ترافیک آنها نیز استفاده خواهیم کرد.

وی اسپانیا را صاحب تکنولوژی پیشرفته در بخش سیگنالینگ و ارتباطات رادیویی ریلی نامید و خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه به زودی عملیاتی شده و بر اساس آن ترافیک ریلی ایران از این پس شاهد یک ترافیک منظم و برنامه ریزی شده خواهد بود.

به گفته خدایی، مهمترین موضوع این تفاهم نامه مدیریت جابه جایی بار از طریق ریل در ایران خواهد بود. ضمن اینکه این شرکت اسپانیایی در حال جمع آوری اطلاعات از وضعیت ریلی ایران و حجم تردد بار از طریق راه آهن است تا بر اساس این بانک اطلاعات بتواند نقشه راه خود را برای مدیریت ترافیک ریلی ارائه وعملیاتی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج