۵۳۴۳۶۳
۲۹۵ نظر
۵۰۲۳
۲۹۵ نظر
۵۰۲۳
پ

نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶

نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد.

این خبر لحظه به لحظه بر اساس آمار رسمی، تکمیل می‌شود.
۱۴:۰۷: نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد.

روحانی: 23.549.616

رئیسی: ۱۵.۷۸۶.۴۴۹

میرسلیم: 478.215

هاشمی‌طبا: ۲۱۵.۴۵۰
14:06: عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور:

ما امروز خیلی خوشحال هستیم و خداوند متعال را شکر می‌کنیم و به خاطر نعمت مردم انقلابی سر تعظیم بر آستان جانان می‌نهیم. هزاران بار به خاطر نعمت جمهوری اسلامی ایران و مردم‌سالاری حاکم بر آن شاکر هستیم که مردم ما امکان مشارکت بر سرنوشت خودشان را پیدا کردند و با خلق حماسه‌ها صفحات زرینی را به یادگار گذاشتند.

امروز یکی از صفحات پر افتخار تاریخ مردم‌سالاری ایران رقم خورد و حماسه مردم ثبت شد.
۱۴:۰۱: نشست خبری وزیر کشور برای اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور آغاز شد
۱۴:۰۰: دبیر ستاد انتخابات خوزستان از مشارکت ۶۵ درصدی مردم خوزستان در انتخابات خبرداد.
13:14: دبیر ستاد انتخابات استان قم گفت: آمار شرکت در انتخابات ریاست جمهوری مردم قم نشان می‌دهد که ۷۸ درصد از مردم این استان در انتخابات شرکت کرده‌اند.
۱۳:۱۲: با اتمام شمارش آرا در استان هرمزگان دکتر حسن روحانی با بیشترین آرا نفر اول و سید ابراهیم رئیسی دوم شد.
13:11: معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری و رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری از مشارکت ۷۵ درصدی مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات خبر داد
۱۱:۴۳: ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: نتیجه نهایی انتخابات ساعت ۱۴ امروز اعلام می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات کشور نتایج جدید شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.
11:10: رییس ستاد انتخابات کشور: روند آرا مشخص است و نتیجه آرا هم تقریباً مشخص است اما به لحاظ قانونی، جناب آقای رحمانی فضلی ساعت 14 نتیجه نهایی را اعلام خواهند کرد.
۱۰:۳۴: استاندار سمنان با بیان اینکه ۵۰۸ هزار و ۱۱۵ نفر در استان واجد شرایط رای بودند، گفت: ۸۰درصد مردم استان در انتخابات مشارکت داشتند.
10:30: رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: تاکنون یک میلیون و ۱۴۹ هزار و ۴۲۴ رأی مأخوذه این استان به حسن روحانی اختصاص یافته است.
۱۰:۲۹: فرماندار خوانسار با اشاره به اتمام شمارش آرای انتخابات در شهرستان خوانسار تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری آرای آقای روحانی و رئیسی با هم برابر بود.
09:48: درصد آرای کسب شده نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شمارش اولیه اعلام شد.
نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 96
09:38: واکنش مثبت بورس به نتایج انتخابات
شاخص کل بورس از ساعات اولیه صبح با رشد 683 واحدی از 81 هزار واحد گذشت.

09:17: رییس ستاد انتخابات کشور:

بالغ بر ۴۰ میلیون نفر در انتخابات شرکت کردند.

از نظر ما آرا تا سقف 40 میلیون شمارش شده است و سایر شعب در حال تطبیق است.

ان‌شاءالله تا بعدازظهر و شاید زودتر نتایج نهایی را اعلام خواهیم کرد.

نتایج بر اساس تطبیق آماری است که از شعب به بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها اعلام شده و برای جلوگیری از اشتباه، با گزارشات ناظرین شورای نگهبان تطبیق داده می‌شود.
۰۹:۰۵: دلیل تاخیر در اعلام نتایج انتخابات

رئیس ستاد انتخابات گفت دلیل تاخیر در اعلام آرا، تطابق رای‌های گزارش شده شعب به فرمانداری‌ها بوده است.

۰۸:۱۷: رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: مشارکت مردم استان همدان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به ۷۳ درصد رسید.
08:16: استاندار خراسان رضوی گفت: بر اساس آمار شعب آنلاین، میزان مشارکت مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ٧٤ درصد بوده است.
08:04: نماینده دکتر حسن روحانی: نتایج انتخابات روشن است منتظر اعلام وزارت کشور هستیم

محمد رضا صادق نماینده دکتر حسن روحانی برای هماهنگی با شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: منتظر اعلام نتایج انتخابات از طرف وزارت کشور هستیم.

صادق در پاسخ به سوالی درباره زمان اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری گفت: کار شمارش آرا به خوبی پیش میرود و نتایج آن روشن است و منتظریم تا وزارت کشور نتایج بدست آمده را اعلام کند.

قرار است نتایج به دست آمده در انتخابات همزمان با شمارش آرا به صورت تدریجی اعلام شود.
08:03: دبیر ستاد انتخابات استان زنجان از مشارکت ۷۰.۵ درصدی مردم استان زنجان در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
۰۸:۰۰: رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: حجت‌الاسلام حسن روحانی با فاصله قابل توجه به نسبت سایر نامزدها، رأی نخست انتخابات در استان را از آن خود کرد.
07:58: وزارت کشور برای اعلام رسمی نتایج انتخابات منتظر تایید شورای نگهبان است
۰۷:۵۰: وبسایت فرارو : خبرگزاری رویترز به نقل از منابع خود خبر داده است که از ۳۷ میلیون رای شمرده شده، حسن روحانی با کسب ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار رای پیشتاز است. بنا بر این گزارش که رسما تایید نشده، ابراهیم رئیسی با حدود ۱۴ میلیون در رتبه دوم قرار دارد.
07:39: نماینده رئیسی از وزارت کشور رفت

صولت مرتضوی، نماینده سید ابراهیم رئیسی لحظاتی پیش ساختمان وزارت کشور در خیابان فاطمی را ترک کرد. محمد رضا صادق، نماینده حسن روحانی نیز دقایقی پیش وزارت کشور را ترک کرده بود.
06:59 خبرگزاری ایسنا - فرماندار آغاجاری نتایج نهایی شمارش آرای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان را اعلام کرد.

محمود عیدانی با اشاره به پایان شمارش آرا شهرستان آغاجاری اظهار کرد:‌ در این شهرستان 5 هزار و 199 رای به نام سیدابراهیم رییسی، 4 هزار و 910 رای به نام حسن‌ روحانی، 100 رای به نام سیدمصطفی آقامیرسلیم و 42 رای به نام سیدمصطفی هاشمی‌طبا ثبت شد.
۰۶:۵۸:‌ خبرگزاری ایسنا - کل آرای ماخوذه انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان حمیدیه ۲۶ هزار و ۵۰۶ رای بوده است که از این تعداد، ۱۵ هزار و ۷۲۰ رای متعلق به آقای سیدابراهیم رییسی و ۷ هزار و ۸۵۳ رای متعلق به آقای حسن روحانی است.

همچنین از کل آرای ماخوذه انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان حمیدیه ۴۵۴ رای به آقای سیدمصطفی میرسلیم و ۲۶۲ رای به آقای سیدمصطفی هاشمی‌طبا اختصاص دارد و در مجموع ۸۵ رای از کل آرای ماخوذه انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان آرای باطله بود.
06:51: نتایج اولیه شمارش آرا انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در خراسان شمالی از پیشتازی حسن روحانی حکایت دارد.

05:06: آفتاب نیوز؛ تصویری از توئیت پیام فضلی نژاد از نویسندگان روزنامه کیهان درباره انتخابات ریاست جمهوری را منتشر کرد.
نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 96
۰۵:۰۵: فرماندار تهران در پایان برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، با صدور پیامی، حضور شهروندان شهرستان تهران پای صندوق های رای را بی‌سابقه و بی نظیر خواند.
05:04: استاندار کرمان حضور جوانان پای صندوق های رای را کم نظیر توصیف کرد و گفت: رسانه های منطقه و جهان از حضور چشمگیر مردم پای صندوق های رای حیرت زده شده اند.
۰۵:۰۳: رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به مشارکت ۷۸.۰۷ درصدی مردم استان گلستان گفت: یک میلیون و ۷ هزار و ۴۱۲ نفر در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا در استان گلستان شرکت کردند.
05:02: استاندار خراسان رضوی مشارکت مردم این استان را در انتخابات 29 اردیبهشت بر اساس آرا ماخوذه در شعبه هایی که به صورت آنلاین به سامانه مرتبط هستند 74،7 درصد اعلام کرد.
۰۵:۰۱: شمارش اولیه بخشی از آرا در کرج حکایت از پیشتازی حجت‌الاسلام حسن روحانی از کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری دارد.
05:00: شمارش اولیه آرای برخی صندوق ها به ویژه صندوق های روستایی حاکی از آن است که حجت الاسلام روحانی در استان آذربایجان غربی پیشتاز است.
۰۴:۵۹: حماسه ۸۰ درصدی مردم گیلان در انتخابات
04:58: دبیر ستاد انتخابات استان قم گفت: مردم قم در این انتخابات مشارکت ۷۸ درصدی را به ثبت رساندند و بیش از ۶۰۷ هزار نفر از واجدین شرایط در استان قم در انتخابات شرکت کردند.
۰۴:۵۷: رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: ۸۰ درصد مردم قزوین در انتخابات شرکت کردند.
04:56: نتیجه آراء شمارش شده از صندوقهای شهری و روستایی در کرمانشاه حکایت از پیشتازی حسن روحانی دارد.
۰۴:۵۵: نتایج اولیه شمارش آرای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در قم نشان از آرای بالاتر حجت الاسلام رئیسی نسبت به سایر نامزدها در این استان دارد.
04:54: رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: آرای ثبت شده تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۹ اردیبهشت، ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۳۴۷ نفر در استان اصفهان بوده که مشارکت 73.2 درصدی مردم استان اصفهان را نشان می‌دهد.
۰۴:۵۳: آمار اولیه از شمارش آرا در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد حاکی از پیشتازی حجت الاسلام روحانی در این استان است.
04:26: توييت حميد ابوطالبي دقايقى پيش منتشر شد
نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 96
۰۴:۰۴: فرماندار تهران گفت که بیش از ۶۰ درصد واجدین شرایط تهرانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری مشارکت داشته‌اند.
04:00: رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: آرای ثبت شده تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۹ اردیبهشت، ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۳۴۷ نفر در استان اصفهان بوده که مشارکت 73.2 درصدی مردم استان اصفهان را نشان می‌دهد.
۰۳:۲۷: دبیر ستاد انتخابات استان قم گفت: مردم قم در این انتخابات مشارکت ۷۸ درصدی را به ثبت رساندند و بیش از ۶۰۷ هزار نفر از واجدین شرایط در استان قم در انتخابات شرکت کردند.
03:24: رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: ۸۰ درصد مردم قزوین در انتخابات شرکت کردند.
۰۳:۱۶: مشارکت در استان کرمان ۶۵ درصد اعلام شد.
02:57: روحانی در کرج پیشتاز است
شمارش اولیه بخشی از آرا در کرج حکایت از پیشتازی حجت‌الاسلام حسن روحانی از کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری دارد.

02:35: استاندار مازندران به مشارکت 87 درصدی مازندرانی‌ها در انتخابات اشاره کرد و گفت: بیش از 2 میلیون نفر از مردم استان در انتخابات مشارکت داشتند که برای نخستین‌بار این حضور بی‌نظیر بوده است.
۰۲:۳۲: رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به مشارکت ۷۸.۰۷ درصدی مردم استان گلستان گفت: یک میلیون و ۷ هزار و ۴۱۲ نفر در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا در استان گلستان شرکت کردند.

۰۱:۵۷: مردم استان یزد با مشارکت بالای ۹۰ درصدی در انتخابات ۹۶ حماسه‌ای ماندگار در تاریخ دارالعباده به ثبت رساندند.
01:53: میزان مشارکت چند استان بزرگ کشور اعلام شد
نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 96

01:36: مشارکت بیش از ۶ میلیون نفر در استان تهران
01:33: آمار نهایی میزان مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا:

404514 نفر شرکت کننده در انتخابات
۰۱:۳۰: میرحسین و زهرا رهنورد در انتخابات شرکت کردند

زهرا موسوی دختر میرحسین موسوی در توئیتر خود نوشت:‌ «مادر و پدر رای دادن.»
01:29: کروبی، به روحانی رای داد
فرزند رئیس مجلس ششم از شرکت پدرش در انتخابات خبر داد.
01:28: آمار غیررسمی از میزان مشارکت استانها در انتخابات

5 میلیون و 740 هزار نفر از واجدین شرایط تهران در انتخابات شرکت کردند.

1 میلیون و 598 هزار نفر از واجدین شرایط آذربایجان غربی در انتخابات شرکت کردند.

2 میلیون و 147 هزار نفر از واجدین شرایط خوزستان در انتخابات شرکت کردند.
۰۱:۲۲: سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با شبکه خبر عنوان کرد: با توجه به گزارش‌های تخلفات توانستیم با پیگیری‌های اولیه آن‌ها را رفع کنیم.

عباسعلی کدخدایی در گفت‌وگوی زنده عنوان کرد: این که گفته می‌شود گزارش تخلفات زیاد بوده به منظور این نیست که تخلفی صورت گرفته است.برای مثال گفته می‌شود که در فلان شهر و فلان نقطه تعرفه کم است اما وقتی بررسی صورت گرفت مشاهده شد که تعرفه به اندازه کافی بوده است. ما موظف به بررسی تمامی گزارش‌های مربوط به تخلف هستیم

۰۱:۲۰: میزان مشارکت در خراسان رضوی ۷۴ درصد بوده است.
01:19: مشارکت در استان مرکزی به 74 درصد رسید.
۰۱:۱۸: استاندار خراسان جنوبی خبر داد: مشارکت ۸۴ درصدی مردم خراسان جنوبی در انتخابات.
01:17: میزان مشارکت نهایی استان اصفهان ۷۲ درصد اعلام شد.
۰۱:۱۶: استاندار گیلان خبر داد: مشارکت ۷۷ درصدی مردم گیلان در انتخابات.
01:11: مشارکت بالای 70 درصدی مردم هرمزگان تاکنون/انتخابات در ابوموسی به پایان سید.
۰۱:۰۷: رئيس كميته فن‌آوري اطلاعات ستاد انتخابات استان فارس، ميزان مشاركت مردم اين استان در انتخابات ۲۹ ارديبهشت را بيش از ۷۰ درصد دانست.

۰۱:۰۶: رییس ستاد انتخابات استان تهران از مشارکت بیش از ۷۰ درصدی مردم تهران در انتخابات خبرداد.
00:59: رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی: ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار نفر در خراسان رضوی در انتخابات مشارکت داشتند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی: ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از واجدین شرایط آذربایجان شرقی در انتخابات شرکت کردند

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی: میزان مشارکت مردم استان مرکزی در انتخابات تا ساعت 23.30 امشب حدود 764 هزار نفر معادل 73.06 درصد است

بر اساس اعلام استانداری؛ ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان فردا از ۹ صبح آغاز می‌شود
00:58: رییس ستاد انتخابات استان تهران از مشارکت بیش از ۷۰ درصدی مردم تهران در انتخابات خبرداد.
۰۰:۵۴: رئيس كميته فن‌آوري اطلاعات ستاد انتخابات استان فارس، ميزان مشاركت مردم اين استان در انتخابات ۲۹ ارديبهشت را بيش از ۷۰ درصد دانست.
00:52: طبق گزارشی که رئیس ستاد انتخابات استان سمنان منتشر کرد، میزان مشارکت مردم استان در انتخابات 29 اردیبهشت 96 از 80 درصد عبور کرده است.
۰۰:۴۹: رييس ستاد انتخابات استان اصفهان: در هیچ یک از شهرستان های اصفهان کمبود تعرفه نداشتیم.
00:46: رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل: میزان مشارکت در اردبیل از 70 درصد گذشت.
۰۰:۴۳: پیش‌بینی مشارکت ۷۰ درصدی مردم آذربایجان‌شرقی در انتخابات.
00:34: فرماندار مشهد پیش‌بینی کرد که میزان مشارکت مردم مشهد در انتخابات به 70 درصد رسیده باشد.
۰۰:۳۲: رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: مشارکت کرمانشاهیان در انتخابات بیش از ۷۰ درصد است.
00:29: آخرین میزان مشارکت مردم در انتخابات: 42 میلیون نفر.
۰۰:۲۵: رئیس ستاد انتخابات خوزستان: بیش از ۲ میلیون نفر در خوزستان رای خود را به صندوق انداختند.
00:24: آمار رسمی و مقدماتی در استراليا

جمع كل آرا ماخوذه ١٠٢٤٣

آقاي روحاني ٩٩٥١

آقاي رئيسي ٢٣٥

آقاي ميرسليم. ١٣

آقاي هاشمي طبا. ٨

آرا باطله. ٣٦ /کانال سفارت ایران - کانبرا

۰۰:۲۲: به نقل از یک منبع آگاه میزان مشارکت در تهران تاکنون نزدیک به ۵ میلیون نفر بوده است.
00:21: رای گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها پایان یافت و شمارش آرا آغاز شد.
۰۰:۰۵: وزارت کشور: آمار شرکت در انتخابات از ۴۰ میلیون عبور کرد.

۲۲:۱۲: رئیسی: همواره برای رأی مردم، احترام قائلیم

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید همواره به رأی مردم و قانون احترام قائل باشیم، بنابراین بنده به‌عنوان کاندیدای انتخاباتی معتقدم میزان رأی ملت است و احترام به قانون و رأی مردم ایجاب می‌کند که منتظر باشیم و ببینیم نتایج چه می‌شود.
22:11: احمدی نژاد، بالاخره آمد
نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 96

21:36: رئیسی وارد ستاد انتخابات کشور شد

ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.
12:58: دبیر شورای نگهبان رای خود را به صندوق انداخت.

12:37: شهردار تهران گفت: بعد از انتخابات حتما رقابت ها به پایان خواهد رسید و کار و خدمت برای مردم در مبارزه با فقر و مشکلات اقتصادی آغاز می شود.

11:56: قالیباف در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک سینا اردبیل رای خود را به صندوق انداخت.

11:14: سيد مصطفي ميرسليم نامزد دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با حضور در مسجد قباي تهران راي خود را به صندوق انداخت.
۱۰:۵۷: سیدابراهیم رئیسی دقایقی پیش با حضور در مسجد ارشاد شهر ری، رای خود را به صندوق انداخت.
10:53: دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)قم رای خود را به صندوق انداخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا 1400 با روحانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رئیسی رای نداره دلیلی نیست که بیاره مردم محدودیت رو دوست ندارن . چون باهاش بزرگ شدن

      • بدون نام

        هاشمی طبا باید کتبا انصراف اعلام میکرد این رای ها میرفت تو صندوق روحانی ، نمیدونم چه فکری کرده

      • یلدا

        من از همین تریبون از وزیر بهداشت محترم دکتر قاضی زاده هاشمی تقاضا دارم با یکی از بهترین شرکت های داروسازی قرارداد تعداد انبوهی پماد سوختگی درجه یک ببندن این سوختگی به این اسونیا خوب نمیشه عجب بوی کبابی فضای ایرانو گرفته

      • بدون نام

        یلدا جون بهتره همه با هم برای ساختن ایرانی بهتر با هم باشیم ایران متعلق به همه ماست و با تفرقه بین مردم هیچ چیز پیش نمیره همه جا یکی برنده است و یکی بازنده بهتره به فکر فردا باشیم

      • حامد

        ⭕️ در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 در مشهد چه کسی پیروز شد ؟

      • balouch kobdani

        با سلام رای همه ما اهل سنت موجب پیروزی انتخابات دکتر حسن روحانی فقط به دستور رهبر اهل سنت(مولوی عبدالحمید) این پیروزی صورت گرفت وبه شما تبریک میگویم......... ان شاءالله تا آخر پاینده وموفق باشید...

    • امین

      من میخواهم به عنوان یک رای اولی به دکتر روحانی رای بدهم تا با ریاست ایشان اینده بهتری داشته باشم و بتوانم 4سال بعد ،بعد از اتمام تحصیلاتم،به سرکار بروم و شغلی داشته باشم و پول دربیاورم و بعد هم ازدواج کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به همین خیال باش خخخخخخخ کار پول خونه ازدواج

      • بدون نام

        الان همه 25-30 ساله های تحصیلکرده بیکارن!شما چقدر رویایی فکر می کنید!خوشبحالتون!

      • مشهدی

        خیلی توقعت زیاده یاره. مگه مسوولین بیکارند که بیان ای همه کار برا شما کنند

      • بدون نام

        موفق باشی، توی زندگی آدما به هر چی میخوان میرسن فقط باید سعی کنی اگه سعی کردی و وقتی همه با خیال راحت دارن وقتشونو به بطالت میگذرونن تو برای هدفت تلاش کنی به خواسته هات میرسی

      • بی نام

        چرا نشه با تلاش به هرچی بخواهی میرسی مثلا الان ما که سرکاریم و کار داریم چطوری به اینجا رسیدیم اوناهایی ام که می گن کار نیست یا سوادشونو زیاد کنن یا بی خیال تنبلیشون بشن

      • سارا

        امیدوارم با تلاش خودت و لطف خدا به آرزوت برسی عزیزم هیچ چیز نشدنی نیست

      • negin

        شک نکن تگه تلاش کنی به چیزی ک میخوای میرسی ... حرف مردمم واست مهم نباشه...

      • بدون نام

        خدا شفا بده

    • بدون نام

      استرس دارم!! :))))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وای منم. دل پیچه دارم. تا فردا دووم بیام خوبه.

      • زهره

        انشالله روحانی

    • traveler

      بخاطر فردای ایران فقط روحانی.

    • بدون نام

      فقط 55

      پاسخ ها

      • ایران

        واییییییییی میدونین 66 نماد و عدد نشانه چ

        یه

    • بدون نام

      فقط #رئیسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباه مثبت دادم

      • بدون نام

        کاش تو رای دتدن هم اشتباه کنی

    • یاشار

      Rohani

    • بدون نام

      مهر انتخاباتو به جای صفحه انتخابات زدن تو قسمت مهرهای ضروری شناسنامم اه...

    • میثم

      فقط با روحانی تا1400
      به عقب برنمیگردیم

      پاسخ ها

      • لبو فروش

        انرژی هسته ای یادتان هست تواین 4سال بیش از 25سال عقب افتادیم

    • سوکی

      #1400 زنده باد روحانی

    • هومن

      روحانی انشالله

    • بدون نام

      اینجا که نصف بیشتر با رییسی بودن
      ضمنا دوستان به اخبار این سایت بسنده نکنین یه سر به اخرین خبر بزنین امار دستتون بیاد
      جامعه اماری توی اون سایت بالاترینه

    • محمدر ضا اصلانی

      به عقب برنمیگردیم هرگز(1400#)

    • بدون نام

      انشالله روحاني

    • بدون نام

      ما هم رایمون رو خانوادگی و با افتخار انداختیم صندوق برای جناب رئیسی!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه خانواده پاک و با بصیرتی هستید
        خوش به حالتون

      • negin

        اخی

    • بدون نام

      فقط رییسی

    • بدون نام

      روحانى خيلى شبيه رئيس جمهور هاست اخه رئيس جمهور مشخصات خودشوداره آقاى روحانى تا چهارسال ديگر بهت افتخار ميكنيم خيلى باحالى دمت گرم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دروغ باحاله واقعاً

    • بدون نام

      من بوشهر رفتم واسه رای.همه ی حوزه ها خیلیی شلوغ بود.ولی واسه این حجم جمعیت فقط یه دستگاه واسگن و دونفر واسه تعرفه گذاشته بودن

    • بدون نام

      فقط روحاني

    • بدون نام

      پرونده روحانی که تو این 4 سال پراز سیاهیه
      کاش حداقل بتونه تو برگزاری انتخابات روسفید بشه
      با رئیسی تا 1404

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داره میسوزه. ها:)))

      • بدون نام

        مشخصه کی داره میسوزه

      • بدون نام

        بدون نام 00:42 - 1396/02/30
        دیگه برو خونتون. بشین از یک تا 1400 10 صفحه بنئیس. :)))

        آب یخ هم بذار کنار دستت

      • negin

        حالا ک شمووو در حال سوختنییییییییییییییی ..ههههههه
        just rohani 1400

      • احمد بلوچ

        ببین آقای یا خانم بدون نام به دکتر حسن روحانی توهین نکن رئیسی ثروت داره که شما ن ولی اقای روحانی در همه چیز لایک وضمناً بعضی رئیس جهمورها نمیتونن چطور حرف بزنند الحمدالله

    • باران

      با همه سنگ اندازی های صدا و سیما که تو همه شبکه ها کنار رفتن قالیبافو به نفع رییسی زیر نویس میکرد و اما چنین کاری با جانگیری و روحانی نکرد و همچنین اعلام اتمام رای گیری زودتر از موقع تا آرا روحانی در تهران اضافه نشه باز هم روحانی انتخاب مردم هست

    • بدون نام

      خوشبینم ولی استرس دارم نمیتونم بخوابم :)))

    • بدون نام

      چیزی تا اعلام نتایج نمونده
      ببینیم ملت چه کردن

    • بدون نام

      لطفا برای اعلام نتایج یه صفحه جدا بزنید اینجا خیلی شلوغ شده

    • امیر

      اگه ریسی فردا ریس جمهور بشه من پناهنده میشم به افغانستان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی جلوتو نگرفته

    • بدون نام

      من داشتم بزرگترين حماقتمو ميكردم ... تحت تاثير حرفاي چند نفر قرار گرفته بودم ... خداروشكر كه لحظه اخري به خودم اومدم و به روحاني راي دادم

      پاسخ ها

      • لبو فروش

        اتفاقا تو لحظات آخر بزرگترین حماقتو انجام دادی

      • negin

        خوشحالم ک کار اشتباه انجام ندادی دوستم

      • معین

        ممنون که کار درست کردی

    • sodaneh

      تبریک به هواداران رئیسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله با این همه ضدتبلیغی که براشون شد بازم پونزده میلیون رای آوردن.
        اینست کار خدا و مردمی که می اندیشند.

      • بدون نام

        اینو نگین چی بگین.کجاتون دقیقا سوخته ؟؟؟؟؟

    • ميم

      خسته شدم اينقد صفحه رفرش كردم
      من از استرس خوابم نميبره
      نگران اينده كشورم هستم:)

    • بدون نام

      خوب تموم شد. روحانی رییس جمهور شد. تبریک به رقبا

    • هومن

      هنوز کاملا مشخص نیست اما #1400

    • بدون نام

      چقدر طول کشید اعلام نتایج!

    • بدون نام

      برترین ها پر انرژی باشی. ممنونم که اینقدر مرتب و منظم ما رو در جریان می گذاری. خدا قوت

    • بدون نام

      با روحانی به امید ایرانی زیباتر تا 1400

    • بدون نام

      1400

    • بدون نام

      تا 1400!
      باز هم صبح امید!

    • بدون نام

      فقط روحانی

    • شکوفه

      خدا خیرتون بده که لحظه به لحظه به روز میکنین چون دیگه جون نشستن پای تی وی رو نداریم

    • بدون نام

      روحانی 32 میلیون رأی داره و مشارکت 83 درصد بوده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باز بریز تو خیابونا یادت نره.

    • بدون نام

      ماکه رای رو به روحانی دادیم باقیش با خدا

      پاسخ ها

      • لبو فروش

        خنده داره معصیت میکنه طرف بعد میگه توکل به خدا

      • عباس

        شما همون بهتر که بری لبو بفروشی. معصیت رو کسی میکنه که منافع خودش رو به منافع یک ملت ترجیح میده

      • بدون نام

        از لبو فروش نمیشه بیشتر از این توقع داشت عباس اقا

    • مینا

      ان شاالله رئیسی فقط. حداقل ی شغل پیدا میکنیم. دولت روحانی بفکر جون ها نیست اصلا. هرکس یکم واقعا دقت کنه میبینه حقیقت رو. برنامه 100روزه هاش تموم نميشه. خخخخخ

      پاسخ ها

      • بی نام

        جا این کارا ی کم تلاش کن کار پیدا میکنی پس ماهایی که شاغلیم چطوری کار پیدا کریدم !

    • لیلا

      فقط فقط فقط روحانی

    • لیلا

      فقط فقط فقط روحانی

    • جلالی

      روحانی ۱۵ میلیون دمتون گرم گل کاشتین

    • ساسان

      اگه سوابق کاندیداها رو نگاه کنید می دونید باید به کی رای بدید .روحانی خیلی درخشانتره

    • باران

      روحانی پیروووووووزه میدانه
      حالا دس دس

    • بدون نام

      جای میرسلیم و هاشمی طبا اشتباه زدی

    • الی

      خدایا شکرت شکرت هزاران بار شکرت
      روحانی دوست داریم تا 1400 با تو ارامش داریم

    • بدون نام

      برید طبل شادانه رو بیارید بیرون
      فعل با 4میلیون اختللاف روحانی اوله
      خدایاشکرت

    • احمد رضا

      دکتر روحانی پرچمت بالایی بالاست

    • محسن

      ما عقب برنمی گردیم

    • negin

      به عقب بر نمیگیردیم ..
      تا 1400با روحانی ..
      ما همان شاخه ی سبزیم ک بنفش گل دادیم..

    • بدون نام

      خب دیگه پیروز شدیم ... من الان چه جوری این همه خوشحالی تو وجودم رو تو محل کار خنثی کنم :ی

      پاسخ ها

      • araz

        هر کی روی کار میاد تو زندگی 80 درصد مردم تاثیر آنچنانی نداره. فقط جوگیریش برامون می مونه معمولا. امیدوارم حزب جدید و مستقلی تو کشور ایجاد بشه .

    • kimi

      من که از نظر قانونی رای نمیتونم بدم ولی امیدوارم آقای روحانی انتخاب شن

    • بدون نام

      زنده باد سید محرومان و یار مظلومان سید ابراهیم رئیسی

    • یا فاطمه الزهرا

      انشالله با دکتر روحانی کار و اشتغال جوانان این مرز و بوم رونق میگیره انشاالله انشالله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیدیم 4 سال چی کار کرد

    • بدون نام

      معشوقه به سامان شد تا باد چنین بادا

      کفرش همه ایمان شد تا باد چنین بادا

      ملکی که پریشان شد از شومیِ شیطان، شد

      باز آنِ سلیمان شد تا باد چنین بادا

      یاری که دلم خستی در بر رخ ما بستی

      غمخواره ی یاران شد تا باد چنین بادا

      شب رفت ،صبوح آمد، غم رفت ،فتوح آمد

      خورشید درخشان شد تا باد چنین بادا

      از دولت محزونان وز همت مجنونان

      آن سلسله جنبان شد تا باد چنین بادا


      تبریک تبریک تبریک
      به مردم خوب سرزمینم ... به آنهایی که بعد از 40 سال برای بار اول رای دادند و نقش مهمی در تعیین سرنوشت انتخابات داشتن...
      خسته نباشید همگی
      من که دیشب تا ساعت 3 بیدار بودم ... همین که اولین نتایج رو روی مانیتور دیدم با خیال راحت رفتم بخوابم ولی از خوشحالی خوابم نمیبرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش هنوزم خوابت میاد
        نتایج 9 اعلام شد
        ساعت 3 دنبال چی می گشتی؟

    • بدون نام

      فقط روحانی
      نسیم

    • بدون نام

      چقدر بدبختیم که باید از اینکه رقیب روحانی انتخاب نشد ابراز خوشحالی کنیم:/

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا باید خودمونو بکشیم که اوضاعمون بدتر نشه. همینه تلاش ما برای رای دادن همین دستاوردشه، کی جوابوگو هست؟

    • بدون نام

      حالا کیو بفرستیم به تتلو خبرشو بده

    • جواد

      به مردم کشورم برای این انتخابات ‍رشور و لبیک به حرف آقا و مولایمان رهبر عزیزمان افتخار میکنم بقیش مهم نیست

    • بدون نام

      فقط میگویم خدارو هزاران مرتبه شکرررررر ....ای آنهایی که خدا را فقط برای خود میدانید و دیگران را کافر...من هم یک معتقد به در گاه الهی هستم و بگویم که همه ی ما در در گاه خداوند یکسانیم ولو در عملکرد ...پس قضاوت نکنید که شماها به تقوا و خدا رای دادید و ما به کفر...که وای بر ما اگر یاد نگرفته باشیم که انسانها چطور به درجه ی آدمیت می رسند؟ من هم فقط برای عدم تکرار اون هشت سال سیاه رای دادم...الحمدالله

    • وحید

      با سلام
      لطفا بفرمایید نتایج اولیه، از کدام شهر ها شمارش شده است؟

    • بدون نام

      تبریک تبریک تبریک درود بر روحانی

    • سهیلا

      فقط برا صدا وسیما متاسفم

    • حاج حسن

      روحانی
      بخاطر کشورم

    • بدون نام

      سلام
      ۱۴۰۰ میرسه
      خواهیم دید
      باز خواهیم شنید که؛
      فلان کار باید بشود.شغل ایجاد باید بشود.سرمایه گذاری خارجی باید بشود.رکود باید بشود (ببخشید باید از بین برود)
      از انرژی هسته ای هم که دیگه چیزی باقی نمونده
      ملت ایران این ۴سال خواهی نخواهی خواهد گذشت
      لازم به ذکره این دولت با شعار سرمایه گذاری خارجی چقدر زرمایه به کشور آورد؟
      با شعار دیپلماسی و تعامل کدام تحریم را برداشت؟
      رکود در اقتصاد از تورم خطرناکتر است و نشان از عدم تولید و شغل است.
      از فساد اداری هم نمیگم که خودتون ۴سال دیگه متوجه میشین کیا دارن میخورن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        می گن ما به عقب بر نمی گردیم
        چی چی یو به عقب بر نمی گردیم
        این 4 سال با این همه اختلاس به 50 سال قبل برگشتیم
        شعار رئیس جمهور اشتغال زایی بود.
        بعد وزیر کابینه می ره از خارج از کشور لباس وارد می کنه که کمر تولید کنند داخلی بشکنه.
        بعد از پلاسکو به جای حمایت از این قشر دولت با تمام وجود کمر همت برای نابودی این بیچاره ها بست.
        بعد رئیس جمهور بجای عذر خواهی از ملت با می گه مگه این بیچاره چه قدر وارد کرده؟
        تو بگو یه ریال. چه فرقی می کنه؟مگه نگفتی برای جوونا شغل ایجاد می کنیم؟ این جوری می خوای؟
        ما 5000 میلیارد ها رو یادمون نرفته
        ما 15000 میلیارد ها رو یادمون نرفته
        ما حقوق های نجومی مدیران رو یادمون نرفته
        ما قول هایی که دادید و وفا نکردید رو یادمون نرفته
        اگه واقعا سایتتون بی طرفه این مطلب رو تایید کنید.

      • با نام

        اضافه کن دکل نفتی رو...
        16 میلیارد دانشگاه ایرانیان رو...
        اختلاس های 3000 میلیاردی، 27000 میلیاردی و ... رو
        گرو گذاشتن کویر لوت رو...
        خشک کردن دریاچه ارومیه و زاینده رود و ... رو به خاطر سد سازی غیر کارشناسانه...
        و ............................ این قصه ادامه دارد

    • mim

      درود بر مردم ایران...
      روحانی منتظریم...

    • ایران

      واگذار روحانی با خدا.
      4سال از دوران جوونیم گذشت خدا از هر مسئولی ک واسه جوونا و آینده شون کم کاری میکنه نگذره باید اون دنیا جواب بدن.
      شما آزادی بیشتر از این میخاین؟

      پاسخ ها

      • س

        ما چی بگیم که 8 سال از بهترین دوران جوونیمون در زمان مردی گذشت که ادعا می کرد از جنس مردم و سفرش به نیویورک کل خاندانش رو با خرج دولت برد و سیسمونی دخترشو هم از اونجا خرید اینا بیت المال نیست عایا؟؟؟!! خیلی رو دارید خدایی!

    • ساناز

      واقعا که از آرای باطله هم کمتر رای آوردن اقای میرسلیم و هاشمی

    • ابراهیم

      آقا تو این درصدایی که زدین مجموع درصد از 100 زد بالاها!!!!
      توجه مونمویی که، از 100 که نباید بالاتر بشه خو.
      شده 101.2%
      خخخخ
      فقط روحانی

    • ساناز

      واقعا که از آرای باطله هم کمتر رای آوردن اقای میرسلیم و هاشمی

    • لبو فروش

      چیکار کنم هرکار میکنم جیبوتی منو به عنوان پناهنده نمی پذیره

    • بدون نام

      روحانی ربیس جمهور شد هووورا

    • ناشناس

      فقط روحانی

    • وجدان بیدار

      مردم عزیزی که برای اولین بار رای دادید و همه آنهایی که بخاطر پیشرفت فرزندانتون در این انتخابات شرکت کردید و ایرانیان خارج از کشور که با وجود دوری از ایران بازهم با ما هموطنانتان همدلی کردید ، به سهم یک ایرانی طالب بهتر شدن و نه بدتر شدن ایران در چشم آیندگان و جهان, از همه شما بخاطر این همدلی سپاسگذارم . رای شما حقیقتا یک حق الناس بزرگ است و باید بشدت پاس داشته شود . امیدوارم که اینچنین باشد . بیایید با هم دعا کنیم و مخالقانمان را هم دوست بداریم تا حسودها و کینه ای ها خوشحال نشوند . همتونو دوست دارم . حتی اونهایی که هنوز متوجه نشدند چرا ما به روحانی رای دادیم . درود بر همتون

    • ehsan

      ای بابا یکی جواب سوال منو بده:
      ما که 4درصدی بودیم حالا چطور یهو شدیم 58 درصد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه خیر دوست عزیز 58 درصد رای دادن تا دوباره 4 درصد برای 4 سال بخورن

      • ایرانی

        حالا نیست 96 درصدیا کم خوردن .

    • سلی

      این نشون میده مردم از افراط متنفرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولی از تفریط بدشون نمیاد

      • بدون نام

        و عاشق تفریط ان

    • شیدا

      من به اقای رییسی رای دادم هرچند که ایشون رای هم نیارن ما تابع نظر اکثریت هستیم ولی همین الان اتمام حجت میکنم که هر اتفاقی توی این 4 سال افتاد حتی اگه نا امنی هم پیش اومد همونایی که به اقای روحانی رای دادن باید تاوانشو بدن.اکثریتی که با شعار ازادی و جلوگیری از جنگ رایشونو حروم کردن اون دنیا باید پاسخگو باشن

      من فقط یک سوال دارم...
      منهای اون 8 سالی که جنگیدیم و منهای 4سال دولت اقای روحانی یعنی در این 28 سال ایا برجامی وجود داشت که از جنگ جلوگیری کنه؟؟؟؟؟؟؟
      دوستان عزیر این خود ما مردم بودیم که چون پای انقلابمون بودیم جنگی رخ نداد
      ولی با اتفاقی که رخ داد دیگه هیچ تضمینی وجود نداره
      فقط از این ناراحتم که خیلی ها باید به پای اون اکثریت بسوزن...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه ایرانی میگه هر اتفاقی که بیفته من پشت کشورم هستم نه این که تا کاندیدای مورد نظرش رای نیاورد بزنه زیر همه چی جالبه که

      • با نام

        مثل ما که 8 سال به پای اکثررررررییییییتتتتتتت!!!!!!!!!!! سوختیم

    • یار

      تَکرار شد!

    • به امید خدا

      بسم الله الرحمن الرحیم با سلام ،با لطف خدا و خواست مصلحت و حکمت و خیر ش ان شا الله ،پیشرفت و موفقیت و نعمت و امنیت را برای مسلمانان و مردم مهربان ایران خواستار و آرزومندم ،تبریک به هموطنان عزیزم.

    • بدون نام

      با وجود همه تخریب ها بازم روحانی رای آورد خدایاشکرت
      ما جواب همه این تخریب ها رو دادیم

    • بدون نام

      زنده باد دیپلماسی

    • ناشناس

      فقط روحانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چیه هی فقط روحانی فقط روحانی راه انداختید؟
        به یمن وجود همین وزیر نفت روحانی به خاطر قرار داد کرسنت ایران باید حداقل 15 میلیارد دلار و حداکثر 50 میلیارد دلار به یه کشور عربی خسارت پراخت کنه.ببینم می دونی 15 میلیارد دلار به تومن می شه چه قدر؟
        می شه 1000 تا 45 هزار میلیارد تومن
        یعنی همه ی سرمایه مملکت رو به باد دادن
        برو متن قرار داد رو بخون تا بفهمی داری از کیا حمایت می کنی.

      • س

        جوش نخور...... این اتفاقات بخاطر گندهایی که رییس جمهور از جنس مردمتون احمدی نژاد در طی 8 سال به وجود آوردند برو خدارو شکر کن روحانی اومد تونست مملکت رو سرپا نگه دار تا دست یه مشت بی سواد سواستفاده گر نیفته...... سواد سیاسی تو بالا ببر یه کم سرتو بالاتر بگیر واقعیات رو ببینی.... جیره خور نباشید لطفا!

      • بدون نام

        یه کم فکر کنیم بعد صحبت کنیم.
        من دارم می گم 15 میلیارد دلار باید خسارت بدیم می گه روحانی مملکت رو سرپا نگهداشته
        درضمن باید بگم که سری قبل به خاطر اقای عارف به روحانی رای دادم و البته پشیمونم.
        8 سال گذشته هم رای سفید تو صندوق انداختم.
        دارم می گم قرار داد رو زنگنه امضا کرده می گه به خاطر گند کاری های دولت قبله!!!
        عزیزم از خواب پاشو

      • ایرانی

        این خسارت بابت اینه که قرارداد باید از 2005 اجرا میشده و آقای احمدی نژاد اجرا نکرده طبق قرارداد سالی 1 میلیارد جریمه اجرا نشدن قرارداده .

      • بدون نام

        داداش قرار داد مشکلی نداره این که اقای احمدی نژاد بهش عمل نکرد مجبوریم خسارت بدیم

    • Afsooon

      جیگیلی جیگیلی جیگیلی روحانی میاد هعی جیگیلی جیگیلی رئیسی میرهههههه

    • سعید

      وزش نسیم آزادی وسربلندی ملت بزرگ ایران را تبریک می گویم ،پیش بسوی آزادی ودوری از خودکامگی ،رئیس جمهورخوبم مبارک باشد.

    • مسعود

      از همه کسانی که به روحانی رای داده اند، خواهش می کنم در چهار سال پیش رو یادشان نرود به چه کسی رای داده اند و هنگامی که گرانی ها پیش آمد و فسادها و مال مردم خوری شد یاد امروز بیفتند، چهار سال دوم به تجربه دوره رها کردن ملت در منجلاب های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی از سوی تمام رئیس جمهورهای قبلی بوده است، این دوره نیز مستثنی نخواهد بود کما اینکه همه می دانستند روحانی صلاحیت کافی برای ریاست جمهوری را ندارد اما باز هم ریاست او را هشت ساله کردند

      پاسخ ها

      • با نام

        با ذکر مثال توضیح بدید تا ما هم بدونیم چه چیزی از چه قیمتی به چه قیمتی رسیده و "گرون شده"... نون 600 تومان بود، هنوز 600 تومنه... پراید 19-20 میلیون بود الان 22 تومنه، پول رهن یه خونه 80-90 متری 20حداقل میلیون بود، الان همون خونه نهایت 25-30 تومنه (من قیمت منطقه خودمون رو دارم؛ قیمت جاهای دیگه هم نسبتش مشخصه؛ آمار بگیرید لطفا) ... اما 8 سال احمدی نژاد از چه قیمتی به اینجا رسید؟ نون 50 تومان بود، پراید 6-7 میلیون بود، همون خونه 1.5-2 تومان بود... دیر از خواب پاشدین گرونی رو ندیدین... شرمنده!!!

    • بدون نام

      به لطف این دولت 15 هزار میلیارد تومن
      حق فرهنگیان مثل من دزدیده شد.
      5 ماهه که حقوقم رو نگرفتم
      مگه ما معلما چه گناهی کردیم؟
      اقای روحانی من 5 ماه حقوق نگیرم
      که برادر شما هزار هزار میلیارد وام بگیره؟
      اگه می دونستم قراره توی دولتتون این همه
      فساد بشه هرگز بهتون رای نمی دادم
      از رایی که دور قبل بهتون دادم پشیمونم.

      پاسخ ها

      • یه ایرانی

        آقای بدون نام من هم فرهنگی هستم چرا دروغ می گی حقوق فرهنگیان به موقع پرداخت شده

    • بدون نام

      امیدوارم قدر این حمایت مردم رو بدونه و واقعا به وعده ها عمل کنه. مخصوصا اونی که گفت با رای پایین نمیشه انجامش داد.

    • یار

      تَکرار شد!

    • sm2r

      اقای مدیرشماهم بااسلام امریکایی موافقیدایا؟ واقعاکه..

    • kimi

      من امتحان دارم چرا زود تر مشخص نمیشه.
      #تا 1400 با روحانی

    • بدون نام

      فکر نکنم با دوباره انتخاب شدن روحانی وضع بهتر بشه
      اگر هم بشه زیاد تغییر چشمگیری نیست .

    • بدون نام

      کساییکه اومدین از ضعفای دولت روحانی میگین بعد نیش و کنایه میزنین که چرا رای دادین باید به عرضتون برسونم ما از شما بهتر این چیزا رو میدونیم
      رای ما تایید مدیریت و سیاست روحانی در مملکت داری نیست
      رای ما نه گفتن به افراطو تند رویه که خونمونو به جوش آورده

      پاسخ ها

      • ال

        عافرین حرف درستو شما زدی

      • ایرانی

        دقیقا

    • بدون نام

      به لطف این دولت 15 هزار میلیارد تومن
      حق فرهنگیان مثل من دزدیده شد.
      5 ماهه که حقوقم رو نگرفتم
      مگه ما معلما چه گناهی کردیم؟
      اقای روحانی من 5 ماه حقوق نگیرم

      اگه می دونستم قراره توی دولتتون این همه
      فساد بشه هرگز بهتون رای نمی دادم
      از رایی که دور قبل بهتون دادم پشیمونم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ی کم تحقیق کن بعد ابراض فضل کن پروفسور

    • سعید

      با روحانی به 100 سال قبل برمیگیردیم اشتغال نابود میشه

    • بدون نام

      رییسی حمایتت می کنیم

    • بدون نام

      کاکو خوبس هنوز همه رای راندیدن کلا بیست وپنج میلیونشو دیدن پانزده میلیون دیگه موند انشالله به حق خداوند بهترین ادم وبهترین شخص انتخاب میشه

    • بدون نام

      روحانی همینکه قیمت بنزین ثابت بود کافیه بقیشو بده آمریکا ما راضی ایم فقط خودت بمون اگه جنگ شه اگه تورم شه اگه رکود شه بازم روحانی
      فقط روحانی
      بیشتر از خوشحال بودن واسه خوشحالیه طرفدارای عزیزمون جناب آقای روحانی

    • بدون نام

      رییسی کل خراسان باتوست

      پاسخ ها

      • آمنه

        جمع نبندین عزیزم
        تا 1400 با روحانی......

      • بدون نام

        از طرف خودت صحبت کن

      • بدون نام

        آره نا فهمای خراسان با توان تتلیسی جان

    • مهندس

      چرا ادامه اخبار رو حذف کردید؟؟؟؟

    • سعید

      با روحانی به 100 سال قبل برمیگیردیم اشتغال نابود میشه

      پاسخ ها

      • بینام

        حتما با رئیسی اشتغال ایجاد میشد . بعضی وقتا شک میکنم که شماها تو این مملکت زندگی میکنید . کلا معلوم نیست فازتون چیه

    • سعید

      با روحانی به 100 سال قبل برمیگیردیم اشتغال نابود میشه

    • مهدی

      چه دل خوشی دارید شماها اینا همشون مثل همن

    • EBI

      خدا کنه آقای روحانی این سری جواب مردمی که بهش اعتمادکردتدو رای دادند رو بده ----پاینده باد ایران

    • مهدی

      دیگه بریم با خیال راحت صبحانه بخوریم
      خدایا شکرت که امروزم نونی رو میخورم که 4 ساله 250 تومن مونده ثابت

    • بدون نام

      رای ما به روحانی این بود که وضع ازین بد تر نشه

    • شهرزاد

      بابا ما هم دل خوشی از روحانی نداریم. منتها بین بد و بدتر دیگه بد رو انتخاب کردیم. دولت روحانی نسبت به فقرا بی توجه و این خیلی بده. امیدوارم در چهار سال آتی وضع تغییر کنه. ....

    • بدون نام

      خب ریسی هم به تاریخ پیوست برگرد آستان

    • هیچکس

      تتلو خطاب ب رییسی بعد از شمارش آراء:
      هی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی اخماتو وا کن....

    • بدون نام

      یه چیز خیلی خوبی که نتایج آرا داشت این بود که نشون داد کل تعداد تندرو های این مملکت کلا 15 میلیون هست .حالا درصد بگیرید به کل مردم

      پاسخ ها

      • ایرانی

        بکن حداکثر 10 میلیون چون خیلیهاشون فقط به خاطر اینکه از روحانی ناامید بودن به رئیسی رای دادن وربطی به اعتقادشون نداره

      • با نام

        داداش مناقصه راه انداختین؟؟؟ دو میلیون و هفتصد هزار!!! خخخخخخخ

    • بدون نام

      فقط رئیسی

    • ناشناس

      من كه از ديشب بيدار بودم دائم داشتم اين صفحه رو رفرش ميكردم
      فك كنم ساعت دو خبر ميدن كه از الان مردم شلوغ بازي در نيارن و بريزن تو خيابونا براي جشن...
      حسابي تبريك :)

    • کوتنا

      پاینده باد ایران
      زنده باد دکتر روحانی
      انتخاب آقای روحانی انتخاب بین بد و بدتر نبود
      انتخاب خوبی بود
      خدایا مررررررررررسی

    • مهدی

      دیگه بریم با خیال راحت صبحانه بخوریم
      خدایا شکرت که امروزم نونی رو میخورم که 4 ساله 250 تومن مونده ثابت

      پاسخ ها

      • مهندس بیکار

        برنج 50 تومنی که شده 75 تومن هم نوش جونت

      • با نام

        از چند تومن شد پنجاه هزار تومن هم بگو!!!

      • با نام

        مهدی جان نوع نون رو مشخص کن، الان خیال می کنن محله شما بربری 250 تومنه... مثل نارمک که گوجه و همه چی ارزون بود؛ ارزانسرای دکترررررررررررررر

    • بدون نام

      خدایا شکرت خدایا شکرت
      از دیروز خیلی استرس داشتم ولی خداروشکر دیگه خیالم راحت شد :)

    • کوتنا

      پاینده باد ایران
      زنده باد دکتر روحانی
      انتخاب آقای روحانی انتخاب بین بد و بدتر نبود
      انتخاب خوبی بود
      خدایا مررررررررررسی

    • ناشناس

      من كه از ديشب بيدار بودم دائم داشتم اين صفحه رو رفرش ميكردم
      فك كنم ساعت دو خبر ميدن كه از الان مردم شلوغ بازي در نيارن و بريزن تو خيابونا براي جشن...
      حسابي تبريك :)

    • حامد

      یعنی بازم روحانی برنده شد،انالله و انا إلیه راجعون خدایا به تو پناه میبرم

    • یکی

      اقای روحانی می خواد ازادی بده مبارکتون باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهترین نوع آزادی آزدی بیانه تا جلوی این همه دزدی گرفته بشه وکلی آدم سوء استفاده کن به خاطر اینکه هیچ کس نیست دزدیهاشون رو افشا کنه هر کاری دلشون بخواد دارن میکنن و فقط وقتی از کشور فرار میکنن همه خبر دار میشن وگرنه باقی آزادیها همین الان هم وجود داره چه مخفیانه و چه آشکار

      • زهرا

        چرا تا میگن آزادی بعضیا میچسبونن به بی بندو باری؟ با طرفدارای آقای رییسی که صحبت میکردیم میگفتن روحانی میخواد بی حجابی بیاره پس به رییسی رای میدیم!! آقای روحانی آزادی بیان آورد.الآن همه راحت حرفشونو میزدن.قبل ایشون خفقان بود. الآن هرکی هرجور میخواد نقد میکنه مسئولینو.کی قبلا اینجوری بود؟؟؟ آزادی=آگاهی

    • یک مخاطب

      این انتخاب نشان داد بنیادگرایی افراطی دیگر جایی در ایران ندارد

    • بدون نام

      هی وااااای من چار سال دیگه ام باید کلیدو تحمل کنیم

    • بدون نام

      تبریک به کل ملت ایران زنده باد اصلاحات

    • بدون نام

      تو این چار سال چه گلی به سرتون زده بود

    • بدون نام

      قربون روحانی خودمون .

    • بدون نام

      من وتمام فامیل به روحانی رای دادیم زنده باد روحانی رییس جمهور عزیزمون روحانی پیروزه

    • sedigheh

      در ظاهر روحانی پیروز شد ولی مردونگی بازنده شد
      دکتر رئیسی بازنده شد اما اخلاق و شرف و شخصیت انقلابی پیروز شد..
      افتخار میکنم به بزرگ مرد سرزمینم رهبرم و دکتر رئیسی که هیچوقت از مدار قانون و سیاست خارج نشدن ..
      سایه ات مستدام حضرت آقا

      پاسخ ها

      • زهرا

        روحانی نه آقای دکتر روحانی. رییس جمهور محبوب اکثریت مردم ایران

    • محسن

      همونایی که به روحانی رای دادنو الان خوشحالی می کنن از فردا دوباره شروع میکنن به فحش دادن به زمینو زمان و گفتن" این چه مملکتیه ؟؟؟!!! "
      هنوز ماه رمضون شروع نشده کالای مصرفی مردم گرون شدن دوباره....قیمت مرغ و گوشت رو هم نمیتونید نگه دارید ..حتی واسه یه ماه....اونوقت دم از تدبیر میزنن...
      اینم بگم که نظرم اصلا رو رئیسی هم نبود...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای کلک راستشو بگو به کی نظر داشتی؟

    • زیزوو

      روحانی رییس جمهور شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توروخدا راس میگی ؟؟؟ XD

    • علی

      اشتباهتون این بود که روحانی رو با احمدی نژاد مقایسه کردید ازون جایی که احمدی نژاد افتضاح بود روحانی بنظرتون خوب اومد شما باید روحانی رو با یه رئیس جمهور مقبول مقایسه می کردین

    • بدون نام

      بوی شدید سوختگی میاد پماد هست بدم خدمتتون

    • بدون نام

      از همون اول گفتم روحانی رای میاره.حرف گوش نمیکنید

    • بدون نام

      امیدوارم اینایی که الان میگن خدایا شکرت تبریک! دو سال دیگه به غلط کردن نیفتن

    • بدون نام

      بیشتر بیکاری جونا از تنبلیه،والا نشستن خونه دنبال کار میگردن، زمان ما هم کار نبود،اینقد دنبال کار گشتیم تا پیدا کردیم،یادمه یه روز پاهام تاول زده بود بس که پیاده چند تا شهرک صنعتیو زیرو رو کردم،هر جام میرفتم میگفتن نیرو نمیخوان، با التماس فرم پر میکردم،نشینین خونه ،به مدرکتون ننازین،دنبال کار پشت میزی نباشین،کار هست،حتما نباید همون اول مدیر تولید بشین که،از صفر شرو کنین،یواش یواش،کار پیدا کردن بیشتر همت میخواد

      پاسخ ها

      • ایرانی

        بیکاری جوونا یه خاطر اینه که در دانشگاه رو باز کردن همه دارن مدرک میگیرن . کسی هم با لیسانس و فوق لیسانس کار معمولی رو قبول نمیکنه

    • علی نجاتی

      پیروزی آقای روحانی رو به همه ملت ایران تبریک میگم تا ۱۴۰۰ با روحانی

    • میثم

      به نظر من سه طرز تفکر رو روحانی با زیرکی به سمت خودش کشوند:
      ۱- کسانی که جان عزیز خودشون رو اولویت قرار دادن و بیکاری و فشار معیشتی مردم رو فدای جانشون کردن ـ شهدا جاتون خالیه ببینید (اشاره به ترساندن مردم از جنگ اونم تازه توهم جنگ)
      ۲- قشری که اسم آزادی سر زبون هر کاندیدی میاد بدون اندیشه بهش رای میدن در صورتی که آزادی در هر دولتی بوده (اشاره به دیوار کشیدن تو پیاده رو بین زن و مرد که به یه مرغ آبپز هم این حرف رو بزنی بهت میخنده - دروغ آشکارانقدر تابلو و خنده دار)
      ۳- قشری که با تلاش و تبلیغات توانستند اونارو هم به نفع خودشون پای صندوق های رای بیارن (اشاره به ترساندن مردم از روی کار آمدن تندروها به دروغ؛ که اگر نیاین رای بدین؛ تندروها بر سر کار میان و ...)
      ×× جمع بندی: این وسط مشکلاتی که این چهارسال به اوج خود رسیده فراموش شد مثل: فشار زندگی روی زوج های جوان-بیشتر شدن بیکاری جوانان - ورشکستگی ۱۷۰۰ کارخانه تولید داخلی و اضافه شدن بیکارها در جامعه و فساد مالی و۴٪ ها و. .. .
      تو این چهار سال آینده کسی هم روش میشه از بیکاری و ... حرف بزنه؟ا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پماد بدم خدمتتون؟

    • بدون نام

      یشتر مردم به کسی رای ندادن که بی تفاوت هست وبازهم برای 4سال
      کشور بی پیشرفت از قبل خواهد بود
      وای مقصر خودشان هستند...........
      حقیقت تنها چیزیست که پایدار است

    • بدون نام

      توی تمام دولتها همه ناملایمات هست و کلا زندگی سخته،ولی ۴ یال اخیر خییییییییلیییییییی بهتر از اون۸سال کذایی بود، قیمتها هر روز بالا میرفت یادمه خونه به حدی گرون شد که من امیدی به خونه دار شدن نداشتم،هر کس هر چی دلش میخواست قیمت میزاشت،هر کی به هر کی بود،ولی تو این ۴ سال قیمت خونه راکد موند،ارزون نشد ولی گرونم نشد،ایشالا همه خونه دار بشن

    • مسافر

      پیروز واقعی ملت بزرگ ایرانند به دموکراسی کشورم احترام میزارم و به رییس جمهورم تبریک میگم با اینکه با افتخار به ایشون رای ندادم ....

    • بدون نام

      بد به حال همه ی کسانی که به روحانی رأی دادند .....روحانی تو این ۴ سال پیش چه کار مفیدی انجام داد که تو ۴ سال آینده بخواد انجام بده ......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه کار مفیدی انجام نداده که داده حداقل مثه آقای احمدی
        نژاد گند نزد به مملکت

    • مریم موسوی

      خطاب به آقای روحانی:
      شما انتخاب من نیستید شما اجبار من و امثال من هستید .... انتخابتان را پای محبوبیت نگذارید چرا که ما جوانان واقعا خسته ایم

    • مرتضی

      بنده به آقای رییسی رای دادم ولی خب ملاک رای اکثریت هستش و مام تابع رای اکثریت.به همه ی طرفداران آقای روحانی تبریک میگم واز طرفداران آقای رییسی میخوام که اگه اعتراضی دارن قانونی انجام بدن تا اتفاقات سال 88تکرار نشه و به همه ی اونا میگم:امام علی(ع) به رای مردم احترام گذاشت ونظر اونارو پذیرفت با اینکه میدونست ضربه میخورن بازهم اجازه داد ضربه بخورن چون نظر ورای خودشون بود.ایشون فرمودن در راه راست از کمی روندگان نهراسید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خواهشا از امامان مایه نذارید حق تلخ ولی باید بپذیرید

    • مهدي

      به روحاني راي دادم كه رئيسي راي نياره بلكه اين دلواپسان دست از سر اين مملكت بردارن

    • رمضان

      زنده باد ایران درود بر خاتمی

    • محمد

      توییت فضلی نژاد نوشته : میر سلیم کنار نرفت
      میخام بدونم اگه کنار میرفت چی میشد ؟ داداش اشتباه میزنی .اون کل رای هاش 450 هزار تا شده .مشکل رئیسی با این چیزا حل نمیشه . مردم جریان اصول گرایی رو نمی پسندند مگه زوره ؟!!!

    • بدون نام

      خودشون تونستن مردمو بکشن پای صندوق های رأی و باز هم مشروعیت نظام و تایید کنند و تودهنی بزنن به کسایی که میگن مردم این نظامو نمیخوان

    • بدون نام

      من طرف دار رییسی بودم ولی حالا که با خودم فک میکنم روحانی برا ملت بهتره، ;-)

    • بدون نام

      خوبه خوبه صاحب سایت هم خوشحاله روحانی رای اورده هرچی نظر میدم درج نمیکنه درج نکن زنده باد رئیسی

    • ali

      عالی بودین ملت ایران الحق که ریس جمهور محبوب ودوست داشتنی خودمان بسیار متین وباوقار انتخاب شد. به همه تبریک میگم.

    • بدون نام

      زنده باد خاتمی زنده باد ایران زنده باد اصلاحات زنده باد روحانی

    • ناشناس33

      من نمیدونم این روحانی چی داره که هی ملت به اون رای میدن بابا کشور رو داغون کرد رفت از پشت پرده ها خبر ندارین مثلا انرژی هسته ای داره درجا میزنه برگشتیم به چندین سال قبل یا سند 2030 میفهمین یعنی چی

      پاسخ ها

      • اردیبهشت

        سند 20.30 یعنی چی؟ شما که میفهمی بگو
        سالهاست روانشناس ها و روانپزشکها دارن فریاد میزنن که تجاوز جنسی بیداد میکنه. مخصوصاً در پسرها. برخلاف تصور عوام... این هم یک تصمیم جهانیست. نه فقط مربوط به ایران خواهش میکنم مطالعه نکرده دروغ تحویل ملتی که در جریان نیستن ندین :|

      • بدون نام

        نه دیگه این همه ادم نمیدونه. فقط شما میدونی آخه!!!!

    • بدون نام

      مردم یه جوری از ازادی حرف میزنن که اگه الان جای فلسطین و ... بودن تازه معنی واقعی ازادی رو میفهمیدن

    • حسین

      درود بر مردم آگاه کشورم واقعا بهترین انتخاب رو کردید

    • مریم

      طرفدارای روحانی واقعا که خودتونو به کوچه علی چپ زدین ... ایشالله حالو احوالتونو بعد چار سال خواهیم دید

    • بدون نام

      زنده باد روحانی

    • سحر

      انتخابات هم تموم شد.
      اما تهمتها و دروغها و دل شکستن ها پیش خدا محفوظ می مونه.
      با وجودی که یکسره برچسب افراطی و تندرو به ما زدید،قرار نیست چون کاندیدای ما رای نیاورد بریزیم تو خیابون و سطل آشغال آتش بزنیم.
      امیدوارم روحانی اوضاع مملکت رو بهتر کنه.

    • محمود حبیب کاظمی

      بسمی تعالی با سلام .من به جناب اقای دکتر حسن روحانی وکیل حقوقی ملت ایران رای داده ام . تا دل رهبر فرزانه انقلابمان حضرت ایت الله خامنه ای خوشنود گردد . تا همه در ساختار و امنیت ملی کشورمان کوشا باشیم .در بهار ازادی جای شهدا خالی . ای پیروزی بر عموم ملت ایران مبارک باشد . و من الله و توفیق محمود حبیب کاظمی رزمنده کربلای ۵ و مخترع

    • بدون نام

      اصلاحات پیروز شد...تبریک

    • ناشناس33

      حالا ببینیم این چهار سال دیگه چه گلی به سر مردم میزنه اگر قولی هم بدن دیگه 8 سالش تموم شده کسی نیست ازشون سوال کنه

    • عظیم

      تسلیت به ملت ایران برای اینکه هنوز خوابیم اول شدن آقای روحانی به معنی خواب بودن ملت ایران است .افسوس میخورم که هیچ مرجعی وجود ندارد که حرف دل خود را با بغض و عصبانیت به مردم و مسئولین بزنیم فقط میتونیم اینجور جاها خودمون رو خالی کنیم بخدا خیلی حالم خراب است .کمک کردیم تا روحانی بیشتر به اقتصاد کشور و نان کارگر ضربه بزند.دلم میخواهد تمام شهیدان ایران آن دنیا سر راه از خدا بیخبرها را بگیرند .ضمنا کی گفته جلوی جنگ گرفته شده پس این همه شهید از کجا میان ؟؟؟ جنگ جنگه و ماهم درگیرشیم و من برای تمام سطحی نگرها و همه ی کسانیکه فکر میکردن آزادی یعنی لباس پوشیدن و روابط دوستی دختر و پسرها باید بهشون بگم هم خودشون و هم بچه هاشون به کمک سند ننگین ۲۰۳۰ که از دستاوردهای اقای روحانی بود در آینده بهش میرسن . سطحی نگرها آزادی شما و در به دری کارگرهای زحمتکش و بیکار شدن دانشمندهای هسته ای مبارک . امیدوارم همیشه چشماتون بسته باقی بمونه

      پاسخ ها

      • ایرانی

        هرچی میکشیم ریر سر شما و امثال شماست آقای توهم بیداری

    • بدون نام

      ریسی بای بای

    • محمدی

      روحانی یعنی ۴ سال دیگه بدبختی ادامه دارد۴ سال دیگه بیکاری کارگرا۴ سال دیگه فقربرای اکثرمردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی که میگه ایران آزدای نداره کره شمالی پناهنده میشه؟!!!!!!!

      • بدون نام

        این مفاهیم برای افراطی گری که باعث این همه تحریم شده صادقه نه روحانی و نه هیچ کس دیگه و تا زمانی که تحریمها باشه نه روحانی و نه هیچ کس دیگه نمیتونه تغییرش بده

    • بدون نام

      بچه ها کسی خبر از قالیباف نداره؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      داداچ شما خواب بودی اون وقت . توی همین صفحه یه عکس از مانیتور وزارت کشور بود که از حدود 600 هزار رای 65 درصدش روحانی بود ... اونایی که تا 2 بیداربودن این صفحه رو دیدن...و یادشونه. معمولا نتایج اولیه نتایج اخرو نشون میده . بقولی مشت نمونه خرواره .

    • بی نام

      خداکنه اقایی که میاد راس کار بدونه که مدیون این ملت انقلابی هستش وبتونه توری کشورو اداره کنه که به مردم ضربه نخوره

    • بی نام

      ما معتقدیم که 15 میلیون رای آقای رییسی خیلی حرف ها توش هست
      و به نظر اون 23 میلیون نفر رای آقای روحانی احترام میزاریم و کف خیابان ها دنبال چیزی نمیگردیم و هیچ وقت وقت برند فتنه گر به خودمون نمی چسبونیم قابل توجه عزیزان اصول گرا هوشیار باشید.

      پاسخ ها

      • مهندس بیکار

        بله ما مثل اصلاح طلب ها فتنه گر نیستیم و سال 88 را هم فراموش نمیکنیم

      • بدون نام

        بله خیلی حرف توش هست که ایران 15 میلیون تتلیسی داره و آدم

    • بدون نام

      12 هیچ به نفع روحانی

    • بدون نام

      با سلام خدمت تمامی هموطنانم. از همتون خواهش میکنم به جای این بحث های تفرقه انگیز به پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان ایران فکر کنیم و این بگو مگوهای ویرانگر را تمام کنیم. بیایید بحثهایمان را در خصوص چگونگی از بین بردن فساد اداری، سوء مدیریتها، بیکاری، تورم، نا امیدی، افسردگی و هر آنچه باعث جلوگیری از رشد و شکوفایی این مرز و بوم شده است و روز به روز در حال پیشرفت میباشد، متمرکز کنیم. من به آقای روحانی رای دادم نه به خاطر اینکه ایشان را به عنوان رییس جمهور مملکتم قبول داشته باشم، فقط به خاطر ترس از اینکه اون هشت سال ویرانگر تکرار نشه و همه شاهد این بودیم که در مناظرات صورت گرفته پرده از چه مسائلی که در دولت و سایر ارگانهای کشور چه در سالهای اخیر و چه سالها و دولتهای پیشین اتفاق افتاده، برداشته شد و چه مسائلی که اتفاق افتاده و همه ما بی خبریم. از همین جا به همه حامیان اصلاحات میگویم که هدفتان را فراموش نکنید، هدف شما حمایت از اصلاحات به منظور اصلاح مشکلات و نواقص موجود است نه ایجاد و دامن زدن به مشکلات جامعه. از همه عزیزانم چه حامیان اصلاحات و چه حامیان اصولگرا خاضعانه خواهش میکنم به فکر آبادانی و پیشرفت کشور باشیم و بدانیم که با این طرز گفتار و اندیشه ای که در حال حاظر در پیش گرفته ایم به هیچ جا نمیرسیم. از آقای دکتر روحانی هم تقاضا دارم به عنوان یکی از ۲۳ میلیون نفر برگزینندگان ایشان این چهار سال پیش رو را به نحوی پیش ببرد که ملت ایران از ایشان راضی باشند.

    • بارانا

      پناه بر خدا ببین دارن چه کسی رو با مظهر عشق و عدالت مقایسه میکنن.هرچند شما توهم حاله نور رو هم دارین.من به عشق رهبرم رای دادم . درضمن کسایی که جناب رئیسی رای دادن بخاطره مصلحت خودشون بوده نه مملکت.تبریک میگم پیروزی شیرین دکتر روحانی

    • بی طرف

      روحانی رای اورد دوست دارم به مشکلات رسیدگی کنه ولی اگه تا چند ماه دیگه که به مشکلات کشور افزوده شد همین22میلیون نفر خرابی و مشکلات جامعه رو گردن دین اسلام نندازن این دیگه انتخاب خودتون بود اگر هم قرار هست از کسی شکایت کنید بهتره اون موقع جلوی ایینه وایسید

    • بدون نام

      ما که این چهار سال چیزی ازش ندیدیم حالا روحانیتون رو هم می بینیم.

    • بدون نام

      سلام. به اقای روحانی و کسانی که بهش رای دادن تبریک میگم، امیدوارم به این زودیا به غلط کردم نیافتین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا که شما افتادین

    • بدون نام

      تندرو کسانی هستن که وقتی چند سال پیش کاندیدای مورد نظرشون رای نیاورد کل کشور رو به اشوب کشوندن. نه اونایی که در هر حال به رای اکثریت احترام گذاشتن.

    • پژمان بختیاری

      - همه ما میدونیم اگر جامعه اصلاح بشه و فرهنگسازی لازم پیاده بشه- سیاستمداران هم مجبور به اصلاح سیاست های خودشون میشن - مثل الان جمهوری اسلامی - چ بسا از سیاستمداران اصلاح طلب جمهوری اسلامی بعدها بهتر از روحانی سر کار بیاد و کشور رو بسمت آینده ای روشن هدایت کنه -به چشم دیدیم و از زبان شنیدیم که مردم شریف ایران خواستار اصلاحات هستند در نتیجه سیاستمداران محکوم به اصلاح سیاستهای خود هستن - خواه هر حکومتی که باشد! پاینده باد ایران و ایرانی- سر افراز باد ایران.

    • بدون نام

      به دکتر روحانی رای دادم که چشم انایی که دیدن ایران اباد را ندارن ومیخواهن مردم را با هدفهای دروغین خود ادامه دهند .ما اصلاحات میخواهیم

    • بدون نام

      روحانی عشقههههههههههه

    • حسام

      این شکست اصولگرایان ضربه سنگینی بر پیکره این حزب و طرفداراش بود که امید زیادی برای پیروزی در این دوره داشتن که به ثمر ننشست و مردم ایران نشان دادند که همچنان پشتیبان و یاور اعتدال گرایان و دشمن پوپولیست و رادیکال هستند....اینجاب برای جناب دکتر روحانی ارزوی موفقیت در 4 سال پیشرو و توسعه یافتگی کشور در 1404 را آرزومندم...زنده باد روحانی

    • مریم

      یعنی طرفدارای رئیسی طوری جو گیر شده بودن که فکر می کردن با ملائکه در ارتباطن حالا که باختن خودشون رو به در و دیوار می زنن که بگن قبلاً همه چیز گل و بلبل بوده گرونی و تورم هم از زمان دکتر روحانی اومده ، حتی حتی اگه بیشتر از این گرونی بشه من خدارو شکر می کنم که با جمعیتون همتونو سنگ روی یخ کردیم ،

      پاسخ ها

      • سلام

        اره بدبخت بیچاره بشین تا تا از گرونی چهارسال دیگه می فهمی چه غلطی کردی ...

    • ارش

      فقط حسن روحانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رای بی رای

    • مجتبی

      الآن که روحانی برد باز همون آشه و همون کاسه ما برای این به روحانی رای دادیم تا همون آش و کاسه ی قبلی مونو داشته باشیم چشم به راه فردایی بدتر

    • بدون نام

      بچه ها کامران نجف زاده یا خودش یا زنش به رئیسی رأی نداده صدا و سیما نمیخواد یه فکری بکنه با این عواملش

    • بدون نام

      اول سلام دوم این که مهم نیست کی رییس جمهور شه مهم اینه که کاردان باشه ودرکنار خواسته های خودش کمی هم به خواسته های مردم فکر کنه....

    • بدون نام

      مردم فراموش کار ایران
      تا قبل از تبلیغات گستره روحانی مردم با نگاه کردن به وضعشون به بدبختی قشر کارگر میگفتن روحانی برو چون چیزی واسشون نداشت
      اومدیم پای تبلیغات انتخابات اونقدر با ترسی که توی دل مردم انداختن به خاطر اینکه ریسی میاد و شرایط میشه خفقان همه ترجیح دادن باز هم روحانی باشه
      روحانی به خاطر تواناییش پیروز نشد به خاطر تبلیغاتش پیروز شد
      حالا هم مبارکه فقط یادبگیریم از رییس جمهورمون توقع داشته باشیم تا اونم کار کنه
      اختلاس و کارشکنی ها رو نادیده نگیریم
      قرار نیست با تفرقه و بیرون ریختن مخالف دولتمون باشیم ولی میتونیم از راه های درست صدامونو به دولت برسونیم .

    • بدون نام

      شدید بودن ضربات رو عکس العمل های بعد العمل عمل نشون میدن،پس اگه یکم بعد ذهنتون فشار بیارین و عکس العمل اصلاح طلبان رو در دوره ای که منجر به پیروزی حزب مخالفشون شد به یاد بیارین می فهمین که خیلی هم به قول خودتون( ضربه) الان برای اصول گرایان کاری نبوده.

    • صادق Miri

      .پایند باد ایران
      :-برای ظهور امام زمان(عج)صلوات

    • بدون نام

      زنده بادروحانی

    • رضا سکوت

      حکیمی را ناسزا گفتند

      او هیچ جوابی نداد

      حکیم را گفتند

      ای حکیم از چه روی جوابی ندادی؟

      حکیم گفت:

      در جنگی داخل نمی شوم

      که برنده آن بدتر از بازنده است

    • کرد

      شماهایی که دم از انرژی هسته ای میزنین جهت اطلاع سرپرست ارشد وسخنگوی ایران برای شروع فعالیت های هسته ای دکتر روحانی بودن از اول ...

    • بدون نام

      این دوستانی که میگند روحانی چکار کرده و علنا به مردم توهین میکنند بخاطر رای که مردم به روحانی داده اولا روحانی برجام رو آورد و خیلی از تحریم ها کنار رفت یادتونه حتی دارو هم تحریم کرده بودند خیلی از بیماران به مشکل خورده بودند که با برجام این مشکل حل شد و بیمه سلامت یکی دیگر از دستاوردهای دولت بوده و ثابت موندن خیلی از کالاها و قیمت مسکن و... درست که شاید خیلی عالی نبوده ولی همین که قیمت ها بالا نرفته تورم کم شده خوب بوده ضمنا آقای روحانی یک کشور ویرانه رو تحویل گرفت ولی احمدی نژاد با چه بودجه ای کشور رو تحویل گرفت یکم انصاف داشته باشید البته دولت هم ضعف های زیادی داره ولی داره تلاشش رو میکنه باید همه مردم و مسولین پشت دولت باشند تا کشور پیشرفت کنه نه به فکر انتقام گرفتن از دولت باشند انشالله به امید خداوند مشکلات حل خواهد شد

    • بدون نام

      من از همه 23 میلیون و خوده ای سپاسگزارم ای آمار ثابت کرد که ملت حاضرند فشار را تحمل کنند ولی نه هر فشاری را بلکه فشار جهت رسیدن به آینده ای روش هموطنان متشکرم

    • سجاد

      سلام من خودم به اقای رئیسی رای دادم ولی انتخاب نشد باید به اکثریت احترام گذاشت
      فقط امیدوارم اختلافاتو کنار بزارن و به فکر عملی کردن وعده هاشون باشه معنی نداره بخوایم همینطوری بمونیم ک دوستان میگن همینجوری خوبه باید ب جلو حرکت کنیم
      تبریک به اقای روحانی تبریک ویژه به هواداراشون
      راستی این چیه ک میگین تا 1400 روحانی زشته نگین
      بجاش بگین تا ابد ایراااااااااااااان

    • مهناز

      اقای روحانی این سری هم بر خلاف میلم به شما رای دادم
      خواهشا این چهار سال سپاسگزار ملت باشید

      دور قبل منتظر تحقق خیلی از وعده هاتون موندیم.
      ولی این بار عمل کنید

    • علی

      هووورااااااااااا
      بازم حقوق نجومی
      بازم اختلاس
      بازم توهین و کتک خوردن تو ترکیه
      بازم تجاوز تو فرودگاه عربستان
      بازم 500 تا شهید بدون حتی یه عذر خواهی
      بازم قطع رابطه
      بازم جیبوتی
      بازم ذخیره ی فرهنگیان
      بازم ب.ز

      ....

    • بدون نام

      ان شاء الله که حاج آقا روحانی بتونه تو این چهار سال کار کنه ومثل دوره قبل نباشد وان شاءالله به دوره 4قبل برنگردیم

    • بدون نام

      پاییز سال ۱۳۸۷ نخست‌وزیر ترکیه، طیب اردوغان از ورود محموله ۱۸/۵ میلیارد دلاری طلا به ترکیه خبر داد و آن را به عنوان یکی از دستاوردهای دولتش در اوج بحران اقتصادی عنوان کرد. وی در پاسخ سوالات رسانه‌ها و احزاب مخالف دربارهٔ منبع این سرمایه گفت خدا آن را رسانده است.[۱][۲] ارزش این محموله در آن زمان حدوداً معادل ۱۸ هزار میلیارد تومان بود.
      آقایونی که هی اختلاص اختلاص میکنن.مال دولت پاک احمدی نژاد بودا این خبر.این رقم تو اون سال معادل بودجه کل کشورای زیادی بود
      امثال این خبرم زیاده.سنگ کیارو به سینه میزنین؟

    • آوای آدم

      یه نصیحت به اونایی که به روحانی رای دادن
      دیگه نباید از گرونی دزدی اختلاس فقر بیکاری شکایت کنن وگرنه شعورشون واسه رای29اردیبهشت میره زیر سوال
      اینم بگم که روحانی اگه میگفت رییسی بیاد بالا با امریکا جنگ شروع میشه میخوام بپرسم یعنی امریکا از شما میترسه که حمله نمیکنه یا عاشق ریش و عبات شده که جنگ نکرده تا حالا. میخوای بگی رییسی لحنش تندتر از احمدی نژاده که زمان اون نتونست حمله کنه الان میخواد حمله کنه؟؟؟
      دوستان اینم بدونید که رییسی 16 میلیون طرفدار واقعی داشت که درعرض دوهفته تبلیغات باورش کردن ولی روحانی 90 درصد آراش کسانی بودن که به اجبار و از سر ترس بهش رای دادن و اکثرا جز کمپین های مجازی بودن که علیه دولتش تشکیل داده بودن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آب هست بدم ؟

    • مجید

      روحانی رای 57 درصد رای دهندها و رای 40 درصد مردم ایران (واجدین رای دادن) زا بدست اورده یعنی 60 درصد مردم این اقا را قبول ندارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کلاس چندی کوچولو؟

    • سبحان

      وقتی صداقت مسولین وجود داشته باشه همه حاضر به شرکت در سرنوشت میشم.
      خدا قوت

    • علی

      در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 در مشهد چه کسی پیروز شد ؟ در مشهد از سه میلیون و ۴۱۳ هزار و ۹۵۲ رای ماخوذه، سه میلیون ۳۵۵ هزار و ۵۰۵ رای صحیح محاسبه شده است. از مجموع آرای صحیح یک میلیون و ۸۸۵ هزار و ۸۳۸ رای به حجت الاسلام رئیسی (56.2 درصد)، یک میلیون و ۴۲۲ هزار و ۱۱۰ رای به حجت الاسلام روحانی (42.4 درصد)، ۳۳ هزار و ۲۷۰ رای به آقای میرسلیم (1 درصد) و ۱۳ هزار و ۹۲۹ رای به آقای هاشمی طبا ( 0.4 درصد) اختصاص یافته است.

    • فرهنگ

      درود بر دکتر روحانی...

    • ناشناس

      مردم این دولت شما رو به بازی گرفتند رفتند زمین گرفتند ۳ هزار تومان بعد چه جوری می خواند جلوی اختلاس بگیره می گند جلوی کالای قاچاق بگیرید خودشون پارچه وارد می کنند

    • بدون نام

      آخر هفته رییسی رفته

    • balouch

      با سلام الحمد الله به دکتر حسن روحانی رئیس جهمور شد ان شاء الله وبه سودما باشد(اهل سنت)وبرادران شیعه ما باشد..... جزاکم الله خیراَ

    • حسام

      ررییسی بای بای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج