۵۳۴۳۷۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رهبر انقلاب: مردم هر چه زودتر پای صندوق‌ها بیایند

حضرت آیت الله خامنه ای پس از انداختن رای خود به صندوق در توصیه به مردم و دست اندرکاران انتخابات اظهار کردند: خدای متعال را بر نعمت مردم سالاری و انتخابات و حضور مردم سپاسگذاری می کنم. این نعمت بزرگی است.

خبرگزاری ایسنا: حضرت آیت الله خامنه ای پس از انداختن رای خود به صندوق در توصیه به مردم و دست اندرکاران انتخابات اظهار کردند: خدای متعال را بر نعمت مردم سالاری و انتخابات و حضور مردم سپاسگذاری می کنم. این نعمت بزرگی است. رهبر معظم انقلاب اسلامی از مردم خواستند که هر چه زودتر پای صندوق‌های رای بیایند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی دراولین ساعات رای گیری در حسینیه امام خمینی رای خود را به صندوق انداختند.
رهبر انقلاب: مردم هر چه زودتر پای صندوق‌ها بیایند

رهبر معظم انقلاب اسلامی از مردم خواستند که هر چه زودتر پای صندوق‌های رای بیایند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای پس انداختن رای خود به صندوق در حسینیه امام خمینی (ره)، در توصیه به مردم و دست اندرکاران انتخابات اظهار کردند: خدای متعال را بر نعمت مردم سالاری و انتخابات و حضور مردم سپاسگذاری می کنم. این نعمت بزرگی است.

ایشان افزودند: بحمدالله مردم ما هم شکرگزار این نعمت هستند چون می‌بینید که شرکت می‌کنند. توصیه من این است که هر چه بیشتر شرکت کنند و هر چه زودتر پای صندوق‌ها بیایند. معتقدم کار نیک را باید در اول وقت آن انجام داد و تاخیر نباید انداخت.

مقام معظم رهبری ادامه دادند: معتقدم که انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است. سرنوشت کشور دست آحاد مردم است که رئیس قوه مجریه را انتخاب می کنند. به اهمیت این کار توجه کنند.

ایشان همچنین درباره انتخابات شوراها یادآور شدند: انتخابات شوراهای شهر و روستا هم مهم است زیرا کسانی انتخاب می شوند که خدمات شهری و روستایی یعنی مسائل روزمره مردم را در اختیار دارند. آن هم مهم است و باید با دقت،‌ ملاحظه و شناخت ان‌شاءالله شرکت کنند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در پایان اظهار کردند: این توصیه من به آحاد مردم است. از شما و مسئولین صدا و سیما که زحمت می‌کشید تشکر می‌کنم و از حضرات خبرنگار که مشغول کار مهم انتقال خبر هستند هم تشکر می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج