۵۳۴۴۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شرکت در انتخابات منوط به داشتن شناسنامه است

سخنگوی سازمان ثبت‌احوال کشور با بیان اینکه برای شرکت در انتخابات داشتن شناسنامه و شماره‌ ملی کافی است، اعلام کرد که ضرورتی به همراه داشتن کارت ملی برای شرکت در انتخابات اردیبهشت ماه نیست.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان ثبت‌احوال کشور با بیان اینکه برای شرکت در انتخابات داشتن شناسنامه و شماره‌ ملی کافی است، اعلام کرد که ضرورتی به همراه داشتن کارت ملی برای شرکت در انتخابات اردیبهشت ماه نیست.

سیف اله ابوترابی درباره اینکه برای شرکت در انتخابات چه مدارکی باید همراه رای‌دهندگان باشد، گفت: همانطور که پیش‌تر نیز اعلام شد، داشتن شناسنامه برای شرکت در انتخابات ضروری است اما الزامی برای همراه داشتن اصل کارت ملی وجود ندارد و همین که متقاضی شماره ملی‌اش را به خاطر داشته باشد کفایت می‌کند.
البته بهتر است که افراد کارت ملی خود را در روز رای ‌گیری به همراه خود بیارند ولی همانطور که گفتم داشتن شناسنامه الزامی بوده اما الزامی برای همراه داشتن کارت ملی وجود ندارد و حفظ بودن شماره ملی کافی است.

وی با بیان اینکه پس از اعلام شماره ملی از سوی فرد رای دهنده، مشخصات وی با بانک ثبت احوال و مندرجات در شناسنامه‌اش تطبیق داده می‌شود، اظهار کرد: اگر این اطلاعات با یکدیگر در تضاد باشند، اجازه رای دادن به فرد داده نخواهد شد.

ابوترابی درباره افرادی که شناسنامه‌شان فاقد عکس است، نیز گفت: افراد دارای شناسنامه بدون عکس امکان شرکت در انتخابات را نداشته و حتما شناسنامه باید عکس‌دار باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج