جاباما
۵۳۴۴۳۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

انتخابات الکترونیک بدون مشکل در حال برگزاری است

رئیس هیئت نظارت مرکزی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: انتخابات الکترونیکی در ۱۴۱ شهر بدون مشکل درحال برگزاری است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس هیئت نظارت مرکزی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: انتخابات الکترونیکی در ۱۴۱ شهر بدون مشکل درحال برگزاری است.

محمد محمودی شاه نشین در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: گزارش خاصی در مورد اختلال در برگزاری انتخابات الکترونیکی به ما نرسیده است. فقط یکی دو شهر با چند دقیقه تاخیر انتخابات را آغاز کردند. چون دستگاه‌ها باید چک نهایی می‌شد. در مجموع گزارشی درباره ایجاد اشکال در روند انتخابات الکترونیکی به ما نرسیده است.

وی در ادامه افزود: به اندازه کافی تعرفه برای انتخابات شوراها پیش‌بینی شده است و اگر هم خللی در روند انتخابات الکترونیکی به وجود آید، امکانات برگزاری انتخابات به صورت دستی فراهم است.

شاه نشین خاطر نشان کرد: امکان تخلف در انتخابات الکترونیکی تقریبا صفر است. چون مباحثی مثل بدخطی یا تکرار اسامی یا استفاده از کاغذهای غیرتعرفه وجود ندارد. امکانات لازم نیز در بیرون از شعبه‌ها برای مقابله با تخلف پیش‌بینی شده است.

رئیس هیئت نظارت مرکزی انتخابات شوراها در مورد اعلام نتایج انتخابات شوراها خاطر نشان کرد: ابتدا صندوق‌های ریاست جمهوری شمارش می‌شود. سپس انتخابات شوراها. البته صندوق‌های الکترونیکی این قابلیت را دارد تا دو ساعت بعد از پایان رای گیری نتایج آن مشخص شود تا روز آینده به غیر از تهران کلانشهرها نتایج اعلام می‌شود. اما تهران غیرقابل پیش بینی است و شاید تا دو روز به طول بینجامد.

شاه نشین در پایان با بیان اینکه قرار بود انتخابات در ۱۴۷ شهر به صورت الکترونیکی برگزار شود اظهار کرد: چند شهر به دلیل مشکلات زیرساختی نتواستند انتخابات را الکترونیکی برگزار کنند. به همین دلیل انتخابات در ۱۴۱ شهر الکترونیکی برگزار شد و شهرهای رودهن، بومهن و پردیس هم در تهران به صورت دستی برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج