۵۳۴۵۳۴
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

میرسلیم: «موتلفه» درباره انصراف من اشتباه کرد

میرسلیم در پاسخ به پرسشی درباره بیانیه حزب موتلفه اسلامی و ادامه حضور او در رقابت‌های انتخاباتی اظهار کرد: متاسفانه اشتباهی انجام شد و بر اساس استنباطی که از سفر من به مشهد داشتند، فکر کردند که من از انتخابات کناره گیری کرده‌ام و این پیش تصور برایشان ایجاد شد.

خبرگزاری ایسنا: میرسلیم در پاسخ به پرسشی درباره بیانیه حزب موتلفه اسلامی و ادامه حضور او در رقابت‌های انتخاباتی اظهار کرد: متاسفانه اشتباهی انجام شد و بر اساس استنباطی که از سفر من به مشهد داشتند، فکر کردند که من از انتخابات کناره گیری کرده‌ام و این پیش تصور برایشان ایجاد شد.

سید مصطفی آقا میر سلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به مشارکت گسترده مردم پای صندوق‌های رای اظهار کرد: حضور مردم پای صندوق های رای گسترده بود و امیدوارم به همین صورت ادامه پیدا کند.ان شا الله مردم نیز رای دادن خود را به عقب نیندازنند چون ممکن است روند اخذ رای به درازا بکشد.

وی با بیان اینکه «روند انتخابات در مجموع خوب بوده است نه اینکه بی نقص نبوده است»٬ خاطر نشان کرد: وقتی روند اخذ رای را مقایسه می کنیم، با تجربه طولانی که در جمهوری اسلامی ایران داشته ایم، کارها نسبتا به خوبی پیش رفته است.
میر سلیم گفت: به ستاد انتخابات کشور آمدم تا با کسانی که در این ستاد زحمت می کشند آشنا شوم و با توجه به سابقه ام در وزارت کشور و کار انتخابات را انجام داده ام، ببینم دوستان چه روحیه ای دارند و کار را چگونه انجام می دهند.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره بیانیه حزب موتلفه اسلامی و ادامه حضور او در رقابت‌های انتخاباتی اظهار کرد: متاسفانه اشتباهی انجام شد و بر اساس استنباطی که از سفر من به مشهد داشتند، فکر کردند که من از انتخابات کناره گیری کرده‌ام و این پیش تصور برایشان ایجاد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنده خدا خودش هم نمی داند چکاره است ....

      پاسخ ها

      • روزبه

        متاسفانه شخص اقای روحانی در این دوره بدعت عجیبی برای نابودی جو سالم انتخابات در پیش گرفت . . میدان انتخابات را با دعوای چاله میدانی اشتباه گرفت

    • حسین

      متاسفانه بعضی از نامزد ها فقط برای تخریب دولت آمده بودنند وشعار ها ووعد های آنها قابل تحقق نبود فقط قصد تخریب بود اگر این رویه که از دولت قبل به ارث رسیده باب شد انگیزه خدمت از بین می رور بهر حال دیکته نا نوشته ۲۰ است ما نباید خوش استقبال کننده وبد بد رقه کننده باشیم

    • بدون نام

      اقای میر سلیم اشتباه اطلاعیه دادند مردم را.............

    • کاربر

      الان چی شد. هستی یا رفتی؟

    • مهدی

      دوستان عزیز کمی منطقی فکر کنید از اول انقلاب همیشه اصلاح طلبان سرکار بودند 8سال آیت الله رفسنجانی، آقای خامنه ای با نخست وزیری میرحسین موسوی، خاتمی، فقط 8 سال از اصولگرایان آمدند که خدا را در نظر بگیرید چهارسال اول خوب کارکرد بعد از آن اشتباهاتش زیاد شد انسان هم جایزالخطاست نه اینکه بخواهم از اون طرفداری کنم. الان هم که 4 ساله مملکت دست اصلاح طلبان است خدایی چه کارمفیدی انجام شده تمامی پول داخل مملکت هم خرج نشده وای به حال پولهایی که آمریکا باید به ما می داد بیاید به دوراز نظرات مغرضانه کمی عاقلانه فکر کنید و باور کنید که چه اصلاح طلب و چه اصول گرا همه ایرانی هستیم و نباید مثل هنداونه همدیگر را قاچ بزنیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج