۵۳۴۶۷۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

امام جمعه اصفهان: به رأی هم احترام بگذاریم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: فردا یکی از نامزدها به عنوان رییس جمهور همه مردم ایران انتخاب خواهد شد. این که چه کسی در این جایگاه قرار می‌گیرد نباید موجب نفاق میان مردم و احزاب و گروه ها شود. هر کسی باید به رای نفر دیگر احترام بگذارد و ارزش قائل باشد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: فردا یکی از نامزدها به عنوان رییس جمهور همه مردم ایران انتخاب خواهد شد. این که چه کسی در این جایگاه قرار می‌گیرد نباید موجب نفاق میان مردم و احزاب و گروه ها شود. هر کسی باید به رای نفر دیگر احترام بگذارد و ارزش قائل باشد.

سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: روش‌های تبلیغاتی و برخی از صحبت هایی که در میان نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری پیش آمد درست و در خور جمهوری اسلامی و رضایت بخش نبود.

وی افزود: بسیاری از طرفداران نیز رفتار درستی از خود نشان نداند. این که کسی تبلیغات، بنرها و تصاویر نامزدها را پاره کند نشان از بی فرهنگی و تمدن پایین است. درست است که رهبر معظم انقلاب فرمودند "با آمدن پای صندوق‌های رای می‌توانید اشتباه خود را جبران کنید" اما در نزد خدا باید برای عمل خود پاسخگو باشید؛ چرا به اموال این افراد که حق قانونی و شرعی آنان بوه است تجاوز کرده‌اید.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه همه مومنان باید الگو تمام مردم جهان باشند، تصریح کرد: امید است دیگر شاهد این گونه رفتارها از سوی مردم و نامزدها نباشیم چرا که ما باید برای مردم جهان الگو باشیم.

طباطبایی نژاد افزود: فردا یکی از نامزدها به عنوان رییس جمهور همه مردم ایران انتخاب خواهد شد. این که چه کسی در این جایگاه قرار می‌گیرد نباید موجب نفاق میان مردم و احزاب و گروه ها شود. هر کسی باید به رای نفر دیگر احترام بگذارد و ارزش قائل باشد.

وی خاطر نشان کرد: هرکسی بخواهد موجب نفاق و نزاع شود بداند که در راه شیطان گام برداشته است. بنا نیست به هرکس که رای دادیم همان نفر برنده انتخابات باشد. حق هرکس یک رای است.

امام‌جمعه اصفهان با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) گفت: به یاد داشته باشید که ما مامور وظیفه هستیم نه مامور نتیجه؛ هرآنچه نتیجه انتخابات باشد نباید موجب دوری و نفاق میان مردم در خانواده‌ها یا گروه های مختلف جامعه شود.

طباطبایی نژاد با اشاره به آیاتی از قران کریم گفت: شیطان فزرند آدم را مدام در نظر داد و از هرراهی برای فریب او استفاده می کند. بسیاری از آدم‌ها به سبب مال، فرزند و .. مورد فریب شیطان واقع می‌شوند. همیشه امتحان انسان‌ها در سختی‌ها اتفاق نمی‌اقتد. آدم‌ها به موجب نعماتی که در زندگی دارند بیشتر امتحان می‌شوند.

وی ادامه داد: همانطور که خداوند ددر قران کریم می فرماید، آدم اگر قوی باشد نعمت‌ها نه تنها عامل گمراهی او نمی‌شود که باعث رشد و تعالی او است.

طباطبایی نژاد اظهار کرد: مومن در همه چیز دارای اختیار است به جز پذیرش ذلت‌ها. کسی اگر ذلت را پذیرفت نمی‌تواند ادعا کند که نسبت به دین و اسلام مومن است.

وی با اشاره به سوم خرداد و محاصره اقتصادی آمریکا بعد از انقلاب گفت: در چنین روزهایی بود که آمریکا بعد از تسخیر لانه جاسوسی ایران را تحت فشارهای اقتصادی بسیاری قرار داد. این تحریم‌ها و محاصره ها نه تنها ما را ضعیف‌تر نکرد، بلکه موجب رشد ما در بسیاری از زمینه‌های اقتصادی، علمی و به خصوص در صنایع دفاعی شد.

امام جمعه اصفهان اظهار کرد: جنگ تحمیلی نیز یکی دیگر از امتحانات سختی بود که موجب قدرت ایران شد. اگر چه مردم سختی‌های بسیاری را متحمل شدند و شهید دادند اما یقین داشته باشید که همین جنگ نیز نعمتی از سوی خداوند بود که موجب قدرت و عزت و تعالی مردم ایران شد.

وی تصریح کرد: گذر از این امتحانات هرگز بدون وجود رهبری انقلاب ممکن نبود. چرا که مردم اگر از رهبری مناسب برخوردار نباشند نه تنها از امتحانات زندگی سربلند بیرون نمی‌آیند بلکه دچار مشکل نیز می‌شوند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به روز جهانی اهدا عضو گفت: اهدا اعضای عزیزی که دچار مرگ مغزی شده است و طبیبان دیگر قادر به کمک به وی نیستند یکی از بهترین و خداپسندانه ترین اعمالی است که می‌شود انجام داد. با این کار خوب زندگی فرد دیگری را نجات می‌دهیم و این موجب تعالی فطری انسان نیز می‌شود.

وی افزود: فرهنگ اهدا عضو یکی از فرهنگ هایی است که باید میان مردم پذیرفته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج