جاباما
۵۳۴۷۹۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رأی گیری در انگلیس تمدید شد

با توجه به استقبال و مشارکت پرشور ایرانیان مقیم انگلیس در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، زمان رای گیری در این کشور تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا: با توجه به استقبال و مشارکت پرشور ایرانیان مقیم انگلیس در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، زمان رای گیری در این کشور تمدید شد.

مجموعا ۱۲ صندوق در ۱۱ شعبه رأی در کشور انگلستان مستقر شده که از این تعداد شش صندوق در پنج شعبه در مناطق مختلف شهر لندن ( شامل دو صندوق در محل بخش کنسولی سفارت) و شش صندوق دیگر در شهرهای دیگر انگلیس شامل منچستر، بیرمنگام، نیوکاسل، گلاسکو، لیدز و کاردیف مستقر شده اند.

براساس اطلاعیه سفارت جمهوری اسلامی ایران، به دلیل حضور چشمگیر ایرانیان مقیم انگلیس در انتخابات ریاست جمهوری، رای گیری در شعبه اخذ رای در محل کنسولی تا ساعت 20 و در سایر شعب تا ساعت ١٩ تمدید گردیده است.

ایرانیان مقیم انگلیس از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ، با حضور در صندوق های اخذ رای، آراء خود را به صندوق انداختند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (جمعه) به طور همزمان در سراسر ایران و بیش از 100 کشور جهان برگزار می شود.

در این دوره از انتخابات سیدمصطفی آقامیرسلیم، سید ابراهیم رئیسی، حسن روحانی و سیدمصطفی هاشمی طبا به عنوان چهار رقیب حضور دارند و مورد قضاوت ۵۶ میلیون و ۴۱۰ هزارو ۲۳۴ نفر واجد شرایط حضور در انتخابات قرار می گیرند که از این تعداد یک میلیون و ۳۵۰ هزارو ۲۹۴ نفر رأی اولی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج