۵۳۴۸۲۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

کدخدایی: مطمئنم مشکلی در شمارش آرا نداریم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: پس از بررسی و جمع بندی گزارشات، این جمع‌بندی‌ها به اعضای شورای نگهبان ارسال می‌شوند تا اعضا نظرات خود را اعلام کنند و قطعا به هر نتیجه‌ای برسیم این نتایج را به همه مردم اعلام خواهیم کرد و هیچ ملاحظه‌ای نسبت به هیچ فرد خاصی نخواهیم داشت.

خبرگزاری ایلنا: عباسعلی کدخدایی در جمع خبرنگاران گفت: گزارشات زیادی از تخلفات انتخاباتی به دست ما رسیده و در این برهه از انتخابات هوادارن وطرفداران کاندیداها شور و حال خاصی دارند و در این فضا هرکدام سعی می‌کنند که گزارشی که به دستشان می‌رسد را به دست ما می‌رسانند.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: افرادی که علاقه‌مند به نظام وانتخابات هستند این گزارشات را برای ما ارسال می‌کنند که ما از این اقدام آنها تشکر می‌کنیم، اما ما در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات این گزارشات را لحظه به لحظه بررسی می‌کنیم وتا آنجا که می‌توانیم با بحث‌هایی مثل کمبود تعرفه یا تخلفات تبلیغاتی بر سر صندوق‌ها را برخورد می‌کنیم.

کدخدایی اضافه کرد : گزارشات دیگری نیز در حال ارسال به شورای نگهبان است، پس از بررسی و جمع بندی گزارشات این جمع‌بندی‌ها به اعضای شورای نگهبان ارسال می‌شوند تا اعضا نظرات خود را اعلام کنند و نتایج را اعلام کنند و قطعا به هر نتیجه‌ای برسیم این نتایج را به همه مردم اعلام خواهیم کرد و هیچ ملاحظه‌ای نسبت به هیچ فرد خاصی نخواهیم داشت.

سخنگوى شوراى نگهبان در پاسخ به این سوالی درباره اینکه بررسی گزارشات و اعلام نظر شورای نگهبان تا چه زمانی به طول می‌انجامد، گفت: طبق قانون، شورای نگهبان با احتساب فرصت سه روزه زمان‌بندی، هفت روز برای بررسی صحت انتخابات فرصت دارد.

او در مورد مشارکت مردم در انتخابات گفت: مشارکت خوبی تا کنون صورت گرفته اما باید همکاران ما در وزارت کشور این آمار را اعلام کند.

کدخدایی تصریح کرد: شمارش آرای انتخابات بلافاصله پس از پایان رای گیری شروع خواهد شد و به شعب و حوزه‌هایی که وجود دارد بستگی دارد و آرا آنها به تدریج وارد سیستم‌ها خواهد شد و هم ما در شورای نگهبان و همکارانمان در وزارت کشور به صورت دستی و سیستمی اعمال خواهیم کرد و مطمئنم در شمارش آرا مشکل جدی نخواهیم داشت و هر زمانی که شمارش آرا صورت گیرد نتایج آن از طریق وزارت کشور اعلام می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی مهدوی نیا

      خواسته ما مردم هم رسیدگی به تخلفات انتخابات به صورت خیلی محکم و جدی هستش.با تشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج