۵۳۵۲۶۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (۵۰)

موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (50)

مجموعۀ میمون ها، بعد از آشکار کردن ریشه هایش در "ظهور سیارۀ میمون ها" (Rise of the Planet of the Apes) و بررسی مبارزۀ آن برای حفظ صلح در "طلوع سیارۀ میمون ها" (Dawn of the Planet of the Apes)، تابستان امسال با "جنگ برای سیارۀ میمون ها" (War for the Planet of the Apes) باز خواهد گشت تا مبارزۀ سزار را برای بقای گونه های خود در برابر گروهی از انسان ها به رهبری کلنل وودی هارلسون به تصویر بکشد. در این قسمت که در ۱۴ ژوئیه اکران خواهد شد، مت ریوز دوباره کارگردان است و اندی سرکیس و جودی گرییر نقش های خود را به عنوان سزار و کورنلیا از سر می گیرند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (50)


نگاهی به برخی اکران اولی های کن امسال

اولین نمایش فیلم بحث انگیز وارد شده به بخش مسابقۀ فستیوال کن، "اُکجا" (Okja) به کارگردانی بُنگ جون هو، بدون اشکال پیش نرفت، اما این ترکیب عجیب و غریب افسانۀ ماجراجویی و هجویۀ ضد سرمایه داری نقد های غالباً مثبتی دریافت کرد. این فیلم در 28 ژوئن اکرن خواهد خواهد شد و در آن سیو هون آن در نقش میجا، دختر جوانی که جان خود را برای محافظت از بهترین دوستش-حیوان غول پیکری به نام اُکجا- به خطر می اندازد، نقش آفرینی خواهد کرد. بازیگران مکمل عبارتند از تیلدا سوئینتن، جیک جیلنهال، پل دینو، شرلی هندرسون و جانکارلو اسپوزیتو.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (50)

فیلم برادران کارگردان جاش و بِنی سفدی، "اوقات خوش" (Good Time) با بازی رابرت پتینسون در بخش مسابقۀ فستیوال کن، این هفته اکران می شود.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (50)

"تیغۀ جاودانه" (Blade of the Immortal) صدمین فیلم تاکاشی میکه است. این فیلم که اقتباسی از مجموعه انیمیشن های مانگا ساختۀ هیروکی سامورا است، یک نمایش خشونت آمیز دیگر از این کارگردان بعد از سیزده آدمکش است.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (50)

"مومیایی" (The Mummy ) به کارگردانی الکس کرتزمن و با بازی تام کروز، سوفیا بوتلا، آنابل والیس، جیک جانسون، کورتنی بی ونس و راسل کرو اولین فیلم از مجموعه فیلم های هیولایی کمپانی یونیورسال است. در این فیلم که در ۹ ژوئن اکران خواهد شد، کروز در نقش یک مهاجم مقبره ظاهر می شود که شیطان نیرومندی را به شکل شاهزادۀ باستانی (بوتلا) آزاد می کند.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (50)

"نبرد جنسیت ها" (Battle of the Sexes) داستان واقعی مسابقۀ تنیس بین قهرمان برتر، بیلی جین کینگ (اما استون) و بابی ریگز (استیو کارل) را بازگو می کند. این فیلم به کارگردانی والری فاریس و جانتان دیتون در 22 سپتامبر به نمایش در می آید و بازیگران مکمل آن عبارتند از آندریا رایربارو، سارا سیلورمن، بیل پالمن، آلن کامینگ و الیزابت شو.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (50)

در "خانه" (The House) ، ویل فرل و ایمی پولر نقش والدینی را بازی می کنند که سرمایۀ ذخیره برای دانشگاه دخترشان را از دست داده اند و حالا تصمیم گرفته اند در زیرزمین خانۀ همسایه (جیسون مانتزوکاس) کازینو باز کنند. این فیلم که در ۳۰ ژوئن به نمایش در خواهد آمد، اولین تجربۀ کارگردانی اندرو جی کاش است که این فیلم را به کمک همکارش برندان اُبرایان نوشته است.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (50)

"قلعۀ شیشه ای" (The Glass Castle) بر اساس خاطرات پر فروش جانت وال، ماجراهای خانواده ای غیر عادی را شرح می دهد، با پدری نا کارآمد (وودی هارلسون) و دختر خانواده (بری لارسون) که خانه را برای ساختن زندگی خودش ترک می کند. این فیلم به کارگردانی دستین کرتون 11 آگوست به سینما ها خواهد آمد و بازیگرانی مانند نائومی واتس، مکس گرینفیلد و سارا اسنوک نیز در آن حضور دارند.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (50)

اولین تجربۀ کارگردانی بازیگر، نویسنده و کارگردان، زوئی لیستر جونز، در نمایش اول در جشنوارۀ ساندنس نقدهای خوبی دریافت کرد. این فیلم داستان آنا (زوئی لیستر جونز) و بِن (آدام پالی) است که برای حفظ زندگیشان یک گروه موسیقی تشکیل می دهند. "گروه کمک" (Band Aid) در ۲ ژوئن اکران می شود و بازیگران دیگر آن فرد آرمیسن در نقش دیو، همسایه و طبل نواز آنها، و هانا سیمون، بروکلین دکر، راوی پاتل و رِتا هستند.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (50)

در اولین کارگردانی فیلم بلند کارگردان موزیک ویدیو، جرمی جاسپر، دنیل مک دانلد در نقش پاتریشیا "کیلا پی" دومبرووسکی، متصدی یک بار در نیو جرزی ظاهر می شود که امیدوار است مهارتش در موسیقی رپ او را به شهرت و ثروت برساند. "پتی کیک $" ($Patti Cake) در اکران جشنوارۀ ساندنس نقد های خوبی دریافت کرد. این فیلم در 18 آگوست به نمایش در خواهد آمد.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (50)

در "دوباره خانه" (Home Again) به نویسندگی و کارگردانی هالی میرز شایر، ریس ویثرسپون نقش مادر مطلقۀ دو فرزند را بازی می کند که موافقت می کند سه فیلم ساز مشتاق در خانۀ مهمان او ساکن شوند. از این اقدام موقتی یک خانوادۀ جدید به وجود می آید، اما با رسیدن ناگهانی شوهر سابق او (مارتین شین) اوضاع پیچیده می شود. این فیلم در ۸ سپتامبر به نمایش در خواهد آمد.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (50)

"گم شده در پاریس" (Lost in Paris) که در 16 ژوئن اکران خواهد شد، آخرین فیلم دومینیک ابل و فیونا گوردون است. فیلم داستان کتابدار کانادایی، فیونا (گوردون) را نقل می کند که برای دیدن عمه اش مارتا (امانوئل ریوا) به پاریس می رود. وقتی به پاریس می رسد متوجه می شود مارتا ناپدید شده است و توسط یک ولگرد سرکش (ابل) وارد ماجرا های عمه اش می شود.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (50)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

کلیر فوی بهترین گزینه برای نقش لیزبِت سالاندر در اقتباس فده آلوارز از "دختری در تار عنکبوت" (The Girl in the Spider Web) است. (منبع: Variety)

آنجلا باست به تام کروز، هنری کاویل، ربه‌کا فرگوسن، ونسا کربی و الک بالدوین در "مأمورت: غیرممکن ۶ " (Mission: Impossible ۶) پیوست. (منبع: Deadline)

جولیان مور در بازسازی مجدد "گلوریا" (Gloria) بازی خواهد کرد. نویسنده و کارگردان اصلی این فیلم، سباستین لِلیو فیلمنامه را خواهد نوشت. (منبع: THR)

رزاموند پایک در "رادیو اکتیو" (Radioactive)، فیلم زندگینامه ای مرجانه ساتراپی، نقش ماری کوری را بازی خواهد کرد. (منبع: Variety)

زاک افرون در "بی نهایت شرور، فوق العاده شیطان صفت و بدطینت" (Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile) نقش تد باندی، قاتل سریالی، را بازی خواهد کرد. (منبع: THR)
جینا رودریگز در بازسازی کاترین هاردویک از "دوشیزه بالا" (Miss Bala) بازی خواهد کرد. (منبع: Deadline)

کِن جئونگ برای بازی در اقتباس جو ام چو از رمان پرفروش کوین کوآن، "آسیایی های ثروتمند دیوانه" (Crazy Rich Asians)، به کانستنس وو، هنری گلدینگ، میشل یئوه، جما چان و آکوافیا خواهد پیوست. (منبع: THR)

چارلز دنس و شلی هاوکینز در فیلم "گودزیلا: پادشاه هیولاها" (Godzilla: King of the Monsters) به بازیگرانی چون میلی بابی براون، ورا فارمیگا، کایل چندلر، کن واتانابه، آیشا هیندز و اوشا جکسون پیوستند. (منبع: Deadline)

لودی لین در "مرد آبی" (Aquaman) نقش مورک، فرماندۀ ارتش آتلانتیس، را بازی خواهد کرد. (منبع: Deadline)

ساشا لین در فیلم "شیفت عجایب" (Freak Shift) به کارگردانی بن ویتلی، به آلیسیا ویکاندر و آرمی همر پیوسته است. (منبع: THR)

بندیکت کمبربچ و جیک جیلنهال در "ریو" (Rio) به کارگردانی لوکا گوادانیینو نقش افرینی خواهند کرد. (منبع: Variety)

بیلی کروداپ در فیلم "کجا میری برنادت؟" (Where'd You Go Bernadette?) به کارگردانی ریچارد لینکلتر به کیت بلانشت و کریستن ویگ پیوسته است. (منبع: THR)

شان لوی فیلم ماجراجویی خانوادگی علمی تخیلی "سقوط" (The Fall) را کارگردانی خواهد کرد. (منبع: Deadline)

جونا هیل در "سنگ های جدا نشده" (Uncut Gems)، دنبالۀ فیلم اوقات خوش به کارگردانی جاش و بنی سفدی بازی خواهد کرد. (منبع: THR)

فیلم جدید مایکل مور "فارنهایت 11/9" (Fahrenheit 11/9) به دونالد ترامپ رئیس جمهور خواهد پرداخت. (منبع: Variety)

کری براونستاین اولین کارگردانی فیلم بلند خود را با کمدی "مادر خوانده پری" (Fairy Godmother) تجربه خواهد کرد. (منبع: Deadline)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج