۵۳۵۳۲۶
۸ نظر
۵۰۱۹
۸ نظر
۵۰۱۹
پ

تبریک متفاوت پرویز پرستویی به حسن روحانی

پرویز پرستویی بازیگر مشهور سینمای ایران که پیش از برگزاری انتخابات از هیچ یک نامزدهای ریاست جمهوری حمایت نکرده بود، پس از مسجل شدن انتخاب حسن روحانی از سوی مردم ، با انتشار پیامی پیروزی رییس دولت یازدهم در انتخابات را تبریک گفت و تاکید کرد که ملت ایران برای انتخاب دوباره او سختی های بسیاری را پشت سر گذاشت.

وب سایت آی سینما: پرویز پرستویی بازیگر مشهور سینمای ایران که پیش از برگزاری انتخابات از هیچ یک نامزدهای ریاست جمهوری حمایت نکرده بود، پس از مسجل شدن انتخاب حسن روحانی از سوی مردم ، با انتشار پیامی پیروزی رییس دولت یازدهم در انتخابات را تبریک گفت و تاکید کرد که ملت ایران برای انتخاب دوباره او سختی های بسیاری را پشت سر گذاشت.

پرویز پرستویی که دو روز پیش با انتشار عکسی از خود در کنار محمدرضا شجریان، به شدت از صحبت های ابوالقاسم طالبی در مورد این خواننده پرآوازه ایرانی انتقاد کرده بود، با اعلام نتایج آرای انتخابات ریاست جمهوری، پیروزی حسن روحانی را به او تبریک گفت.

پرستویی درباره پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری در اینستاگرام خود نوشت:« آقای دکتر حسن روحانی! برای انتخاب دوباره شما. ملت ایران روزهای سختی را پشت سرگذاشتند و خوشبختانه به پیروزی ختم شد. یادمان باشد این پیروزی را مدیون ملت شریف هستید که از هر قشرو طبقه ای، چه در ایران وچه از هرجای دنیا با حضور پر شور و جدی خود بازهم حماسه آفریدند .»

پرستویی در ادامه پست اینستاگرامی خود، از رییس جمهور درخواست کرد که در چهار سال آینده پاسخگوی خواسته های به حق مردم ایران باشد: «با امید به اینکه پاسخگوی خواسته های بحق این ملت همیشه همراه و قهرمان و دلسوز و باغیرت باشید. بخصوص حمایت خودتان را از امثال آن مادر پیری که با چهار پایه پلاستیکی و آن پدر پیری که با فرغون، خودشان را به پای صندوق رای رساندند، دریغ نکنید. خصوصا جانبازان و خانواده های عزیز شهدا که سرمایه های اصلی این سرزمین هستند. تبریک ودرود بر ملت حماسه آفرین ایران.»
تبریک متفاوت پرویز پرستویی به حسن روحانی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطفا دیگه فیلمی مثل بادیگارد بازی نکن که مجبور شی به طرز توهین آمیزی عکس روحانیو بالا ببری!

    • منوچهر شمسی

      اقای پرستویی دنیا برعکسه یا شما بر عکس میبینید مردم به روحانی رای دادند یعنی اورا وکیل خود کرده اند یعنی اینکه قبولش دارند که هر کاری از جانب مردم بکند بعد شما یک لا قبا در مدیریت کشور از او میخواهید که چه ؟؟؟؟؟ خیلی خنده داره کی به شما نمایندگی داده من که ندادم و هرگز حد اقل به یک هنرپیشه نمیدم .یادت باشه مردم اورا وکیل خود کرده اند یعد خیلی خندم گرفت

    • امیر بهاری

      به امید روزهائی بهتر برای ایرانی بهتر

    • بدون نام

      آقای بازیگر.خواسته شماوبعضی از اونایی که به ایشان رای دادن اونایی نیست که گفتی خواسته شما و اونا بی بندوباریه(البته بعضی از اونا)
      حالافهمیدم چقدر شخصیت شما با نقش های مثبتتون تو سینما متفاوته

    • محمد ازلرستان

      خدایا چرا مردم اینقدر دورو وریاکار شدن شما که دم ازمردم بیچاره میزنید چرا اینقدر خودخواه وپول پرست هستید شما بازیگران فکر میکنید از دماغ فیل افتادید

    • بدون نام

      ظاهرا طرفداران رقیب از انتخاب به حق آقای روحانی در حال سوزشن. آب بدن بریزید قسمت سوختگی؟؟!!!

    • نفس

      چقدر خوبہ بہ ھنرمند بزرگ کشورمون احترام بزاریم

    • بدون نام

      همه اینایادش میره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج