۵۳۵۳۸۶
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

چگونه مبلغ قبض برق را کاهش دهیم؟

شهروندان تهرانی می توانند با مدیریت هوشمندانه مصرف برق و انتقال مصارف خود از زمان اوج بار به ساعت کم باری نسبت به کاهش ۳۶ درصدی مبلغ صورتحساب خود اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا: شهروندان تهرانی می توانند با مدیریت هوشمندانه مصرف برق و انتقال مصارف خود از زمان اوج بار به ساعت کم باری نسبت به کاهش ۳۶ درصدی مبلغ صورتحساب خود اقدام کنند.
«حمیدرضا ملکی وش» معاون فروش و خدمات مشترکین این شرکت با اشاره به نزدیک شدن به روزهای گرم سال و همچنین افزایش استفاده از تجهیزات سرمایشی و همچنین میزان مصرف انرژی (برق) در ساعات اوج مصرف گفت: در تهران علاوه بر افزایش مصرف در ساعت های بین 19تا 23 شب، در روز و بین ساعت های 12 تا 16 نیز با افزایش مصرف مواجه هستیم.
وی تاکید کرد: ضروری است مشترکان در طول این ساعت ها از مصرف تجهیزات پرمصرف برقی خودداری کنند و استفاده از آن را به غیر از زمان اعلام شده موکول کنند.
به گفته وی، تعرفه میان باری از ساعت 7 صبح تا 19 شب، تعرفه اوج بار از ساعت 12 تا 16 و 19 تا 23 (با توجه به نوع مشترک) و تعرفه کم باری از 23 شب تا 7 صبح محاسبه و لحاظ می شود.
وی گفت: به منظور تشویق مشترکان برای جابه جایی مصارف خود از ساعت اوج بار به ساعت کم باری، پس از محاسبه بهای برق مصرفی، اضافه پرداختی مصارف اوج بار و تخفیف مصارف غیراوج بار برای آن دسته از مشترکان خانگی که دارای لوازم اندازه گیری چندزمانه هستند به ازای هر کیلووات ساعت مصارف ثبت شده در اوج بار با نرخ 450 ریال به عنوان اضافه پرداختی و برای مصارف ثبت شده در زمان کم باری به ازای هر کیلووات ساعت به میزان 225 ریال برای مشترکان دارای کنتور سه تعرفه و 90 ریال برای مشترکان دارای کنتور دوتعرفه به عنوان تخفیف کم باری لحاظ شده و محاسبه می شود.
ملکی وش افزود: صورت حساب مصرفی برای مشترکان تجاری و سایر مصارف نیز بابت مصارف ثبت شده در اوج بار با نرخ 655 ریال به ازای هر کیلووات ساعت ثبت شده در اوج بار به عنوان اضافه پرداختی و برای مصارف ثبت شده در زمان کم باری به میزان 327.5 ریال به ازای هر کیلووات ساعت به عنوان تخفیف زمان کم باری محاسبه می شود.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همچنین از شهروندان تهرانی و مشترکان این شرکت خواست به منظور بهره مندی از مدیریت هوشمند مصارف برق خود با ثبت درخواست اینترنتی از طریق سایت شرکت نسبت به استانداردسازی قدرت قراردادی و تعویض کنتور مکانیکی خود با کنتور سه زمانه دیجیتال اقدام کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم ازگرمابمیرند!'!!؟

    • علی

      حرف های بی ربط مگه مردم خودشون نمی دونن مسله اینه که ساعت 23 به بعد که همه خوابن پس مصرف برق اون موقع کمه نه اینکه شیفت زندگیمونو عوض کنیم

    • بدون نام

      چرت پرت نشر ندهید کولر بزارم دم صبح روشن کنم ساعت سه شب اتو کنم دو شب لباسشویی پس کی بخوابم

    • منوچهر شمسی

      هنوز روحانی ریاستش تصویب نشده شروع کردن اخه این چرت وپرت ها چی چرا خودتان مدیریت نمیکنید که برق برا مردم ارزان در بیاد انتخابات تمام شد ها ؟؟؟

    • بدون نام

      بذارین انتخابات تموم بشه بعد گرون کنید.

    • بدون نام

      بگو داکتر روحانی خرت ازپل گذشت توالان حتی میتونی خوش باور هواز مجانی روهم بفروشی کدوم قول قرار کدوم تسهیلات شغلی کدوم یارانه اون قبل ازانتخابات بود الان به وعدهاش عمل کنه حسابه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج