۵۳۵۷۵۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

گلکسی اس ۷ اج برنده «نمایشگر سال» شد

صفحه نمایش AMOLED و منعطف سامسونگ که در پرچم دار بزرگ تر سال گذشته این شرکت یعنی گوشی گلکسی اس ۷ اج هم مورد استفاده قرار گرفته، توسط Society for Information Display ( یا SID که یک سازمان پیشتاز در زمینه بررسی صفحه نمایش‌های الکترونیکی در دنیا است، به عنوان بهترین نمایشگر سال انتخاب شده است.

وب سایت تک شات: صفحه نمایش AMOLED و منعطف سامسونگ که در پرچم دار بزرگ تر سال گذشته این شرکت یعنی گوشی گلکسی اس ۷ اج هم مورد استفاده قرار گرفته، توسط Society for Information Display ( یا SID که یک سازمان پیشتاز در زمینه بررسی صفحه نمایش‌های الکترونیکی در دنیا است، به عنوان بهترین نمایشگر سال انتخاب شده است.
گلکسی اس 7 اج برنده «نمایشگر سال» شد

بر طبق گفته های SID، این صفحه نمایش یکی از دو نمایشگر برنده جایزه برای عنوان "نمایشگر سال" به حساب می آید و در اصل این جایزه به نمایشگرهایی تعلق می گیرد که مهم ترین پیشرفت های فنی و تکنیکی و یا ویژگی های برجسته در آن ها به کار گرفته شده باشد.

Samsung Display، که تولید نمایشگر محصولات شرکت سامسونگ را برعهده دارد، سابقه بسیار خوبی در زمینه تولید نمایشگرهای منعطف دارد. این شرکت در سال ۲۰۱۳ موفق شد جایزه بهترین نمایشگر سال را برای نمایشگر منحنی امولد خود دریافت کند. دو سال بعد از آن نیز یک پانل امولد خمیده موفق به دریافت جایزه مذکور شد. اما در خصوص شیشه به کار رفته در نمایشگر گوشی گلکسی اس ۷ اج، SID اعلام کرده که چندین نکته مهم باعث برتری آن شده است. اول آن که این نمایشگر از خطوط و برجستگی های بسیار زیبایی بهره می برد و مورد دیگر آن که برای اولین بار در یک محصول سامسونگ، فضای مرده در نمایشگر گوشی به کمترین میزان خودش رسیده است.

سامسونگ روز چهارشنبه برای دریافت جایزه اش عازم لس آنجلس خواهد شد. جالب است بدانید که به جز نمایشگر گوشی گلکسی اس ۷ اج، قرار است از تلویزیون ۶۵ اینچی اولد سامسونگ که بسیار شبیه به کاغذ دیواری است هم به عنوان یکی از برگزیدگان برای دریافت جایزه بهترین نمایشگر سال تقدیر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج