۵۳۵۸۶۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آناتولی از تبریک‌های روحانی نوشت

خبرگزاری آناتولی ترکیه نوشت: با پیروزی حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری این کشور، جمعی از سران کشورهای جهان در پیام‌هایی جداگانه انتخاب مجدد وی به این سمت را تبریک گفتند.

خبرگزاری ایسنا: خبرگزاری آناتولی ترکیه نوشت: با پیروزی حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری این کشور، جمعی از سران کشورهای جهان در پیام‌هایی جداگانه انتخاب مجدد وی به این سمت را تبریک گفتند.

در مطلب آناتولی آمده است: ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در پیامی ضمن تبریک انتخاب مجدد حسن روحانی، بر آمادگی کشورش جهت ادامه همکاری فعالانه در توسعه روابط دو کشور در حوزه‌های دوجانبه و موضوعات بین‌المللی تاکید کرد.

صباح احمد جابر الصباح، امیر کویت نیز در پیامی انتخاب دوباره حسن روحانی به عنوان ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود ضمن تبریک به روحانی نوشت: ایرانیان، پرشور در حیات سیاسی کشورشان شرکت کردند، به حسن روحانی به دلیل دریافت پشتوانه مردمی قوی تبریک می‌گویم.

زیگمار گابریل، وزیر خارجه آلمان نیز در پیامی گفت: پیروزی او (حسن روحانی) نشانه‌ای از یک حمایت گسترده در بین مردم برای گشایش اقتصادی و سیاسی است، ما خواهان ادامه و تقویت روابط‌مان در زمینه اقتصاد، علم و فرهنگ هستیم.

شی جین‌پینگ، رئیس‌جمهور چین نیز ضمن ارسال پیامی به حسن روحانی، پیروزی وی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

نورسلطان نظربایف، رئیس‌جمهور قزاقستان با ارسال پیامی پیروزی حسن روحانی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

امامعلی رحمان، رئیس‌جمهوری تاجیکستان در پیام تبریک خود نوشت: دو کشور با تکیه بر مشترکات فرهنگی و تاریخی، مناسبات حسنه و همکاری‌های سودمندی در عرصه‌های مختلف دارند. تاجیکستان آماده است تا در این مسیر براساس اصول شناخته شده روابط بین‌الملل، حسن تفاهم، حقوق برابر، خیرخواهی و اعتماد متقابل تلاش کند.

فواد معصوم، رئیس‌جمهور عراق- بوریس جانسون، وزیر خارجه انگلیس- نارندرا مودی، نخست وزیر هند- پائولو جنتیلونی، نخست وزیر ایتالیا- شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن- فومیو کیشیدا، وزیر امور خارجه ژاپن- نواز شریف، نخست‌وزیر پاکستان- میشل عون، رئیس جمهوری لبنان- الهام علی اف، رئیس‌جمهوری آذربایجان- قابوس بن سعید، پادشاه عمان- عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی ‌حکومت وحدت ملی افغانستان و بورگه برنده، وزیر خارجه نروژ نیز به حسن روحانی برای انتخاب مجددش به عنوان رئیس‌جمهور ایران پیام تبریک فرستادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج