۵۳۵۸۹۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طنز؛ فـاز بقـا

ضمن تبریک به کاندیدای برنده، هواداران‌شون، اعضای ستادشون، همچنین کاندیداهای بازنده، کاندیداهایی که انصراف دادن و بعد به خودشون گفتن عجب کاری کردیم، هواداران اون‌ها، اسپانسرهاشون، خواننده‌های دو طرف، دوستان تخریب‌گر و تهمت‌زن و...

مهرشاد مرتضوى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

ضمن تبریک به کاندیدای برنده، هواداران‌شون، اعضای ستادشون، همچنین کاندیداهای بازنده، کاندیداهایی که انصراف دادن و بعد به خودشون گفتن عجب کاری کردیم، هواداران اون‌ها، اسپانسرهاشون، خواننده‌های دو طرف، دوستان تخریب‌گر و تهمت‌زن و سایر بستگان و آشنایان و آرزوی بالا رفتن دولت و ملت در امور کشور و پایین اومدن اون دوست عزیزی که سه سال پیش جوگیر شد و از دیوار سفارت رفت بالا، اون بالا یادش اومد از ارتفاع می‌ترسه، توجه شما رو به پدیده همیشگی کشور و یار و یاور طنزنویسان در روزهای سخت بی‌سوژگی جلب می‌کنم. این شما و این دکتر احمدی نژاد.

این عزیز که از همون چند ماه پیش یه سوء‌تفاهم جزيی براش ایجاد شده و عرصه انتخابات رو با سیرک پهلوان خلیل عقاب اشتباه گرفته بود، موقع رای دادن هم نشون داد HCl + NaHCO3 از کنده بلند میشه. البته درباره رای خود ایشون اخبار ضدو‌نقیضی منتشر شده و می‌گفتن از اونجایی که هیچ‌کدوم از این نامزدها رو، حتی با وجود اینکه کل کابینه‌اش تو ستاد یکیشونه، قبول نداره و معتقده «هیچی، کار دست و پای خود آدم نمیشه» رای مخدوش انداخته و توش گل و بته کشیده و نوشته زنده باد بهار.

اما یه سوال همچنان برای بشریت حل نشده باقی مونده، فاز آقای بقاییه. حداقل می‌دونیم برای بشر عادی سوال حل نشده‌ایه، ولی احتمال داره آقای مشایی یه کانکشن‌هایی داشته باشه که جواب سوال ما رو بده. تا اون موقع، ما فقط می‌تونیم حدس بزنیم. ماجرا از این قراره که آقای بقایی تحت‌تاثیر تبلیغات آقای احمدی‌نژاد، رو برگه‌اش نوشته دکتر محمود احمدی‌نژاد.

حالا احتمالی که ما میدیم اینه که احمدی‌نژاد قبل از زمان اعلام تایید صلاحیت‌ها، بقایی رو داخل اتاقی حبس و ارتباطش رو با تمام وسایل ارتباطی قطع می‌کنه. بقایی هم با توجه به سابقه طولانی مدت دکور بودن تو ویديوها، چندین روز بدون آب و غذا و اکسیژن و حرکت اونجا می‌مونه تا روز رای ‌گیری. بعد احمدی‌نژاد بهش میگه: «حال کردی استراتژی رو؟ هزینه رد صلاحیتو بالا بردم یکیمونو تایید کردن. از این به بعد هم خودت میشی معاون اولم. متخصص و از بازداشت گذشته هم که هستی و راه و چاه رو می‌شناسی». این میشه که بقایی از ته دل به احمدی‌نژاد رای میده و به هر کس هم تو راه ميرسن، یه تنه ميزنه و میگه: «ببین! ريیس‌جمهور آینده مملکته‌ها! ماشاا...» و دوتایی شاد و خندان دستاشونو تاب میدن و بعد از رای گیری، میرن پارک تاب بازی کنن.

همه اینا رو گفتم که بگم اگه تتلو از یه کاندیدا حمایت می‌کنه تعحب نکنین، چون هر کسی باید مهره‌های متنوع دور خودش داشته باشه. آقای احمدی‌نژاد هم اگه آدم جدیدی به خودش جذب نمی‌کنه، واسه اینه که جنسش کاملا جوره!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج