جاباما
۵۳۵۹۸۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

«چل گیس» به تئاتر شهر می رود

نمایش «چل گیس» به نویسندگی و کارگردانی حسین جمالی از دوم خرداد در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.

خبرگزاری مهر: نمایش «چل گیس» به نویسندگی و کارگردانی حسین جمالی از دوم خرداد در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.

نمایش «چل گیس» به نویسندگی و کارگردانی حسین جمالی بر اساس ایده ای از علی و هدایت هاشمی از دوم خرداد در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود. حمید پورآذری نیز طراحی صحنه این نمایش را عهده دار است.
«چل گیس» به تئاتر شهر می رود

از بازیگران این اثر می توان به بهناز نادری، فربد فرهنگ، وحید نفر، مسیح کاظمی، یلدا عباسی، مجید رحمتی و آرش غلام آزاد اشاره کرد.

«چل گیس» روایتی موزیکال از یکی از داستان های مادربزرگان که ما آن را با نام «حسن کچل» می شناسیم مورد توجه قرار گرفته و با یادمانه های کودکی ما هم آمیخته شده است.

از دیگر عوامل این اثر می توان به عقیل تقی زاده (مدیرتولید و برنامه ریز)، اشکان شهروزی (دستیار کارگردان)، محمدزمان وفاجویی (مدیر و مشاور اجرا)، مایکل تیوا (آهنگساز و تنظیم کننده)، پگاه ترکی (طراح لباس)، پژواک سراج (طراح پوستر)، شاهین رحمانعلی (طراح نور)، بهمن صنیعی (طراح گریم)، مهراد ابوالقاسمی (طراح صدا و فضا سازی)، امین همیالی (نوازنده گیتار)، مایکل تیوا (نوازنده فلوت و سنتی سایزر)، علی المعی (نوازنده سازهای کوبه ای و افکت ها)، سارا حدادی (مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی)، امیر قالیچی ها (مدیر تبلیغات مجازی)، گوانمهر اسماعیل پور (مشاور نمایشنامه)، فرشید ایوبی نژاد (عکاس)، غزل زارعی (دستیار لباس) و آرش پاشایی (ساخت دکور ) اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج