۵۳۶۰۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هدف جدید کونته: موفقیت در UCL

امروز آنتونیو کونته از جشن قهرمانی‌اش در لیگ برتر لذت خواهد برد، اما مطمئنا ذهنش درگیر فینال جام حذفی و بعد هم پنجره نقل و انتقالات است.

آی اسپورت: امروز آنتونیو کونته از جشن قهرمانی‌اش در لیگ برتر لذت خواهد برد، اما مطمئنا ذهنش درگیر فینال جام حذفی و بعد هم پنجره نقل و انتقالات است. او همچنین می‌خواهد مذاکرات درباره تمدید قراردادها را هم آغاز کند، آن هم بلافاصله بعد از این که فصل تمام شد و نقل و انتقالات شروع شد.

در دنیای تجارت‌های بزرگ همیشه قدرت نقش مهمی دارد، همان دنیایی که چلسی در آن قرار دارد. آدم خوب و بد وجود ندارد، اما برنده و بازنده زیاد است. کونته یک برنده است و مطمئنا حالا او از مزیت قهرمانی در لیگ استفاده می‌کند تا در فصل نقل و انتقالات تیمش را تقویت کند. گفته می‌شود اینتر پیشنهاد دستمزد سالی ۱۲ میلیون پوند بیشتر به کونته داده و او همچنان تصمیم دارد در چلسی بماند. از طرفی در چلسی همیشه رومان آبراموویچ حرف آخر را می‌زند، اما کونته تنها مربی‌ای است که توانسته بیشتر از مربیان دیگر این تیم روی مالک روس تاثیر داشته باشد. اولین اعتراضات او هم به خاطر از دست دادن برخی از سوژه‌های نقل و انتقالاتی چلسی برای فصل گذشته بوده است.

او ناینگولان، کولیبالی و موراتا را می‌خواست که موفق به جذب هیچ یک از آن‌ها نشد، اما توانست تیمش را بدون آن‌ها قهرمان کند. همچنین فرناندو یورنته مد نظرش بود، در ماه ژانویه، اما باز هم موفق به جذبش نشدند.

در ابتدای فصل گذشته این تیم انگولو کانته و داوید لوئیز را جذب کرد. هر دوی آن‌ها هم در این فصل از بهترین بازیکنان لیگ برتر بودند. اما از آنجایی که اینتر مشتاق به خدمت گرفتن کونته است، حالا این مربی راحت‌تر درخواست‌هایش از باشگاه را مطرح می‌کند.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که یوونتوس کونته را از دست داد این بود که نتوانست بودجه مناسب برای ترانسفرهای او را فراهم کند. همین موضوع هم بود که باعث شد یوونتوس بیشتر در کشور خودش بزرگ باشد و در لیگ قهرمانان اروپا از قدرت‌های اصلی به حساب نیاید. گفته می‌شود کونته وقتی می‌خواسته یووه را ترک کند گفته:«وقتی در جیبتان ۱۰ یورو پول دارید نمی‌توانید در رستورانی شام بخورید که قیمت گوشت در آن ۱۰۰ یورو است».

او همچنین در یوونتوس درخواست دستمزد بیشتر هم داشت. حالا هم در لیگ انگلیس در بین مربیان ۶ تیم بالای جدول رده‌بندی فقط مائوریسیو پوچتینو کمتر از او دستمزد می‌گیرد. او چندی پیش در کنفرانس مطبوعاتی هم گفت موضوع برایش پول بیشتر نیست، اما دستمزد بالاتر باعث می‌شود پرستیژ بهتری هم داشته باشی:«وقتی سطح بالایی داری پول زیادتر هم می‌گیری و پولی که می‌گیری نشان دهنده ارزشی است که داری. پول مهم‌ترین چیز نیست، اما نشان دهنده اهمیت و ارزش یک فرد است».

کونته و اعضای هیئت مدیره چلسی به نظر رابطه خوبشان را برای فصل آینده هم حفظ خواهند کرد، او همچنین تصمیم گرفته برای فصل آینده خانواده‌اش را هم به لندن منتقل کند و آبراموویچ هم طبق گفته‌‎ها با او موافقت کرده است. مخصوصا که چلسی در بهترین شرایط اقتصادی‌اش به سر می‌برد و دلیلش قراردادهایی است که با کمپانی‌هایی مانند نایکی، کارابائو و یوکوهاما دارد.

مربی‌شان هم در اولین فصل حضورش در این تیم پاداشی ۵۰ میلیون پوندی برایشان داشته است، ۳۸ میلیون پوند از لیگ برتر، ۱۰.۸ میلیون برای راهیابی به لیگ قهرمانان و احتمالا ۱.۸ میلیون پوند برای قهرمانی در جام حذفی که هنوز مسجل نشده است.

حضور در لیگ قهرمانان یکی از اهداف چلسی بود که او خیلی زود و در اولین فصل حضورش آن را برآورده کرد. حالا کونته نه‌‍تنها می‌‎خواهد تیمش بالاتر از منچسترسیتی و منچستریونایتد بماند، بلکه در لیگ قهرمانان هم آن‌ها را به موفقیت برساند.

در ابتدای فصل جاری چلسی از فروش اسکار به شانگهای ۵۰ میلیون پوند به دست آورد و در مقابل ۲۰ میلیون پوند برای خرید بازیکن هزینه کرد. همچنین بازیکنانی مانند اوبی میکل، کوادرادو و ایوانوویچ که دستمزدهای زیاد می‌گرفتند هم حالا دیگر نیستند.

کونته معتقد است استعدادش را دارد که روزی رکورد موفقیت‌های مورینیو در چلسی را بشکند. هرچند که هنوز مورینیو شماره یک این باشگاه است و البته در استمفوردبریج هو هم شده است. به هر حال شکی در این نیست که کونته یکی از اسطوره‌های چلسی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج