۵۳۶۲۹۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مینیون‌ها در سال ۲۰۲۰

کمتر از دو ماه دیگر نسخه‌ی جدید «من نفرت‌انگیز» با چند غافلگیری برای طرفدارانش، در ۳۰‌ام ماه ژوئن (۹ تیر) سال جاری میلادی اکران می‌شود.

وب سایت فیلم نت نیوز: کمتر از دو ماه دیگر نسخه‌ی جدید «من نفرت‌انگیز» با چند غافلگیری برای طرفدارانش، در ۳۰‌ام ماه ژوئن (۹ تیر) سال جاری میلادی اکران می‌شود.

طرفداران مینیون‌ها، این موجودات زرد رنگ و کپسولی، نه تنها بعد از دیدن دو قسمت و یک اسپین‌آف خسته نشده‌اند، بلکه با استقبال و پیگیری، سازندگان را تشویق کردند که قسمت بعدی این انیمیشن اکشن را بسازند.
مینیون‌ها در سال 2020

در سومین نسخه از من نفرت‌انگیز، همچنان داستان مینیون‌ها را دنبال می‌کنیم اما با جزئیات بیشتر. مثل سایر فیلم‌های دنباله‌دار با یک یا دو شخصیت فیلم همراه می شویم و ادامه‌ی داستانشان را در قسمت‌های بعد می‌بینیم.

در این نسخه کوین، استوارد و باب را نمی‌بینیم، اما مینیون‌ها را در سال ۲۰۲۰ می‌بینیم و با شخصیت جدیدی به نام مل همراه می‌شویم که تصمیم دارد مینیون‌ها را برای تغییر متحد کند. این شخصیت همه‌ی ویژگی‌های مینیون‌ها را دارد و به همان زبان حرف می‌زند، اما شخصیت مستقلی دارد و سعی دارد سایر گروه را تشویق کند که مستقل شوند. علاوه بر شخصیت مل، یک برنامه‌ی غافلگیر کننده برای گرو، رئیس مینیون‌ها، هم در این فیلم وجود دارد.

پیر کافین، که در دو قسمت پیشین من نفرت‌انگیز صداپیشه‌ی چند شخصیت بود، به جای مل حرف می‌زند. استیو کارل همچون نسخه‌های گذشته صداپیشه‌ی شخصیت گرو است.

عوامل سازنده‌ی فیلم می‌گویند انتظار برای دیدن مینیون‌ها بر پرده‌ی سینما زیاد طول نمی‌کشد و در۳۰‌ام ماه ژوئن سال جاری میلادی (۹ تیر) اکران می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج