۵۳۶۴۴۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فینال جام حذفی، آخرین حضور ونگر در آرسنال؟

سرمربی آرسنال بار دیگر درباره آینده خود در این تیم به صحبت پرداخت و از ناراحتی خود بابت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا سخن گفت.

ایسنا: ‌به نقل از دیلی میل، آرسنال بعد از بیست سال از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بازماند تا یک ناکامی بزرگ در پرونده کاری آرسن ونگر ثبت شود و در آستانه اخراج از آرسنال قرار بگیرد.

ونگر بعد از ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا گفت‌: روز بدی برای ما بود. هم لورن کوشینلی اخراج شد و هم گابریل پائولیستا آسیب دید. با این حال باید تصمیم داور را بپذیریم. دو مدافع مرکزی خودمان را از دست دادیم و این اتفاق قبل از دیدار فینال جام حذفی ناراحت کننده و نگران کننده است. قرار نگرفتن در جمع چهار برتر لیگ، موجب نگرانی است. فقط یک امتیاز کم آوردیم. در طول سال‌ها همیشه در بین تیم‌های نخست جدول رده‌بندی بودیم و امسال نیز تا هفته‌ پایانی رقابت کردیم. در این بازی هم با وجود یک بازیکن کمتر، سخت جنگیدیم و پیروز شدیم.

سرمربی آرسنال ادامه‌ داد: فصل سخت و پر فشاری برای ما بود؛ هم برای من که سرمربی آرسنال هستم و هم برای مجموعه و بازیکنان باشگاه. در شرایط سختی بازی کردیم. در دو ماه آخر بسیار خوب شدیم و بازی‌های زیادی را با برد به پایان رساندیم.

این مربی درباره استعفا و کناره‌گیری از مربیگری در آرسنال هم گفت‌: فقط روی کارم متمرکز هستم چون آدم حرفه‌ای و مسئولیت پذیری هستم. آن‌قدر این باشگاه را دوست دارم که در سال بیشترین کار ممکن را انجام می‌دهم. هیچ وقت نمی‌توانید علاقه من را به آرسنال زیر سوال ببرید. برای اینکه سرمربی آرسنال بمانم، پیشنهاد بسیاری از باشگاه‌های بزرگ دنیا را رد کردم.

آرسنال هفته آینده باید در فینال جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی به دیدار چلسی خواهد رفت که در این دیدار کوشینلی را به دلیل اخراج در بازی برابر اورتون در اختیار نخواهد داشت. شاید این بازی آخرین حضور آرسن ونگر روی نیمکت آرسنال باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج