۵۳۶۴۷۴
۶ نظر
۵۰۱۳
۶ نظر
۵۰۱۳
پ

نحوه دریافت پول از اولیاء هنگام ثبت‌ نام مدارس

مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش با بیان اینکه دریافت هرگونه وجوه نقد از اولیاء تخلف محسوب می شود گفت: هرگونه وجهی باید به حساب رسمی قانونی مدرسه واریز و اولیاء باید از ارائه پول نقد و چک حامل خودداری کنند و اگر هم چکی صادر می شود باید در وجه حساب مدرسه باشد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش با بیان اینکه دریافت هرگونه وجوه نقد از اولیاء تخلف محسوب می شود گفت: هرگونه وجهی باید به حساب رسمی قانونی مدرسه واریز و اولیاء باید از ارائه پول نقد و چک حامل خودداری کنند و اگر هم چکی صادر می شود باید در وجه حساب مدرسه باشد.

رحیم میرشاه ولد با اشاره به فرارسیدن فصل ثبت نام دانش آموزان در مدارس اظهار کرد: اگر اولیاء شکایتی پیرامون عملکرد مدارس و تخلفات احتمالی داشته باشند می توانند مراتب را به آموزش و پرورش اعلام کنند تا مورد رسیدگی قرار بگیرد. طبق قوانین و مقررات موجود دریافت وجوه "اجباری" از والدین تحت عنوان کمک به مدرسه و مانند آن تخلف است و جذب مشارکتهای مردمی نباید با اجبار همراه باشد.

وی درباره نحوه دریافت وجوه از اولیاء در مدارس گفت: بارها تذکر داده‌ایم که هر نوع پرداختی برای هر عنوانی از سوی اولیاء باید به حساب مدارس واریز شود. همه مدارس دارای یک حساب رسمی و قانونی هستند.

مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش با بیان اینکه دریافت هرگونه وجوه نقد از اولیاء تخف محسوب می شود گفت: هرگونه وجهی باید به حساب رسمی قانونی مدرسه واریز و اولیا باید از ارائه پول نقد و چک حامل خودداری کنند و اگر هم چکی صادر می شود باید در وجه حساب مدرسه باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب به سلامتی این موضوع هم حل شد .
      پول گرفتن مدارس هم قانونی شد
      کلاه شرعی هم جور شد

    • سید علی

      پولی ک مدارس میگیرند به اجبار است کاری میشناسم ک در فقر زندگی میکنه به اجبار پول از میگیرند

    • محمدرضا بختیار

      یکی از اصل های قانون اساسی که حالا حضور ذهن ندارم ولی مطمئن هستم از اصل دوم تا چهارم گنجانده شده که آموزش رایگان پس این فانون شکنی اول دوم از والدین پول بگیرند که شما نیرو بفرستید خارج سوم همین کارها باعث شده وزیر اموزش پرورش تو دنیای واقعی اش تاجر شود دیگه همه عرصه ای را بدون کمترین دلسوزی به منجلای کشیدید خواهشا محیط اموزشی را خراب نکنید

    • عینی

      اصل یکصد وسی قانون اساسی دولت را موظف به ارایه خدمات تحصیل رایگان برای کلیه مقاطع تحصیلی تا پایان دوره متوسطه و همچنین دانشگاه نموده است ورعايت این اصل از قانون اساسی وظیفه نمایندگان و قوه مجریه می باشد که متاسفانه ......بهتر می دانید .....

    • رؤیا ساز

      یه بار مدیر مدرسمون خواسته بود ولیا برن مدرسه بعد کلی حرف زدن در نماز خونه رو بسته بود و گفته بود اول پول بدید نفری پنجاتومن به بالا بعد میتونید خارج شید

    • بدون نام

      اینجا واسه گرفتن کارنامه نوبت اول ۵۰ هزارتومن پول میخوان اونم ب عنوان کمک ب مدرسه کجای کارین آقای مدیر کل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج