۵۳۶۴۸۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

طنز؛ بازگشت قالیباف به تهران پس از ۴۰ سال

پس از مسابقات کشتی و وزنه‌برداری، از این به بعد مسابقات جودو و کاراته نیز در سالن اصلی شورای شهر تهران برگزار می‌شود! رییس شورای شهر تهران، از این حرکت ورزشی استقبال کرد و گفت: «خوشحالیم که پس از پایان زمان اداری در....

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

پس از مسابقات کشتی و وزنه‌برداری، از این به بعد مسابقات جودو و کاراته نیز در سالن اصلی شورای شهر تهران برگزار می‌شود! رییس شورای شهر تهران، از این حرکت ورزشی استقبال کرد و گفت: «خوشحالیم که پس از پایان زمان اداری در شورای شهر، سالن برگزاری جلسات بیکار نمی‌ماند و با جمع‌کردن میز و صندلی و پهن کردن تشک، در آن مسابقات ورزشی انجام می‌شود... . به هر حال در ۵۰ سال گذشته این قدر که ورزشکارها در این سالن نشسته‌اند، در سالن‌های ورزشی ننشسته بودند!». لازم به ذکر است که تمام این مسابقات ابتدا با ادای احترام به تندیس عباس جدیدی (که در حال جدا کردن شاخ دو تا بز از یکدیگر است) آغاز می‌شود! گفتنی است، از ۴۰ سال قبل که عباس جدیدی با علیرضا دبیر در شورای شهر تهران دست به یقه شد، نمایندگان این شورا در اولین روز کاری‌شان به‌صورت نمادین با یکدیگر دست به یقه می‌شوند؛ درست مثل خلبان‌ها که پس از اولین پرواز سولو، خیس می‌شوند!

دکتر قالیباف از سایت «هر ایرانی، یک دو رو کنجدی!» رونمایی کرد! ایشان که در مراسم رونمایی از این سایت، در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، گفت: «ما در این۴۰ ساله سایت‌های زیادی راه‌اندازی کرده‌ایم، از جمله سایت شناسایی افراد بیکار، شناسایی افراد دارای فشار خون، افراد دارای کبد چرب، افراد دارای عینک دودیِ فیکِ شبیهِ اصل، افراد دارای گوشی موبایل یواشکی از همسر و...، تنها مانده بود شناسایی افرادی که دل‌شان برای صبحانه جمعه صبح، سنگک دو روکنجدی می‌خواهد که آن هم سایتش به همت متخصصان ستاد بنده، راه‌اندازی شد و شما می‌توانید مطمئن باشید اگر بنده رای بیاورم، هر صبحِ جمعه، سنگک دو رو کنجدی به‌راه است! حالا من هیچی، اصلا ایرانی و آریایی باشی، دلت میاد به سنگک دو رو کنجدِ برشته، بگی نه؟!».

یکی از کاندیداهای رای نیاورده انتخابات ۴۰ سال قبل، در نشست خبری‌ای که در محل کارش ترتیب داد، به خبرنگاران حاضر گفت: «همین طوری که چایی نبات‌تون رو میل می‌کنین، به این جام‌های اخلاقی که از انتخابات‌های گذشته تا حالا گرفتیم هم نگاهی بیندازید، سوال من اینه که حتی باشگاه چلسی و رئال مادرید هم این همه کاپ دارد؟ آیا ما بعد از کسب این همه جام اخلاق در این همه انتخابات، یک بار نباید رای بیاوریم و رقیب‌مان جام اخلاق را ببرد؟ آن‌ها الان در ویترین محل کارشان چی برای تزيین می‌گذارند؟ آخه سنگ‌نمک لامپ‌دار و شاخه بامبوی پیچ‌دار هم شد دکوراسیون؟‌». در این هنگام یکی از خبرنگاران گفت: «ولی در این سال‌ها، بیشترین حجم تخریب و تهمت و بگم بگم‌ها، توسط جناح شما انجام شده، این‌ها با جام‌های اخلاقی که شما می‌فرمایید، کمی در تناقض نیست؟». کاندیدای پيشين هم گفت: «همین دیگه... اگه در بدو ورودت، پرونده‌ات رو ميذاشتم روی میز، الان این‌طوری برام بلبل زبونی نمی‌کردی... پاشو برو بیرون، فردا با ولی‌ات بیا پرونده‌ات رو بذارم زیر بغلت! یواش‌تر برو بیرون، سر راهت کاپ‌های اخلاق ما رو لب پَر نکنی فقط!».

دکتر قالیباف که قبل از رونمایی از سایت «هر ایرانی، یک دو رو کنجدی!» برای ۴۰ سال از تهران خارج شده بود تا مردم خاطره انتخابات ریاست‌جمهوری و ماجرای گازانبر و لوله را به‌طور کامل فراموش کنند، در بدو ورود به تهران غافلگیر شد . به گفته یکی از همراهان دکتر قالیباف که نمی‌خواست نامش فاش شود، وقتی دکتر وارد تهران شد، نگاهی به اطراف انداخت و گفت: «ببین تو این ۴۰ ساله که نبودیم چقدر همه چیز فرق کرده، دیگه نه از اون ترافیک زیبا خبریه نه از آلودگی هوا و بوی نوستالوژی دود و دم، نه از برج‌های بلندمرتبه، این ها چه بلایی سر تهران آوردن؟». در این لحظه، گویا پسر جوانی از کنار آن‌ها رد می‌شود و دکتر قالیباف برای امتحان این موضوع که در این ۴۰ سال نبودنش، آیا واقعا مردم آن خاطرات را فراموش کرده‌اند یا نه، او را صدا کرد و پرسید: «بیا ببینم جوون... می‌تونی بگی این ساعت رو چه سالی وسط این میدون کار گذاشتن؟» و جوان کمی فکر کرد و گفت: «فکر کنم ۱۰ سال بعد از ماجرای لوله... یا به عبارت بهتر، ۱۴ سال بعد از ماجرای گازانبر... یا به عبارت دقیق‌تر، ۱۱ سال بعد از ماجرای املاک نجومی!».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج