۵۳۶۴۸۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

با ستاره‌های میلیون دلاری العین در آزادی

حریف اماراتی استقلال امشب در حالی گام به آزادی می گذارد که چهار خارجی میلیون دلاری در ترکیب خود دارد، ستاره هایی که جذب آنها بودجه ای بالغ بر دو فصل استقلال هزینه در بر داشته است.

ورزش سه: العین به عنوان یکی از متمول ترین باشگاه های امارات در این سال ها نشان داده ترسی از هزینه های سرسام آور برای کشاندن ستاره های مطرح دنیای فوتبال به حاشیه خلیج فارس ندارد. باشگاهی که به اذعان رسانه های حاشیه خلیج فارس در سال های گذشته با آوردن ستاره های بزرگ و گران قیمت باعث گران شدن رقم بازیکنان در بین باشگاه های عرب شد امسال هم چهار بازیکن خارجی در اختیار دارد که هر چهار نفر جزو مردان کلیدی این تیم قلمداد می شوند.

کایو اندرسون از برزیل ، دانیلو آسپریلا از کلمبیا، لی میونگ وو از کره جنوبی و ابراهیم دیاکیه از ساحل عاج چهار بازیکن خارجی العین در بازی امشب با استقلال خواهند بود که حضور آنها در بازی امشب تقریبا قطعی است. نفراتی که روی هم رفته هزینه ای بالغ بر ۸.۲ میلیون یورو(۳۴ میلیارد تومان) روی دست سران العین گذاشته اند که معادل بودجه دو فصل استقلال است. به همین بهانه نگاهی به این نفرات خارجی و توانایی های آنها در ترکیب حریف اماراتی انداختیم.

لی میونگ وو

هافبک دفاعی و ملی پوش کره ای در سال ۲۰۱۴ با قراردادی معادل ۱.۲ میلیون یورو از پوهانگ استیلرز راهی العین شد و در این سال ها یکی از مردان ثابت بنفش ها لقب گرفت. این بازیکن دونده و جنگجو در میانه میدان همواره در بین کاندیداهای کسب عنوان بهترین هافبک لیگ امارات قرار گرفته و خصوصیت بارز او به میزان دوندگی و سرعت عمل بالا برمی گردد که باعث می شود همواره در کنار تدابیر تدافعی یکی از مردان حاضر در محوطه جریمه حریفان نیز لقب بگیرد.

با ستاره‌های میلیون دلاری العین در آزادی

کایو لوکاس

ستاره 23 ساله و برزیلی که با پوشیدن پیراهن شماره 7 العین در پست وینگر چپ به میدان می رود با قراردادی به ارزش سه میلیون یور ژوئن 2016 از کاشیماآنتلرز ژاپن راهی امارات شد و در این باشگاه جای خالی آساموآ جیان غنایی را پر کرد. کایو با هوش و تکنیک ناب خود به یکی از کلیدی ترین بازیکنان در ساختار تهاجمی تبدیل شد تا جایی که طرفداران الاهلی به او لقب نیمار امارات دادند تا به این ترتیب در مدت زمان کوتاهی این بازیکن به مرد محبوب نزد طرفداران العین تبدیل شود.

با ستاره‌های میلیون دلاری العین در آزادی

دانیلو آسپریلا

در ژانویه 2016 با قراردادی به ارزش 2.5 میلیون یورو از لتکس بلغارستان راه امارات و حاشیه خلیج فارس را در پیش گرفت تا دومین وینگر العینی ها مردی از کلمبیا باشد. آسپریلا علاوه بر قدرت بدنی بالا از سرعت بسیار خوبی نیز در پست وینگر راست برخوردار است و این توانایی را بارها در بازی های لیگ قهرمانان آسیا به معرض نمایش گذاشته و باعث شده تا العینی ها روزهای درخشانی را در قاره کهن تجربه کنند. بازیکن سیه چرده امشب قطعا توجه بسیاری را در آزادی به خود جلب خواهد کرد.

با ستاره‌های میلیون دلاری العین در آزادی

ابراهیم دیاکیه
مهاجم ساحل عاجی که چهارمین فصل حضور در العین را تجربه می کند سال 2013 در انتقالی پر سرو صدا از الجزیره امارات راهی العین شد و باشگاه برای این انتقال هزینه ای بالغ بر 1.6 میلیون یورو متحمل شد تا هم خط حمله خودش ار تقویت کند هم باعث تضعیف رقیب اصلی اش در راه قهرمانی امارات شود. مهاجم 34 ساله العینی ها در آخرین روزهای حضور در اردوی این تیم در غیاب ناصرالشمرانی عربستانی امشب امید اول گلزنی این تیم در آزادی خواهد بود و مدافعان استقلال نباید تجربه این بازیکن را دست کم بگیرند. این بازیکن با الجزیره سابقه حضور در آزادی و جدال با استقلال را در کارنامه اش دارد.
با ستاره‌های میلیون دلاری العین در آزادی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا العينو الكي گندش نكنين .. كيسه كشا اگه با الهلال بازي داشتن چيكار ميكردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج