جاباما
۵۳۶۶۸۴
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

کدخدایی: همه به نتیجه انتخابات تمکین کنند

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: انتظار مشروع این است که اولا همه به نتیجه انتخابات تمکین کنند و ثانیا اجازه دهند مراجع نظارتی رسیدگی کنند و قبل از رسیدگی آنها پیش داوری نکنند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: انتظار مشروع این است که اولا همه به نتیجه انتخابات تمکین کنند و ثانیا اجازه دهند مراجع نظارتی رسیدگی کنند و قبل از رسیدگی آنها پیش داوری نکنند.

عباسعلی کدخدایی در کانال تلگرامی خود چنین نوشت:

انتخابات با همه شور و حال خود وقتی تمام می شود، تازه حرف و حدیث های مختلف درباره اینکه چرا یکی برنده شد و دیگری بازنده شروع می‌شود و طرفین هم از انبوهی از علل و عوامل و دلایل برنده شدن و بازنده شدن سخن می گویند، الا آنچه باید گفته شود.

در این میان آنهایی که به هر دلیل رای ندارند، علاوه بر این نکته، مرتب نهادهای دست اندرکار انتخابات را خطاب قرار داده که چرا غفلت کردید، چرا کوتاهی کردید، چرا تخلفات را رسیدگی نکردید و دیگر چراهایی که خیلی هم دقیق نیست.

اما انتظار مشروع این است که اولا همه به نتیجه انتخابات تمکین کنند و ثانیا اجازه دهند مراجع نظارتی رسیدگی کنند و قبل از رسیدگی آنها پیش داوری نکنند.

اکنون باید باور داشت که قانون حاکم است و هر آنچه قانون مقرر می‌دارد همان باید اجرا شود، فارغ از اینکه چه کسی برنده است و چه کسی بازنده! اگر چه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در همه انتخابات مردم برنده هستند و لاغیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج