۵۳۶۶۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

داورزنی: استعفای طاهری صحت ندارد

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: ثبات در مدیریت این دوباشگاه از تاکیدات وزیر بوده اما همانطور که قبلا هم اعلام کردیم ترمیم‌هایی در هیات مدیره دو باشگاه خواهیم داشت.

خبرگزاری فارس: محمدرضا داورزنی معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از تلاش مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و با اشاره به توفیق دولت یازدهم در حمایت معنوی و کاهش تنش های این دو باشگاه مردمی گفت: همگان نتایج در خور توجه این دو تیم که موجب خرسندی هواداران پرشمار شده است را در دو فصل گذشته مشاهده کردند و این مهم در سایه هماهنگی، حمایت و همفکری وزیر، معاونت قهرمانی و مدیران استقلال و پرسپولیس رقم خورد.

داورزنی اضافه کرد: نظر سلطانی فر از ابتدای حضور خود در وزارت ورزش و جوانان، آرامش و ثبات و افزایش امید و نشاط است و خوشبختانه در این مدت کمترین تنش را در ورزش ایران شاهد بوده ایم.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با رد شایعات استعفای سرپرست باشگاه پرسپولیس و مداخله وزارت در امور فنی و داخلی این دو باشگاه از سوی معاونت قهرمانی و سایر بخش های وزارتخانه گفت: ثبات در مدیریت این دوباشگاه از تاکیدات آقای سلطانی فر بوده و هست و این موضوع سیاست کلی وزارتخانه محسوب می شود ولی همانطور که قبلا هم اعلام کردیم ترمیم هایی در هیات مدیره دو باشگاه به دلیل درگذشت مرحوم پورحیدری، استعفای رئیس هیات مدیره استقلال و استعفای اقای زادمهر از هیات مدیره پرسپولیس خواهیم داشت.

داورزنی موفقیت های این دو تیم و خصوصا قهرمانی پرسپولیس را مرهون حمایت هواداران، رسانه ها و همت مدیران، بازیکنان و کادر فنی دو باشگاه دانست و اظهار داشت: نباید اجازه دهیم در این روزهایی که سراسر کشور در جشن ملی بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است برخی شایعات و اخبار کذب موجب سلب آرامش و نشاط مردم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج