جاباما
۵۳۶۷۳۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

خوردبین: حق‌مان نبود که محروم‌مان کنند

سرپرست پرسپولیس گفت: از لحاظ روحی و روانی بچه‌ها به هواداران فکر می‌کنند و معتقدم محرومیت هواداران، حق ما نبود.

خبرگزاری فارس: سرپرست پرسپولیس گفت: از لحاظ روحی و روانی بچه‌ها به هواداران فکر می‌کنند و معتقدم محرومیت هواداران، حق ما نبود.

محمود خوردبین درباره آخرین وضعیت سرخ‌پوشان گفت: خدا را شکر آماده ایم. فقط از لحاظ روحی و روانی بچه‌ها به هواداران فکر می‌کنند. حق‌مان نبود چنین کاری که به ما کردند. تیم آماده هست و خیالمان راحت است که کار را همین جا تمام کنیم. چراکه تمرینات این هفته مبنی بر حمله بوده و چون ما در خانه نیاز به گل‌های بیشتر در خانه داریم، روال کار در تمرینات حمله همین بوده است، ان‌شالله 2 گل در بازی رفت بزنیم تا خیالمان برای صعود راحت شود.

وی افزود: فقط از لحاظ روحی و روانی نبود تماشاگران به تیم لطمه می‌زند چون تماشاگر به بازیکن فشار می‌آورد و او را تهییج می‌کند. عشق هوادار و بازیکن دوطرفه است و برند پرسپولیس همین هواداران هستند و به هرحال فکر می‌کنم دست‌هایی در کار بود که این کار اتفاق افتاد.

خوردبین درباره اینکه آیا با لابی قطری‌ها این اتفاق افتاده گفت: هیچ بعید نیست. اگر از قبل گفته بودند که جریمه می‌کنیم شاید می‌شد این طور فکر نکرد هرچند که چیز مهمی هم نبود و یک مقدار اتش بود که آنها بزرگ کردند.

سرپرست پرسپولیس درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند منشا را جذب کند، گفت: صد در صد این اتفاق خواهد افتاد، البته اگر بحث بدهی باشد آن را پرداخت می‌کنیم و بازیکن را جذب خواهیم کرد. در این بین موضوع ژوزه با تلاش بخش حقوقی باشگاه که به سوئیس رفته حل شده است.

وی درباره شایعه بسته شدن پنجره پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت: این موضوع صحت ندارد و اگر چنین چیزی بود از باشگاه به ما می‌گفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بسه پیرمرد تو بازی الوحده هم می گفتی الهلال تبانی میکنه چه دست پشت پرده ای بابا مکتب تبانی و محرومیت همینه خیلی کثیفه عربا به شما درس مردونگی دادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج