۵۳۷۲۱۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

طباطبایی: العین به خوبی مهار شد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است استراتژی شاگردان منصوریان در بازی برگشت مقابل الهلال نیز باید مهار حریف بوده و این تیم از ضد حملات باید استفاده کند.

ایسنا: هادی طباطبایی درباره برد یک بر صفر استقلال تهران مقابل العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: برد شیرینی بود و خدا را شکر در دقایق آخر با پنالتی‌ که به دست آمد، توانستیم این برد را ثبت کنیم. به‌ هر صورت این اتفاق افتاد و برد حاصل شد، چون کمک زیادی در صعود استقلال می‌کند. با این حال معتقد هستم که استقلال می‌توانست بهتر از این‌ها ظاهر شده و از امتیاز میزبانی استفاده بیشتری کند.

وی افزود: به استراتژی آقای منصوریان احترام می گذاریم. او دیروز (سه‌شنبه) سعی کرد فضا را از العین بگیرد و بازی بسته‌ای ارائه کند. به همین دلیل توپ در اختیار حریف قرار داشت، اما فضا برای ایجاد موقعیت پیدا نمی‌کرد. همچنین عمر عبدالرحمان، بازیکن تکنیکی و خلاق العین به خوبی مهار شده بود و با حرکت من تو من توانسته بودند او را از جریان بازی خارج کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان این که آبی‌پوشان می‌توانستند از ظرفیت میزبانی استفاده بیشتری ببرند، خاطر نشان کرد: بازیکنان هر لحظه که فشار می آوردند حریف را رو به عقب می‌بردند، اما در طول ۹۰ ‌دقیقه بیشتر توپ دست بازیکنان آبی بود. با این وجود هیچ یک از دو تیم حضور تاثیرگذاری در محوطه ۱۸ قدم حریفشان نداشتند و استقلال هم سعی داشت بازی را مدارا کند.

طباطبایی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا این استراتژی در بازی برگشت هم نتیجه‌ می‌دهد، گفت‌: در زمین حریف این استراتژی باید شدیدتر هم باشد و استقلال ضمن کنترل بازی باید از ضد حملات استفاده کند. مسابقه سختی را برای نماینده ایران پیش‌بینی می‌کنم و امیدوارم با صعودشان دل هواداران را شاد کند.

وی در مورد حمایت هواداران استقلال به ایسنا، گفت‌: دیروز به شکل بسیار خوبی در ورزشگاه حاضر شدند و از تیم‌شان حمایت کردند. ظرفیت فوتبال ما را در آسیا هیچ تیمی ندارد. ما باید از این ظرفیت استفاده کنیم و هواداران نباید رها شوند. برای این موضوع باید بازی خوبی ارائه شود. این که گفته می‌شود هواداران دیروز راضی نبودند، ممکن است در آینده تاثیرگذار باشد.

طباطبایی در پایان با بیان این که استقلال در بخش دفاعی نیاز به تقویت دارد، خاطر نشان کرد: بستگی به تفکر سرمربی تیم دارد که بخواهد در چه بخشی تیم را با تغییرات روبرو کند. ما نظر خودمان را می‌گوییم، اما در نهایت سرمربی تصمیم خواهد گرفت. به اعتقادم استقلال کمی در کارهای دفاعی مشکل دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نظرم ایشون بازی ندیده اند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج