۵۳۷۲۵۲
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

توزیع ۳۰ هزار تن برنج برای تنظیم بازار ماه رمضان

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان ۳۰ هزار تن برنج با قیمت ۲۷۰۰ تومان و ۲۰ هزار تن شکر سفید به قیمت ۲۸۵۵ تومان از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود.

خبرگزاری فارس: در مورد برنامه شرکت بازرگانی دولتی برای اجرای طرح ضیافت در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: امسال مانند سال‌های گذشته سعی کرد‌ه‌ایم تا نیاز مصرفی بازار را با توجه به عرضه بیشتر تأمین کرده و به گونه‌ای اجازه افزایش قیمت برای محصولاتی چون برنج و شکر که در ماه مبارک رمضان مصرف بیشتری دارد ندهیم.

وی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه روز گذشته ستاد تنظیم بازار توزیع شکر و برنج دولتی از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای آغاز شده، خاطرنشان کرد: ۲۰ هزار تن شکر سفید به قیمت ۲۸۵۵ تومان برای مصرف‌کننده نهایی از طریق تعاونی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حال توزیع است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران همچنین به توزیع برنج با توجه به مصوبه کارگروه تنظیم بازار نیز گفت: برای جلوگیری از سوء استفاده دلالان ۳۰ هزار تن برنج در شبکه‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌ها به قیمت هر کیلو ۲۷۰۰ تومان در قالب طرح ضیافت توزیع می‌شود.

به گفته سیف‌، عرضه شکر و برنج در حدی است که مازاد بر مصرف است و خریدار ندارد.

وی در مورد واردات جدید شرکت بازرگانی دولتی برای جایگزینی ذخیره استراتژیک برنج و شکر گفت: ۱۰۰ هزار تن برنج خارجی خریداری شده که در راه است و به زودی به بنادر کشور می‌رسد.

به گزارش فارس، سال گذشته همزمان با شروع ماه مبارک رمضان به دلیل تأخیر در واردات شکر و تأمین مابه‌التفاوت تولید داخلی از طریق واردات قیمت هر کیلوگرم شکر به مرز بیش از ۴ هزار تومان رسید. هم اکنون هر کیلو برنج درجه یک داخلی مانند هاشمی و صدری ۱۴ هزار تومان و هر کیلو برنج هندی ۵ هزار تومان در بازار آزاد به مصرف‌کنندگان به فروش می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • توتو

      آقا برنج ایرانی شده کیلویی 17000 تومان واقعا از مسوولین تشکر میکنم و همچنین از امت همیشه در صحنه اگر گرونترش کنید همه ممنون شما میشن و رای به شما بیشتر خواهد شد

    • بدون نام

      حتما آلوده به سیانوره

    • علیرضا

      آقای سیف ، در مورد توزیع مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان صحبت شد ، اما در مورد نحوه توزیع و نظارت هیچ توضیحی داده نشد .

    • بدون نام

      برین شمال منطقه تنکابن برنج ایرانی اصل اورگانیک بخرید . کیلویی 14000 تومان تبلیغ الکی نکنید . من دیروز قیمت گرفتم . آدرس تنکابن ولی آباد روبروی پلاژ ولی آباد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج