جاباما
۵۳۷۴۴۹
۱ نظر
۵۰۲۴
۱ نظر
۵۰۲۴
پ

علی اکبری:

محجوب را برای حضور در MMA تشویق کردم

مبارز ایرانی حاضر در رشته رزمی MMA با بیان اینکه جواد محجوب جودوکار المپیکی ایران را برای حضور در این رشته تشویق کرده است گفت: ورزشکاران زیادی از جمله تعدادی از کشتی‌گیران و بوکسورهای ایرانی نیز قصد دارند وارد این رشته شوند.

ایسنا: مبارز ایرانی حاضر در رشته رزمی MMA با بیان اینکه جواد محجوب جودوکار المپیکی ایران را برای حضور در این رشته تشویق کرده است گفت: ورزشکاران زیادی از جمله تعدادی از کشتی‌گیران و بوکسورهای ایرانی نیز قصد دارند وارد این رشته شوند.

امیر علی اکبری درباره حضور جواد محجوب جودوکار المپیکی ایران در رشته رزمی MMA و اینکه آیا وی نقشی در تشویق این جودوکار برای حضور در این رشته داشته یا خیر اظهار کرد: یک مرتبه در مجموعه ورزشی انقلاب مشغول تمرین بوکس بودم که محجوب به همراه برادرش به سالن آمد و سوالاتی را درباره چگونگی حضور در MMA و راهکارهای آن مطرح کرد که من هم ضمن تشویق او برای فعالیت در این رشته، به خوبی وی را راهنمایی کردم تا به بهترین شکل ممکن وارد این رشته شود.

مبارز ایرانی حاضر در رقابتهای MMA که توانسته به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا کند در ادامه افزود:به اعتقاد من ورزشکاران زیادی در ایران هستند که می‌توانند در MMA فعالیت کنند و به بهترین‌های این رشته در جهان تبدیل شوند به شرط آنکه راه آن را درست طی کنند. به عنوان یک ایرانی افتخار می‌کنم که هموطنانم وارد این رشته شوند و به موفقیت‌های بزرگ برسند چرا که استحقاق آن را دارند. بر همین اساس محجوب را تشویق کردم و امیدوارم در این راه موفق شود.

محجوب را برای حضور در MMA تشویق کردم

وی در پاسخ به این سوال که آیا محجوب در همان کمپ تمرینی تایلند که خودش در آنجا تمرین می‌کند، حضور پیدا کرده است یا خیر گفت: شنیدم که محجوب راهی تایلند شده است اما در کمپ دیگری تمریناتش را آغاز کرده است. در تایلند کمپ‌های تمرینی زیادی وجود دارد و از این بابت برای هیچ ورزشکاری مشکلی احساس نخواهد شد.

علی اکبری در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد موفقیت های قابل توجهش در رشته رزمی MMA عامل مهمی در تشویق ورزشکاران ایرانی برای حضور در این رشته بوده است خاطرنشان کرد: من خیلی دوست دارم ورزشکاران بیشتری از ایران به این رشته بیایند تا در دنیا نام ایران را هر چه بیشتر بر سر زبان ها بیندازیم. تاکنون نیز ورزشکاران زیادی از جمله تعدادی از کشتی گیران، بوکسورها و ... از من برای حضور در MMA مشورت گرفته‌اند و علاقه زیادی برای حضور در این رشته دارند. البته من به این افراد پیشنهاد دادم بهتر است تا یکسال تمرینات مخصوص این رشته مخصوصاً با تمرکز بر روی تمرینات قدرتی پا و دست را در ایران انجام دهند تا هزینه زیادی برای آماده سازی جهت حضور در مسابقات به آن ها تحمیل نشود.


دارنده مدال نقره MMA جهان در سال ۲۰۱۶ افزود:به هر حال علاوه بر محبوبیت این رشته در جهان، حضور در رقابت های MMA به لحاظ مالی نیز می‌تواند کمک زیادی به ورزشکاران ایرانی باشد.البته موفقیت در این رشته به هیچ وجه آسان نیست و باید زحمت زیادی کشید و راه را به درستی طی کرد.

قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان درباره آخرین شرایط خود و اینکه مبارزه بعدی وی چه زمانی و مقابل کدام ورزشکار است، گفت:فعلاً در تهران مشغول تمرین بوکس هستم و منتظرم حریف بعدی و زمان مبارزه ام از طرف رایزین به من اعلام شود. با آن ها در تماس هستم و طبق برنامه در ماه مرداد یا مهر ماه سال جاری مبارزه بعدی من برگزار خواهد شد. متاسفانه با توجه به بردهای خوبی که داشته‌ام حریفی برایم پیدا نمی‌شود. به احتمال فراوان مقابل حریفانی از ژاپن یا روسیه خواهم بود که مسئولان رایزین در حال مذاکره با آن ها هستند. به احتمال زیاد هفته آینده به تایلند می‌روم تا تمرینات پرفشارم را برای مبارزه بعدی آغاز کنم تا اگر بنا شد مردادماه به روی رینگ بروم به لحاظ آمادگی جسمی و روانی در شرایط خوبی باشم.

محجوب را برای حضور در MMA تشویق کردم

وی در ادامه درباره شرایط این دو حریف و اینکه دوست دارد با کدامیک از آن ها مبارزه کند، گفت:برایم فرقی نمی‌کند اما خیلی دوست دارم مقابل حریف ژاپنی به روی رینگ بروم.وی حریفی به نام بیشی است که قهرمانی جودوی المپیک را در کارنامه اش دارد. او خیلی محبوب است و دوست دارم مقابل طرفداران بیشمارش در کشور خودش وی را شکست دهم. البته مسئولان رایزین هنوز نتوانسته اند برای من حریفی پیدا کنند. چرا که با توجه به موفقیت‌هایی که داشته‌ام، فایترهای دیگر کمتر ریسک می کنند تا مقابل من قرار بگیرند چون به ضرر آن ها تمام خواهد شد.

علی اکبری درباره چگونگی قانون این مسابقات درباره تعیین فایترها گفت: سال گذشته این مسابقات بصورت تورنمنت بود و فایترها پس از هر برد حریف بعدی خود را می شناختند. اما امسال این رقابت ها بصورت تک مبازه ای است و هیچ فایتری مجبور نیست که به روی رینگ برود. بعد از هر مبارزه نیز فایتر پیروز پاداش برد خود را می‌گیرد و سطحش نیز بالاتر می رود. هر فایتری که برد بیشتری داشته باشد به مرور از پاداش بیشتری هم بهره می برد.

وی درباره میزان پاداش دریافتی پس از بردهایی که در MMA داشته گفت: میزان پاداش ها و پولی که فایترها دریافت می کنند طبق قانون رایزین مخفی است و نمی‌توانیم آن را اعلام کنیم. اما همین را بگویم که این مبلغ قابل توجه است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این رشته غیر ورزشی مبارزات وحشیانه حیوانی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج