۵۳۷۵۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بازار داغ شایعات درباره عروسی مسی

این‌که همه حاشیه‌های مربوط به ستاره‌ای در حد لیونل مسی زیر ذره‌بین باشد، امری طبیعی است؛ خصوصا این‌که او بخواهد مراسم ازدواج خود را برگزار کند.

شهروند: این‌که همه حاشیه‌های مربوط به ستاره‌ای در حد لیونل مسی زیر ذره‌بین باشد، امری طبیعی است؛ خصوصا این‌که او بخواهد مراسم ازدواج خود را برگزار کند. فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا قرار است در ٩ تیرماه در شهر روساریوی آرژانتین مراسم ازدواج خود را جشن بگیرد. اعلام این خبر باعث شده تا رسانه‌های مختلف در سراسر جهان به گمانه‌زنی در این خصوص بپردازند و حتی کار به جایی رسیده که میهمانان جشن نیز ارزیابی شده‌اند. در این میان لئو و آنتونیا و اعضای خانواده‌شان سعی می‌كنند جزییات این مراسم را از رسانه‌ها پنهان نگه دارند تا جشن‌شان به دور از حاشیه‌های رسانه‌ای برگزار شود.
شنیده می‌شود نام كریستیانو رونالدو، رقیب سال‌های اخیر لئو مسی در مسیر كسب جوایز فردی و گروهی فوتبالی نیز در لیست میهمانان قرار داده شده ولی این خبر نه از سوی نزدیكان مسی و نه توسط نزدیكان آنتونیا تأیید نشده است. البته رونالدو در آن تاریخ باید همراه با تیم‌ملی پرتغال در جام کنفدراسیون‌ها شرکت کند و به همین خاطر امکان حضور در مراسم را ندارد. گمانه‌زنی‌های دیگری كه در مورد جشن عروسی این زوج سرشناس در آرژانتین مطرح شده؛ مثلا این‌که مسی و آنتونیا از‌سال ١٩٩٦ با هم نامزد بودند و حالا ٢ فرزند به نام‌های تیاگوی ٤ ساله و متئوی یكساله دارند.
همچنین كترینگ و تهیه غذای این مراسم برعهده یك شركت اسپانیایی و متعلق به كاتالونیا گذاشته شده است. ضمن این‌که پیش‌بینی می‌شود كه ٦٠٠ نفر به این جشن عروسی دعوت شده باشند كه در بین این میهمانان، نام هم‌تیمی‌های مسی در باشگاه بارسلونا و تیم‌ملی آرژانتین دیده می‌شود. مسی و همسرش قصد دارند بعد از اتمام این جشن، مراسم دیگری را هم در شهر بارسلونا برگزار كنند كه این مراسم در سالن ٩ریناس كه خاویر ماسچرانو سهامدار آن است برگزار خواهد شد. همسر مسی به‌زودی به روساریوی آرژانتین سفر خواهد كرد تا آخرین جزییات مراسم را قطعی كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج