۵۳۷۵۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

معینی: منصوریان با هیچ بازیکنی مماشات نمی‌کند

فوتبال روی خوش خود را این روزها به استقلال نشان داده است و برد مقابل العین باعث شده تا این تیم برای صعود به مرحله بعدی امیدوارتر باشد.

ایران ورزشی: فوتبال روی خوش خود را این روزها به استقلال نشان داده است و برد مقابل العین باعث شده تا این تیم برای صعود به مرحله بعدی امیدوارتر باشد. مسعود معینی عضو هیات مدیره استقلال در خصوص این بازی می‌گوید:«العین تیم قدرتمند و باتجربه‌ای مانند عمر عبدالرحمان دارد، سه، چهار بازیکن این تیم هم در سطح آسیا مطرح هستند. برای استقلال هم نگران بودم که چطور می‌خواهد بدون امید ابراهیمی، امید نورافکن و دو، سه بازیکن مصدومش بازی کند. در مجموع، بازی جالبی شاهد نبودیم اما هر دو تیم با تفکر بازی می‌کردند.

مشخص بود العین برای تساوی به زمین آمده است و استقلال هم با احتیاط بازی می‌کرد تا گلی دریافت نکند. خوشبختانه خط دفاع و دروازه‌بان منسجمی داریم و در خط حمله هم بازیکنی چون کاوه رضایی حضور دارد که فوق‌العاده بازی می‌کند، شرایط جسمانی خوبی دارد و ضربات دقیقی می‌زند. او امیدواری خاصی به منصوریان داده است. به رابسون و پادوانی برسیم که زوج خط دفاعی را تشکیل داده‌اند. رابسون با خنده‌هایش در طول بازی نشان می‌دهد که چقدر از نظر روحی در خدمت استقلال است.»

معینی در خصوص اینکه گفته می‌شود برخی دلال‌ها بازیکنان جوان را برای افزایش دستمزد خود تحریک می‌کنند، می‌گوید: «بعید می‌دانم با رفتاری که افتخاری و منصوریان در پیش گرفتند، بازیکنی چنین کاری کند. در واقع بازیکنی که به استقلال آمده و تا سال گذشته کسی او را نمی‌شناخت و حتی حاضر نبود ۵۰ میلیون هم بدهد، باید بداند که مدیون باشگاه استقلال است. اگر بازیکنی که تا دیروز نام و نشانی نداشت و اکنون تبدیل به بازیکنی ارزنده شده و قیمتش بالا رفته است، نتیجه‌اش به خاطر حضور در استقلال بود. اخلاق منصوریان را می‌دانم، بازیکنی قدر پیراهن استقلال را نداند،با او مماشات نخواهد کرد. بازیکن جوان هم باید بداند که در هیچ تیمی غیر از استقلال نمی‌تواند ستاره باشد. منصوریان در عین حال که با بازیکن و خانواده‌های آنها دوست است، اجازه نمی‌دهد کسی پای خود را از گلیمش درازتر کند.»

معینی در واکنش به موضع برانکو و پرسپولیسی‌ها در قبال اظهارنظر منصوریان که گفته بود پرسپولیس تیم دوم پایتخت است، می‌گوید: «شکی نیست که پرسپولیس در فصل گذشته قوی ظاهر شد، اگر چه این اواخر بازی‌های خوبی انجام نداد. اینکه استقلال و پرسپولیس قوی باشند، به سود فوتبال ماست.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج