جاباما
۵۳۷۵۸۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رونمایی از سریال «بر فراز دریاچه» در جشنواره کن

«جین کمپیون»، کارگردان نیوزلندی فصل دوم سریال موفقش را به صورت ویژه در جشنواره کن معرفی و رونمایی می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: «جین کمپیون»، کارگردان نیوزلندی فصل دوم سریال موفقش را به صورت ویژه در جشنواره کن معرفی و رونمایی می‌کند.

«کمپیون» که تنها زن برنده نخل طلا در تمام ادوار برگزاری جشنواره فیلم کن است، چهار سال پس از ساخت سریال «بر فراز دریاچه» که با استقبال فراوانی رو به رو شد حالا فصل دوم این سریال را روی پرده بزرگی در جریان برگزاری جشنواه کن ۲۰۱۷ رونمایی می‌کند.
رونمایی از سریال «بر فراز دریاچه» در جشنواره کن

فصل اول این سریال پلیسی که «آریل کلیمن» کارگردانی مشترک آن را در کنار «جین کمپیون» بر عهده دارد در سال ۲۰۱۳ توزیع شد و به سبب کارگردانی، فیلمنامه و خلق شخصیت‌های پرتعلیق مورد تحسین قرار گرفت و حالا فصل دوم آن با عنوان «بر فراز دریاچه: دختر چینی» نیز آماده شده است.

این سریال که داستان آن در شهر سیدنی روی می‌دهد محصول مشترک شبکه BB۲ انگلیس، BBC UKTV استرالیا و شبکه ساندس آمریکاست و تاکنون چندین جایزه از جمله گلدن گلوب بهترین بازیگری را به دست آورده است.

«کمپیون» در سال ۱۹۹۲ با فیلم تحسین‌شده «پیانو» موفق به دریافت نخل طلایی این جایزه شد. وی همچنین در میان چهار کارگردان زنی قرار دارد که تا کنون توانسته‌اند نامزد اسکار کارگردانی شوند.

«جین کمپیون» سال گذشته رییس هیات‌ داوران بخش فیلم‌های کوتاه و سینه‌فونداسیون جشنواره کن بود که با اعطای جایزه دوچرخه طلایی تقدیر شد. وی دو بار با فیلم‌های «عزیز» (۱۹۸۹) و «ستاره درخشان» (۲۰۰۹) در بخش رقابتی جشنواره کن حضور داشته است.

وی اولین فیلم بلندش را با عنوان «یک داستان شخصی از یک دختر» در سال ۱۹۸۴ کارگردانی کرد و اواخر همان سال فیلم «پس از ساعت‌ها» را ساخت.

وی در سال ۱۹۹۴ برای فیلم «پیانو» جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه را کسب کرد و با همین فیلم جایزه نخل طلای کن را دریافت کرد. کمپیون ۵۶ ساله با فیلم «یک فرشته روی میز» توانست جایزه ویژه هیات داوران جشنواره ونیز در سال ۱۹۹۰ را به‌ دست آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج