۵۳۷۶۱۵
۱۳ نظر
۵۰۰۸
۱۳ نظر
۵۰۰۸
پ

اعدام قاتل، ۳۰ سال پس از جنایت

مرد میانسال که به اتهام قتل پسر ۱۲ ساله همسایه‌شان بازداشت شده بود، بعد از ۳۰ سال از این جنایت دیروز در ندامتگاه مرکزی کرج به دار مجازات آویخته شد.

جام جم آنلاین: مرد میانسال که به اتهام قتل پسر ۱۲ ساله همسایه‌شان بازداشت شده بود، بعد از ۳۰ سال از این جنایت دیروز در ندامتگاه مرکزی کرج به دار مجازات آویخته شد .

مرد اعدامی نخستین روز فروردین سال ۶۷ به دلیل کینه و حسادتی که نسبت به پسر ۱۲ ساله همسایه‌شان مهرداد در شهر قدس داشت، او را به خانه‌شان کشانده و با ضربه‌های چاقو به قتل رساند. وی جسد را در زیر زمین خانه‌شان انداخت و فرار کرد که بعد از سه روز بازداشت شد. بعد از دستگیری، متهم در شعبه اول دادگاه کیفری وقت کرج محاکمه و به اعدام در ملأعام محکوم شد. این حکم به تائید قضات دیوان عالی کشور رسید و پرونده برای اجرا به اجرای احکام دادگستری ارسال شد.

یک سال و نیم بعد و زمانی که فقط سه روز به اجرای حکم قاتل مانده بود او همراه قاتل دیگری، با تخریب یکی از کولرهای زندان کچوئی کرج گریختند. سرانجام بعد از ۲۸سال فرار، متهم که پا به میانسالی گذاشته و با زنی ازدواج کرده و صاحب فرزندانی شده بود، اوایل اردیبهشت ۹۴ در یکی از بوستان‌های شهرستان سرآسیاب ملارد بازداشت و به ندامتگاه مرکزی کرج منتقل شد.

مرد اعدامی از جنایتی که مرتکب شده پشیمان بود. خانواده‌اش حتی می‌‌خواستند با پرداخت دیه رضایت خانواده مقتول را به دست بیاورند که آنها دیه ر ا قبول نکردند و خواستار اجرای حکم بودند.

مرد اعدامی دیروز با گذشت ۳۰ سال از وقوع جنایت به محوطه اجرای حکم ندامتگاه مرکزی کرج منتقل شد و طناب دار برگردنش آویخته شد.

او زمانی که مقابل پدر و برادر مقتول ایستاد گریه کرد و خواست او را ببخشند، چون پشیمان است. اما آنها تصمیم گرفتند این حکم را اجرا کنند تا درس عبرتی برای مجرمان دیگر باشد. دقایقی بعد چهارپایه از زیر پای مرد اعدامی زده شد و او به دار مجازات آویخته و پرونده زندگی‌اش برای همیشه بسته شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      همان بهتر که اعدام کردن این چه آدمی بود که عذاب وجدان هم نگرفته بود رفته و تشکیل خانواده هم داده بود انگار نه انگار که اتفاقی افتاده باشه در ضمن این سی سالی هم که زندگی کرده اضافه بود و تا حالا هزار کفن پوسیده بود

    • بدون نام

      کینه شتری مسلمانان

    • بدون نام

      اینکه میگویند؛ از عاقبت عمل ایمن مباش! واقعیت است.. اما کاش بعد از سه دهه عفو میشد! البته احساسات خانواده مقتول قابل درک و احترام است...

    • بدون نام

      بسیار کار خوبی کردند .قاتل رو نباید بخشید

    • بدون نام

      چطور میشه یه نفر انسانی رو بکشه بعد بره خیلی راحت یه زندگی جدید رو شروع کنه و کنار زن و بچه اش احساس خوشبختی و ارامش هم داشته باشه
      پس اون وجدان که میگن در مورد این افراد کجاست

    • حجت

      بدون نام ۱۳:۲۶
      اگه با بچه خودت هم اینکار رو میکردن بعد۵۰سال هم نه از یادت میرفت نه از خون بچت میگذشتی

    • بدون نام

      بدون نام 13:26دقیقه درود بر تو واقعا گل گفتی لایک داری.

    • ali

      ایشاله سعادت خودشما که میگین نباید بخشید

    • بدون نام

      حالا میشد بخاطر بچهاش و گذشت زمان از این جریان ببخشند. اونموقع بچه بوده و نمیدونسته که چکار میکنه بحرحال خانواده مقتول هم حق داشتن

    • بدون نام

      افرادی بوده اند که مورد عفو قرار گرفتند اما پس از مدتی دوباره جنایتی تازه آفریدند

    • بدون نام

      این بی وجدان اگر اون موقع حتی اگر 20 سال داشته بود .چیزی جز حسادت باعث عمل اون نبود . کاشی هیچ وقت تشکیل خانواده نمیداری .چه خوب که خانواده بچه خون بچه خود را با گرفتن دیه پایمال نکردن .

    • اسماعیل

      قاتل زمان قتل16سالش بوده

    • کیوان

      کاش خانواده مقتول با توجه به گذشت سی سال و اینکه زندگی قاتل هم در واقع جهنمی بوده و این نکته که او فرزندانی دارد که از همه جا بی خبر بوده‌اند گذشت می‌کردند....گرچه نمی‌شود هم خرده گرفت.... کاش.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج