۵۳۷۶۱۷
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

طنز؛ تقاضای ممنوع‌التَکرار شدن رییس‌جمهور اصلاحات

عده‌ای از فعالان سیاسی جناح مخالف دولت با امضای طوماری از مسئولان مربوطه درخواست کردند رییس‌جمهور دوره اصلاحات را به‌جای ممنوع‌التصویری،‌ ممنوع‌المصاحبه‌ای، ممنوع‌الحضوری و سایر ممنوعیت‌های دیگر، فقط «ممنوع‌التَکرار!» کنند! در بخش‌هایی....

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

عده‌ای از فعالان سیاسی جناح مخالف دولت با امضای طوماری از مسئولان مربوطه درخواست کردند رییس‌جمهور دوره اصلاحات را به‌جای ممنوع‌التصویری،‌ ممنوع‌المصاحبه‌ای، ممنوع‌الحضوری و سایر ممنوعیت‌های دیگر، فقط «ممنوع‌التَکرار!» کنند! در بخش‌هایی از این طومار آمده است: «اصلا شما جای ما... آیا این درست است که ما برای هر انتخابات، دور هم جمع شویم و کلی وقت و هزینه صرف کنیم و به هر چیزی متوسل شویم، بعد آخر سر ایشان بیاید با دوربین تلفن همراه یکی از اعضای خانواده یک فیلم پنج دقیقه‌ای بگیرد، در فضای مجازی منتشر کند و تمام زحمات ما بشود باد هوا؟! آن وقت دوستان ما که به همین سبک تَکرار می‌کنم ویديو تهیه و منتشر می‌كنند، بازدیدش حتی از کلیپ جوجه‌تیغی قورت دادن مار کبری هم کمتر است!».

سعید جلیلی که ۴۰ سال قبل برای یافتن مشکلات واقعی مردم فراخوان داده بود، در یک کنفرانس مطبوعاتی، از همه کسانی که در این ۴۰ ساله به او کمک کردند تا مشکلات واقعی مردم را شناسایی کند، تشکر کرد و گفت: «البته امیدوارم مردم خودشون رو برای شناسایی این مشکلات زیاد خسته نکرده باشند چون امروز با اجازه‌تون می‌خوام برای یافتن راه‌حل‌های این مشکلات فراخوان بدم!» یکی از خبرنگاران از ایشان پرسید: «ببخشید... مشکلات را که مردم شناسایی کردند، خودشان هم که قرار است آن‌ها را حل کنند... پس چه نیازی به شما سیاست‌مداران هست؟!» و ایشان پاسخ داد: «شما هنوز به قدرت فراخوان دادن در امور سیاسی واقف نیستید... بازیکنان فوتبال هم بلدند فوتبال بازی کنند ولی همیشه به مربی نیاز دارند... بعد هم وقتی ما مدعی هستیم که می‌خواهیم دولت مردم و دولت کار و کرامت را سر کار بیاوریم، یعنی از حالا مردم باید خودشان به انجام دادن کارهای خودشان عادت کنند دیگر!».

رییس‌اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران در بیانیه‌ای از آقایان چمران، کاشانی و ساعی درخواست کرد برای برگزاری مراسم آشتی‌کنان آقای عباس جدیدی با افرادی که مشکل دارند و دست به یقه می‌شوند، فقط از سهمیه یک روز در هفته‌شان استفاده کنند تا سالن‌ها بتوانند در بقیه روزهای هفته، برای جوانان مردم مراسم عقد و ازدواج یا برای تازه‌‌ درگذشتگان، مراسم ختم و شب هفت برگزاركنند! ایشان در پایان صحبت‌های‌شان از خبرنگاران درخواست کرد از چاپ نام و تصویرشان خودداری کنند زیرا احتمال می‌دهد آقای جدیدی بعد از چاپ این خبر ، در به در به دنبال یقه ایشان باشد!

عده‌‌ای از فعالان سیاسی با انتشار نامه سرگشاده‌ای از مسئولان بخش‌های سیاسی، به‌خصوص اخبار ۲۰:۳۰ درخواست کردند به طرفداری از کاندیدای رقیب آقای روحانی در انتخابات ۴۰ سال قبل خاتمه بدهند... .در بخش‌هایی از این نامه آمده است: «آقایان مستقر در صدا‌و‌سیما، لطفا از کارکرد دکمه F۵ برای رفرش کردن صفحه اخباری که رصد می‌کنید، غافل نشوید! رقابت مورد نظر شما، ۴۰ سال است که به پایان رسیده!».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالي بود!
      ممنوع التكرار كردن رييس جمهور پيشين. يك كليپ ٨ دقيقه اي با بيش از ٥ ميليون مشاهده!!!!!

    • ارشین

      بعضی از افراد اونقدر توی قلب مردم جا دارندوبزرگن، که اگر بیشتر از دید مردم خارجشون کنین مردم نسبت بهشون حریص تر میشن،،،،شما هم یه کم از شخصیت این مرد درس بگیرین تا مردم به شما اهمیت بدن،،،،وبرای حرفاتون ارزش قائل‌ بشن

    • بارانا

      خداوکیلی مرد بزرگواریه این مرد. من که هر دفعه عکس یا فیلم از این بزرگ مرد رو میبینم اشک از چشمان سرازیر میشه، این همه تو این سالها دلواپسا تهمت زدند به ایشون به نا حق حتی یک سر سوزن از لحاظ مالی نتونستند وصله ای به مرد محترم بچسبون بعدها معلوم میشه ایشون چه شخصیتی بودند.

    • بدون نام

      خاتمی محبوب قلبها .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج