۵۳۷۷۶۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سردار فضلی: عربستان، آرزوی شکست انقلاب ایران را به گور می‎برد

جانشین رئیس سازمان بسیج گفت: خرید تسلیحاتی عربستان و شیوخ عرب منطقه برای ایستادگی مقابل انقلاب اسلامی است تا با توطئه بتوانند این انقلاب را به شکست بکشانند اما این آرزو را به گور می‌برند.

خبرگزاری مهر: جانشین رئیس سازمان بسیج گفت: خرید تسلیحاتی عربستان و شیوخ عرب منطقه برای ایستادگی مقابل انقلاب اسلامی است تا با توطئه بتوانند این انقلاب را به شکست بکشانند اما این آرزو را به گور می‌برند.

سردار «علی فضلی، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم گرامی‎داشت فتح خرمشهر، به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه فتح خرمشهر فتح ارزش‌ها بود، اشاره و تاکید کرد: امام در سال ۶۱ با فتح خرمشهر، نوید پیروزی اسلام را در برابر زورگویان داد لذا اگر امروز مقاومت اسلامی در «عراق، سوریه، لبنان، یمن، غزه» و دیگر بلاد اسلامی وجود دارد، این الگو گرفته از مقاومت فرزندان امام در برابر ارتش صدام و فتح خرمشهر است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: فتح خرمشهر اعتماد به نفس و عزت و اقتدار رزمندگان اسلام را به حدی بالا برده که امروزه می بینیم عربستان و شیوخ عرب منطقه برای اینکه جلوی مقاومت اسلامی بایستند با چه ذلتی ۳۸۰ میلیارد دلار یعنی نیمی از ذخایر ارزی خود را به خرید تسلیحات نظامی از آمریکا اختصاص می‌دهند.

وی اضافه کرد: آنها از یک طرف رقص شمشیر اجرا می‌کنند و از سوی دیگر اموال مسلمانان را به تاراج می‌برند و علاوه بر این همه آنها جمع می‌شوند تا با توطئه بتوانند انقلاب اسلامی را با شکست مواجه سازند اما این آرزو را به گور می‌برند.

سردار فضلی در ادامه گفت: فتح خرمشهر در مناسبات بین‌المللی کشورمان نیز تاثیر مستقیمی داشت به عنوان مثال تا قبل از عملیات بیت‌المقدس در «اوپک» اعتنایی به وزیر نفت کشورمان نمی‌کردند اما وقتی این عملیات با پیروزی به اتمام می‌رسد، این وزیر نفت کشورمان است که قیمت نفت را در اوپک تعیین می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج