جاباما
۵۳۷۹۳۲
۱۷ نظر
۵۰۰۳
۱۷ نظر
۵۰۰۳
پ

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:

روحانی، آزمایش موشکهای بالستیک را تمام کند

سخنگوی منطقه‌ای وزارت خارجه آمریکا با ادبیاتی تهدیدآمیز ضمن متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم در منطقه، انتظارات واشنگتن از رئیس‌جمهور منتخب ایران را بیان کرد.

خبرگزاری مهر: «ناتان تک» سخنگوی منطقه ای وزارت خارجه آمریکا آمریکا اعلام کرد که واشنگتن از حسن روحانی رئیس جمهور ایران پس از پیروزی اش برای دوره جدید ریاست جمهور در کشورش انتظار دارد که آنچه وی شبکه تروریستی ایران در منطقه نامید را برچیند.

وی مدعی شد: ما امیدواریم ایران و روحانی، رئیس جمهوری ایران، در دوره جدیدش در راستای برچیدن شبکه تروریستی ایران، شبکه حمایت مالی از تروریسم، حمایت لجستیکی و هر اقدامی که در حمایت از این گروهها صورت می دهد، حرکت کند. ما امیدواریم که روحانی به روند آزمایش موشک های بالستیک پایان دهد و حق آزادی بیان و تجمع را به ایرانی ها باز گرداند.

وی درباره آینده روابط ایران-آمریکا نیز ادعا کرد: اگر روحانی بخواهد روابط ایران با سایر کشورها را تغییر دهد باید به این امور عمل کند. واشنگتن تا زمانی که ایران دارای رفتار غیر قابل قبولی باشد به اقداماتش برای محدود کردن این کشور ادامه خواهد داد. به ویژه اگر اقدامات تروریستی انجام دهد یا از آن حمایت کند یا به پیشرفته کردن برنامه های موشک های قاره پیمایش ادامه دهد در چنین صورتی ما با تحریم ها با آن مقابله خواهیم کرد و در عین حال جامعه بین الملل را به اتخاذ تصمیماتی علیه ایران ترغیب می کنیم تا ایران بفهمد که این اقداماتش غیرقابل قبول است.

وی مدعی شد: اگر روحانی بخواهد روابط ایران با بقیه دنیا را تغییر دهد باید فعالیت های ایران را در یمن و عراق و سوریه متوقف کند و از حمایت حزب الله لبنان دست بردارد. اگر ایران مایل است خود را همسایه خوب نشان دهد باید از فعالیت های بی ثبات کننده دست بردارد. ما با ایران با تحریم ها مقابله می کنیم و با ایران در کشورهایی که تصمیم به حضور نظامی در آنها گرفته برخورد می کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مشتاقانه منتظرم جواب روحانی چیه

    • بدون نام

      روحانی باید تمام موشکهای بالستیک را امتحان کند

    • بدون نام

      دشمن مثل سگ از موشکهای بالستیک ایران میترسه و تمام توانشو روی متوقف کردن اون گذاشته

    • بدون نام

      به ترامپ میگوییم : YANKEE GO HOME or else GO HELL !

    • علی

      این امریکایی ها چقدر بی ربط صحبت می کنن انگار حرفه ای یک بچه سه ساله هستش بدونه حساب حرف می زنن

    • بدون نام

      دیگر امری نداری؟ تعارف نکن بگو.
      مرتیکه احمق ما برای ازبین بردن حرف مفت و زور انقلاب کردیم.و گستاخی های شما را تحمل نمیکنیم.

    • بنده خدا

      هاهاها هاهاها مسخره .آمریکا.خودش تا خرخره.این عرب های زبون نفهم رو مسلح میکنه.بعدش این غلط هارو میکنه.اولا زنده باشه رهبر.بعدشم دکتر روحانی مطیع ولایته....پس بشنید تا اوامترو رو اجرا کنه.هاهاهاهاها.مرگ بر آمریکا.....

    • بدون نام

      امریکا هیچ غلطی نمیکند.مرگ بر امریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسراعیل مرگ بر منافق

    • بدون نام

      چه بی اعتبار حرف میزند..اغلب گفته هایش برعکس است ..حرفهای سعودی میزند...ما موشکهارا برای سگهای هار ساخته ایم وآماده کرده ایم..سعودی هواپیما وتجهیزات نظامی میخواهد چکار..خودش دست نشانده است..طرفی ندارد درگیر شود مگر..بخواهد با ما زور آزمایی کند..

    • کوروش

      مثل اینکه گوش آقایان سنگین است یا خودشان را به ... زده اند بارها مسئولین کشوری و خود رئیس جمهور اعلام کرده اند آزمایشهای موشکی و آمادگی دفاعی حق ایران و مردم ایران است یکبار در شرایط ناپایدار کشور طعم غافلگیری را چشیده ایم بس است

    • مرتضی

      خداوندا صاحب اصلی را به این کشور برگردان ، خداوندا از این بازی بی رحمانه روزگار خسته شدیم ، ""اللهم عجل لولیک الفرج""

    • حمید

      هرغلطی دوست دارین بکنین تروریست شماهستین اگه عرضه دارین اسلحه هارو از سوپر مارکتهاتون جمع کنین بچه هفت ساله کلت کمری میبنده بابولها

    • صوری

      منم به عنوان ی شخص خیلی مهم در دنیا(که البته هنوز شناخته شده نیستم و گمونم تا آخر عمرمم همینطور بمونه)٬به امریکا اعلام میکنم اگه میخواین من قبولتون داشته باشم٬کل تولیدات اسلحه در کشورتونو پایان بدین.

    • بدون نام

      دیگه چی خواهشنا لازم نیست بااین اراجیف خط ونشان برای مابکشید رییس جمهورمنتخب مافقط درراستای منافع ملی واوامر رهبری حرکت وهرزمان که لازم باشد جهت توان واقتدارنیروهای مسلح اقدام لازم راانجام خواهند دادایران عزیزماباید بازمان حرکت کند

    • بدون نام

      دراین رابطه .اقای روحانی بایستی موضع شفاف وقاطعی اتخاذنموده تادشمن ازتوهم ناشی ازتفکرات غلط.خارج گردد.مگراقای ترامپ ازانتخابات ایران چه برداشت نموده.ومگراین مردم رای به پرچیده شدن استحکامات دفاعی خودداده اندکه دشمنان همچین تصورغلطی ازریس جمهورمنتخب دارند.اقای روحانی خوب است دراینخصوص سریعا پاسخ یاوه گوییهای این سردمداران استکباررابدهیدتاتخیل وتفکرات خودرااصلاح نمایند.

    • بدون نام

      چرا نظرات مردم رو انتشار نمیدهید لعنت بر هر چی سانسور سانسورچی

    • بدون نام

      مطمئنم روحانی قبول میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج