جاباما
۵۳۸۱۱۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

۱۵ سال زندان، مجازات وکیل قلابی

وکیل قلابی که در پرونده ربودن شوهر خواهر یکی از دوستانش با او و دو جوان دیگر همدستی کرده بود صبح دیروز در شعبه ۵ دادگاه کیفری به ۱۵ سال حبس محکوم شد.

روزنامه ایران: وکیل قلابی که در پرونده ربودن شوهر خواهر یکی از دوستانش با او و دو جوان دیگر همدستی کرده بود صبح دیروز در شعبه ۵ دادگاه کیفری به ۱۵ سال حبس محکوم شد.
۲ سال قبل مرد جوانی با شکایت از برادرزنش از پرونده یک آدم ربایی پرده برداشت. این مرد به مأموران گفت: «برادر زنم به همراه یکی از دوستانش که خود را وکیل معرفی کرده بود و دو مأمور قلابی سراغم آمدند و به بهانه اینکه حکم جلبم را به‌خاطر پرداختن مهریه همسرم دارند مرا به باغی در ولنجک بردند. آنها آنجا کتکم زدند و می‌خواستند به زور پول مهریه را بگیرند.»
با این اعتراف ۴ متهم این پرونده تحت تعقیب قرار گرفتند و وکیل قلابی دستگیر شد و به جرمش باهمدستی ۳ مرد دیگر اعتراف کرد.صبح دیروز قضات شعبه پنجم دادگاه به ریاست قاضی بابایی تشکیل جلسه دادند و پسر جوان را به اتهام ضرب و شتم و آدم‌ربایی به ۱۵ سال زندان محکوم کردند.

همسر شاکی این پرونده نیز با حضور در دادگاه در جایگاه ایستاد و گفت: «شوهرم به خاطر پرداختن ۱۰۰ سکه مهریه‌ام که با حکم دادگاه ۳۰ درصد آن را باید نقد می‌داد، فراری شد. من حکم جلبش را در کلانتری گرفتم. نقشه ربودن شوهرم را برادرم و دوستش که وکیل بود (اشاره به متهم) کشیدند و من در جریان ضرب و شتم شوهرم نیستم.»۳ متهم دیگر این پرونده تحت تعقیب قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج