۵۳۸۱۳۱
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس به صعود امیدوار است

پرسپولیس از شانس‌هایش در دیدار با لخویا استفاده نکرد تا برخی از عبارت «تساوی تلخ» برای نتیجه سرخ‌ها استفاده کنند و کار این تیم برای صعود به مرحله بعد را سخت بدانند اما واقعیت این است که پرسپولیس با کیفیتی که در بازی رفت ارائه داد شانس زیادی برای صعود دارد و کاملا امیدوار است.

ایران ورزشی: پرسپولیس از شانس‌هایش در دیدار با لخویا استفاده نکرد تا برخی از عبارت «تساوی تلخ» برای نتیجه سرخ‌ها استفاده کنند و کار این تیم برای صعود به مرحله بعد را سخت بدانند اما واقعیت این است که پرسپولیس با کیفیتی که در بازی رفت ارائه داد شانس زیادی برای صعود دارد و کاملا امیدوار است.

جدا از داستان گل نخوردن و اینکه می‌شود با یک تساوی گل‌دار در بازی برگشت صعود کرد باید نمایش پرسپولیس مقابل تیم قدرتمند قطری را سنجید و بر اساس اتفاقات فنی این مسابقه به جلو نگاه کرد. واقعیت این است که پرسپولیس با مالکیت 60 درصدی توپ و خلق 7 موقعیت مقابل قهرمان قطر و تیمی که به لحاظ کیفیت حتی در بخش‌هایی بهتر از الهلال به نظر می‌رسید نشان داد شایسته‌ترین تیم برای صعود به جمع هشت تیم پایانی است.

پرسپولیس مقابل لخویا فرصت سوزی کرد و در حالی که می‌توانست برنده از زمین بیرون بیاید با تساوی بدون گل به قطر خواهد رفت اما سرخ‌ها این نمایش برتر و فوتبال قابل قبول را در ورزشگاه خالی از تماشاگر و در جوی سرد و سنگین ارائه دادند و با وجود سخت شدن کارشان فقط بدشانس بودند که در روز خوب دروازه‌بان قطری به گل نرسیدند.

اما با وجود رقم خوردن این نتیجه، در تیم پرسپولیس و کادر فنی و بازیکنان امیدواری و خوشبینی خاصی نسبت به بازی برگشت و صعود از این مرحله وجود دارد. بازیکنان به هیچ وجه نمی‌خواهند شیرینی این فصل را با حذف در این مرحله خراب کنند و می‌گویند با همین بازی در دوحه می‌توانند صعود کنند.

البته مهم این است که مسائلی مثل چه کسی باید پنالتی می‌زد و حرف و حدیث‌های اینچنینی در آستانه بازی فوق‌العاده حساس دوحه، تیم را به حاشیه نبرد و پرسپولیس به لحاظ فنی و ذهنی کاملا آماده حذف لخویا شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قرمزته

      ما میریم مرحله بعد باید بریم ..چون فوتبال بازی میکنیم نه مثل بعضیها بزن زیرش

    • سهیل

      بوی سوزش میاد

    • هانا کوچولو

      طرفدارپرسپولیسم ولی همیشه واسه هر حرفی حقیقتو گفتم ,,نه اینکه بگم پرسپولیسیم اگه تیم پرسپولیس هم مثل استقلال بازی میکرد خدا وکیلی میگفتم این فوتبال حرومه,,,,آخه این سبک بازی نیست بزن زیرش دفاع کن,,فوتبال باید سرعتی,تاکتیکی ودلنشین باشه....درضمن تیم اول ایران که سهله, اول اسیا یعنی پرسپولیس جناب منصوریان خان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج