۵۳۸۳۳۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فردا آسمان تهران صاف است

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده را پیش‌بینی کرد و گفت: در روز جمعه (۵ خرداد) در بخش‌های شمالی آذربایجان‌های غربی و شرقی، گیلان و ارتفاعات کرمان رگبار و باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده را پیش‌بینی کرد و گفت: در روز جمعه (۵ خرداد) در بخش‌های شمالی آذربایجان‌های غربی و شرقی، گیلان و ارتفاعات کرمان رگبار و باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه با اشار به وضعیت جوی کشور در روز جاری گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها، امروز (پنجشنبه ۴ خرداد)، در برخی نقاط استان‌های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات کرمان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در روز جمعه (۵ خرداد)، در بخش‌های شمالی آذربایجان‌های غربی و شرقی، گیلان و ارتفاعات کرمان و در روز شنبه (۶ خرداد)، در نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، خراسان رضوی و برخی نقاط گیلان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: روز شنبه در برخی نقاط استان‌های واقع در غرب و جنوب غرب پدیده گرد و غبار دور از انتظار نیست.

به گفته وظیفه، امروز و فردا به سبب وزش باد شدید خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج خواهند بود و در سایر نقاط کشور طی سه روز آینده پدیده قابل توجهی نخواهیم داشت.

وی در مورد وضعیت جوی تهران در روزهای آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روز جمعه (۵ خرداد)، صاف، گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۴ و ۲۲ درجه سانتیگراد و در روز شنبه (۶ خرداد)، صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات غبار محلی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۴ و ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج