جاباما
۵۳۸۴۷۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انیمیشن ایرانی حاضر در جشنواره کن، جایزه گرفت

در مراسم اختتامیه روز انیمیشن در بازار جشنواره فیلم کن فیلم منتخب «رهایی از بهشت» که انیمیشنی ایرانی است در شمار فیلم‌هایی بود که جایزه خود را دریافت کرد.

خبرگزاری مهر: در مراسم اختتامیه روز انیمیشن در بازار جشنواره فیلم کن فیلم منتخب «رهایی از بهشت» که انیمیشنی ایرانی است در شمار فیلم‌هایی بود که جایزه خود را دریافت کرد.

به نقل از سایت انیمیشن دی این کن، در حالی که روز انیمیشن در بازار جشنواره فیلم کن برگزار شد و شماری از انیمیشن‌های منتخب سال در آنجا به نمایش درآمدند، فیلم منتخب «رهایی از بهشت» که انیمیشنی ایرانی است نیز در شمار فیلم‌هایی بود که جایزه خود را دریافت کرد.

فیلم سینمایی «رهایی از بهشت» تندیس انیمیشن مضمونی روز انیمیشن کن را در این مراسم دریافت کرد.

این انیمیشن یکی از سه فیلمی بود که برای جوایز مضمونی ۲۰۱۷ انتخاب شدند که شامل «ژوناد» به تهیه کنندگی شینیچیرو کیمورا، «رهایی از بهشت» به تهیه کنندگی علی نوری اسکویی و «اقبال» به تهیه‌کنندگی میشل فوزلیه و بابک پیامی بود.

انیمیشن ایرانی حاضر در جشنواره کن، جایزه گرفت

این جوایز برای ارزش‌های مثبت و پیامی که فیلم‌ها دربردارند و موجب رشد انسان‌دوستی می‌شوند به آنها اهدا ‌شد.

از نکات جالب این جایزه طراحی تندیس‌های اختصاصی بر اساس المان‌هایی از خود فیلم‌ها توسط نقاش و مجسمه‌ساز معروف فرانسوی بود.

در همین حال تهیه‌کننده «رهایی از بهشت» موفق شد تا در کنار تهیه کننده «زندگی من به عنوان یک کدو سبز» نامزد دو جایزه اسکار، جایزه خود را دریافت کند.

فیلم سینمایی «زندگی من به عنوان یک کدو سبز» که نامزد دو جایزه اسکار انیمیشن بود دیگر برنده این شب بود. این انیمیشن جایزه بهترین «شوالیه‌های جشن» را دریافت کرد و این جایزه به برونو چتلین برای تهیه آن رسید.

در روز انیمیشن بازار جشنواره فیلم کن در میان بهترین‌های برندگان اخیر که در فستیوال‌های مهم و رقابت‌های سینمایی حضور داشند «جوجه پرنده» که عنوان بهترین انیمیشن کوتاه اسکار را کسب کرده بود ونیز «زوتوپیا» که برنده بهترین انیمیشن سال اسکار شده بود نیز به نمایش درآمدند.

«چهارشنبه با گدار» برنده SXSW و «ایستگاه سئول» برنده جوایز فیلم اروپایی و برنده بهترین انیمیشن ازجوایز فیلم آسیا پاسیفیک نیز در این مجموعه به نمایش درآمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج