جاباما
۵۳۸۴۸۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آغاز ساخت «جان ویک: فصل سوم» تا پایان ۲۰۱۷

کارگردان فیلم John Wick: Chapter ۲ «جان ویک: فصل دوم» یعنی چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) اعلام کرد که ممکن است که فیلمبرداری قسمت سوم این مجموعه تا پایان سال جاری میلادی آغاز گردد.

وبسایت سینما گیمفا: کارگردان فیلم John Wick: Chapter ۲ «جان ویک: فصل دوم» یعنی چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) اعلام کرد که ممکن است که فیلمبرداری قسمت سوم این مجموعه تا پایان سال جاری میلادی آغاز گردد. سری فیلم‌های John Wick «جان ویک» با هنرنمایی کیانو ریوز (Keanu Reeves) توانسته است تا ژانر اکشن/تریلر را به سطح جدیدی وارد کند و یکی از سرگرم‌کننده‌ترین فیلم‌های اکشن اخیر این چند سال را برای علاقه‌مندان این ژانر به ارمغان آورد.

نخستین فیلم از این مجموعه در سال ۲۰۱۴ میلادی با بودجه‌ای ۲۰ میلیون دلاری به روی پرده رفت و توانست حدود ۸۸٫۷ میلیون دلار درآمد کسب کند. در پی موفقیت این فیلم، دو استودیوی «لاینزگیت» و «سامیت اینترتینمنت» قسمت دوم آن را نیز در ماه فوریه میلادی به اکران درآوردند که تا بدین لحظه موفق به فروش ۱۶۶٫۸ میلیون دلاری شده است.

پس از موفقیت «جان ویک: فصل دوم»، استاهلسکی اعلام کرد که قسمت سوم این فیلم نیز ساخته خواهد شد. اخیراً وی با وب‌سایت «کولیدر» مصاحبه‌ای در زمینه انتشار نسخه‌ خانگی و بلوری قسمت دوم این سری کرده که در آن در خصوص بازه زمانی آغاز تولید قسمت سوم «جان ویک» نیز صحبت‌هایی کرده است. وی در خصوص قسمت سوم بیان داشت:

در حال حاضر ما در نیمه نگارش فیلمنامه این فیلم هستیم. سرعت عمل این کار بستگی به میزان همکاری ما با یکدیگر دارد. اما من می‌توانم فرض کنم که اگر [مراحل ساخت این فیلم] تا پایان سال جاری میلادی آغاز نگردد، [قطعاً] از سال آینده شروع خواهد شد.

استاهلسکی در ادامه و با توجه به عدم همکاری دیوید لیچ (David Leitch) کارگردان همکار وی در دو قسمت قبلی این سری، اعلام کرد که به احتمال زیاد خود وی کارگردانی قسمت سوم را عهده‌دار شود. استاهلسکی در ادامه اظهار داشت که تصمیمی به بزرگ‌تر کردن قسمت سوم این سری ندارد و بیش از هر چیزی می‌خواهد که بر روی جزئیات و پیچیدگی‌های آن کار کند تا اینکه یک فیلم عظیم با بودجه بالا بسازد.

فیلم «جان ویک: فصل دوم» در حال حاضر به صورت دیجیتالی در دسترس قرار دارد. نسخه بلوری و ۴K Ultra HD آن نیز در روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه (۱۳ ژوئن) وارد بازار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج