جاباما
۵۳۸۴۸۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بهترین استراتژی اوپک در مقابل نفت شیل چیست؟

درنگاه اول طرح توقف کاهش تولید نفت اعضای اوپک کار نکرده است و ذخایر جهانی نفت همچنان بالاتر از تقاضای جهانی است،با این حال تاثیر سیاست توقف تولید از کشوری به کشور دیگر متفاوت است؛از بغداد تا کاراکاس

خبرآنلاین: درنگاه اول طرح توقف کاهش تولید نفت اعضای اوپک کار نکرده است و ذخایر جهانی نفت همچنان بالاتر از تقاضای جهانی است،با این حال تاثیر سیاست توقف تولید از کشوری به کشور دیگر متفاوت است؛از بغداد تا کاراکاس

نتیجه معامله محموله های نفتی نشان می دهد که دو کشور عربستان سعودی و روسیه بیش از همه برای کاهش تولید نفت تا پایان ماه مارس 2018 متقاعد شده اند.

یک تحلیل گر مسائل نفتی می گوید: درباره درآمدهای نفتی اشتباه نکنید؛جای تعجب نیست که به زودی بشنوید که تولیدکننده های نفت به خط پایان افزایش تولید رسیده اند.

آژانس بین المللی انرژی در توصیه سیاستی به کشورهای تولید کننده نوشت:در ابتدای این ماه اوپکی ها دارای انگیزه مالی زیادی برای کاهش عرضه بودند کبه این دلیل که این کارتل نفتی نسبت به ماههای قبل تقریبا 75 میلیون بشکه نفت اضافی به بازار عرضه کرده که نسبت به توافق ماه نوامبر کمی بیشتر است.

سازمان کشورهای صادرکننده نفت و و متحد بزرگش یعنی روسیه معنقد است که کسب درآمد بیشتر تنها در سایه کاهش تولید امکان پذیر است.اوپکی ها این روزها بیش از همیشه از خطر نفت شیل هراسان هستند،به این دلیل که صنعت نفت شیل ایالات متحده آمریکا با ۵۰۰ هزار بشکه تولید روزانه بازار نفت را تهدید کرده است. به همین دلیل اصرار بر سیاست کاهش تولید،بهترین استراتژی برای اوپکی هاست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج