۵۳۸۶۰۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

«تویین پیکس» پنج دقیقه ایستاده تشویق شد

بازگشت باشکوه دیوید لینچ به جشنواره کن

بازگشت دیوید لینچ کارگردان پیشروی امریکایی به کن برای او خوش یمن بود و به گزارش رسانه‌ها، شب گذشته تماشاگران جشنواره بعد از نمایش دو ساعت از فصل سوم سریال «تویین پیکس» به مدت پنج دقیقه او را ایستاده تشویق کردند.

آی سینما: بازگشت دیوید لینچ کارگردان پیشروی امریکایی به کن برای او خوش یمن بود و به گزارش رسانه‌ها، شب گذشته تماشاگران جشنواره بعد از نمایش دو ساعت از فصل سوم سریال «تویین پیکس» به مدت پنج دقیقه او را ایستاده تشویق کردند. این سریال بعد از دو دهه و نیم احیا شده و فصل سوم آن از شبکه شوتایم پخش می‌شود.

لینچ البته با ستایش شدن در کن بیگانه نیست. او در سال 1990 جایزه نخل طلایی این جشنواره را برای فیلم «وحشی‌قلب» به دست آورد، در سال 2002 رئیس هیات داوران بود و در سال 2005 جایزه بهترین کارگردان این جشنواره را برای «مالهالند درایو» به خانه برد.

حالا فصل سوم «تویین پیکس» برای نخستین بار در کن روی پرده رفته و با استقبال مواجه شده است. تیری فرمو دبیر جشنواره در مراسم نمایش «تویین پیکس» گفت: «این عالی‌ست دوستانی به شهر بازگردند که تاریخ جشنواره را رقم زدند. اگر او یک مستند انیمیشن دو دقیقه‌ای هم ساخته بود، دعوتش می‌کردیم. بازگشت دیوید لینچ به پشت دوربین یک رویداد است.»

نخستین قسمت‌های «تویین پیکس» که در کن به نمایش درآمده، با استقبال منتقدان هم مواجه شده است. این سریال که فصل اولش در سال 1990 پخش شد، همواره یکی از برترین مجموعه‌های تلویزیونی تاریخ تلقی می‌شود. داستان در شهر کوچکی به نام تویین پیکس می‌گذرد که بر اثر قتل دختری جوان در بهت و حیرت فرو رفته است. ورود یک مامور ویژه اف‌بی‌آی برای حل کردن معمای قتل باعث رقم خوردن اتفاق‌های دور از ذهنی می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج