۵۳۸۶۵۷
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

امام جمعه موقت سمنان:

سند ۲۰۳۰ به دنبال حذف معنویات است

امام‌جمعه موقت سمنان با انتقاد از سیاست‌های وزارت آموزش‌وپرورش گفت: مردم به‌خوبی می‌دانند که سند۲۰۳۰ به دنبال حذف معنویات در مدارس ایران اسلامی است.

خبرگزاری مهر: حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه‌های نخستین نماز جمعه سمنان در خردادماه۹۶، ضمن اشاره به‌ضرورت جلوگیری از اجرای سند ۲۰۳۰، ابراز داشت: این سند به ریشه‌های مذهبی و معنوی جامعه ما ضربه خواهد زد.

وی افزود: سند ۲۰۳۰ که غرب آن را طراحی کرده‌است یکی از عواملی خواهد شد که به دین و ارزش‌های اسلامی ما ضربه خواهد زد و ما امروز این موضوع را در حالی هشدار می‌دهیم که برخی به دنبال توجیه آن هستند.

عده‌ای انگیزه فراموشی معنویات را در جامعه دارند

امام‌جمعه موقت سمنان با انتقاد از دولت درباره امضای سند ۲۰۳۰، تأکید داشت: عده‌ای که به دنبال اجرایی شدن این سند هستند انگیزه فراموشی معنویات را در جامعه دارند و این هدف را دنبال می‌کنند.

عبدوس تأکید کرد: برخی تلاش دارند مسئله جهاد و شهادت و معارف اسلامی را از کتاب‌ها حذف کنند و این ارزش‌ها را از بین ببرند اما مردم ما همیشه ثابت کرده‌اند که درصحنه بوده و از هیچ‌چیزی برای دفاع از ارزش‌های اسلامی‌شان باک ندارند.

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین راه مقابله با دشمنان تربیت نسلی انقلابی، مؤمن و متعهد است، افزود: اندیشمندان بدخواه نظام می‌دانند که ققنوس نظام اسلامی دو بال شهادت و جهاد دارد لذا برای از بین بردن آن به دنبال چیدن این دو بال با هر ابزاری هستند که باید دراین‌باره هوشیار بود.

معجزه دفاع مقدس فراموش نشود

امام‌جمعه موقت سمنان در دیگر بخش سخنان خود بابیان اینکه نباید اجازه داد معجزه دفاع مقدس فراموش شود، گفت: امروز باید ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های جدید عرضه‌ و بین آن‌ها ترویج شود تا جوانان ما بدانند این انقلاب از چه پیچ‌وخم‌های خطرناکی عبور کرده و چه کسانی در این راه جان خود را در طبق اخلاص نهاده‌اند.

عبدوس بابیان اینکه معجزه دفاع مقدس در سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر قهرمان به‌وضوح دیده شد تا جایی که امام خمینی(ره) از آن به‌مثابه فتح خدایی نام بردند، افزود: ارزش‌های دفاع مقدس چیزی است که امروز باید در بین جوانان ما ترویج شود نه مسائل غربی و جنسی.

وی در دیگر بخش سخنان خود به مقوله ورود به ماه مبارک رمضان و ترویج فرهنگ روزه‌داری نیز اشاره کرد و ابراز داشت: این ماه مبارک فرصت مغتنمی برای دوری از معصیت و ترویج فرهنگ دینی است.

دست آمریکا از آستین رژیم بحرین و آل سعود بیرون آمده است

امام‌جمعه موقت سمنان بیان کرد: باید حرمت ماه عظیم رمضان به‌درستی حفظ شود که یکی از راه‌های آن جلوگیری از معصیت است.

عبدوس افزود: پرهیز از معصیت اعضا و جوارح و آنچه در این ماه توصیه‌شده می‌بایست مدنظر تمام مردم باشد تا بتوانیم از برکات ماه مبارک رمضان به‌خوبی بهره‌جوییم.

وی دستگیری شیخ عیسی را نیز محکوم کرد و گفت: دست شیاطین آمریکایی و اسرائیلی از آستین رژیم بحرین و آل سعود بیرون آمده و این را نمی‌توان انکار کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شرط میبندم حتی متن این سند رو هم تا حالا نخونده

    • بدون نام

      نه ، نیست .

    • بدون نام

      گشتیم پیدا نشد نگرد نیست.

    • بدون نام

      هرچه مردم رای بدهند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج