۵۳۸۷۳۴
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

اعتراض کارگردان «گشت ۲» نتیجه داد

رییس سازمان سینمایی با کارگردان «گشت۲» درباره موضوع قاچاق این فیلم جلسه گذاشت.

خبرآنلاین: رییس سازمان سینمایی با کارگردان «گشت۲» درباره موضوع قاچاق این فیلم جلسه گذاشت.

حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی از برگزاری جلسه‌ای میان رئیس سازمان سینمایی و سعید سهیلی تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «گشت ۲» و اعلام حمایت سازمان سینمایی و خانه سینما در پیگیری موضوع قاچاق این فیلم خبر داد.

پس از قاچاق فیلم «گشت ۲» حواشی درباره منشا قاچاق و تاریخ دقیق آن و پیگیری های انجام شده پدید آمد ،که در جدیدترین حاشیه، خبر ۲۰:۳۰ بدون اعلام منشا قاچاق فیلم که اداره بازرگانی صداوسیما بوده با پخش گزینشی بخش‌هایی از سخنان سعید سهیلی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاخت.

ایل‌بیگی درباره چگونگی قاچاق «گشت ۲» گفت: «طبق گزارش ستاد صیانت از محصولات فرهنگی هنری در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۹۶ فیلم در بازار قاچاق دیده شده که بلافاصله شکایتی از سوی سعید سهیلی در دادسرای فرهنگ و رسانه ثبت شد و از همان تاریخ ستاد صیانت اقدامات قانونی را آغاز کرده است.»

ایل بیگی تاکید کرد: «فیلم با زیرنویس اداره بازرگانی صدا و سیما و از ورامین توزیع شده است که نهادهای مسئول پیگیر فرد یا افراد خاطی هستند.خانه سینما هم در نامه ای از رییس سازمان صدا و سیما خواست نسبت به احقاق حقوق مادی فیلم و پیگرد خاطیان دستور پیگیری صادر کند. حراست سازمان سینمایی نیز از حراست صدا و سیما خواسته است ضمن پیگیری مجدانه موضوع تمهیدات لازم را در صیانت از آثاری که به امانت در اختیار صداوسیما گذاشته می شود، به کار بندند.»

همچنین مهندس حیدریان رئیس سازمان سینمایی در جلسه با سعید سهیلی، بیان کرد که سازمان سینمایی در کنار سهیلی برای برخورد با مسببین این ماجرا و احقاق حقوق فیلم «گشت ۲» خواهد بود.

ایل بیگی در خاتمه بیان کرد: «البته در این مدت از طریق نیروی انتظامی و پلیس امنیت که همکاران ستاد صیانت هستند، چند نفر از عرضه‌کنندگان فیلم در فضای مجازی دستگیر و مورد تحقیق قرار گرفته‌اند و امیدواریم به زودی مسببین اصلی توزیع غیرقانونی فیلم سینمایی «گشت ۲» شناسایی و معرفی شوند.»

در چند روز گذشته فیلم در حال اکران سهیلی که فروش بالایی دارد در بازار قاچاق عرضه شده است. سهیلی در اعتراض به این موضوع و پیگیری نشدن حقوقش کارت خانه سینمای خود را آتش زده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی ۳ میلیارد مالیات داده باید ازش حمایت بشه وگرنه وجهه ارگانهای مسئول نزد همه مردم لطمه جبران ناپذیر میبینه.

    • علي

      بابا گناه دارن اين سينماچيا بيچاره ها در امدي ندارن كه سينماي ايران داره ورشكست ميشه خيلي شما ظالميد خيلي بديد كه يه قرون دزار درامد اينا رو آجر ميكنيد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج