جاباما
۵۳۸۷۸۵
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

توصیه مهم آیت الله شبیری زنجانی به روحانی

مرجع عالی قدر تشیع در دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی تاکید کرد که دیانت افراد در درجه نخست اهمیت است.

خبرگزاری ایلنا: آیت‌الله شبیری‌زنجانی در این دیدار که عصر پنجشنبه در بیت معظم له انجام شد، گفت: افرادی در داخل و خارج کشور و به شکل‌های مختلف تلاش دارند به اعتقادات افراد ضربه بزنند و باید اهتمام داشت که جلوی سم پاشی‌های آنها گرفته شود.

ایشان با قدردانی از تلاش‌های دولت‌یازدهم و ضمن دعا برای موفقیت دولت دوازدهم در کمک بیش از پیش به مردم افزود: با توجه به اینکه نظرات مختلفی در ایران وجود دارد، اداره کشور مشکل است و این وظیفه سنگینی بر عهده شماست اما باید توجه داشت که اهل سلوک معتقدند از برترین عباداتی که در مسیر تقرب به خداوند موثر است، خدمت به مردم است و حالا توجه کنید مردمی که شما به آنها خدمت می‌کنید مسلمان و شیعه اهل بیت(ع)هستند و این استثناء باعث مضاعف شدن این اجر و پاداش می‌شود.

حضرت آیت‌الله العظمی شبیری‌زنجانی همچنین با تقدیر و قدردانی از حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات و تبریک به حسن روحانی، دعا کردن برای خدمتگزاران به مردم را وظیفه خود دانست و خطاب به رییس‌جمهور منتخب گفت: زیارت شما و شنیدن تلاش‌های دولت شما توفیق شد و خداراشکر که توفیق زیارت و شنیدن تلاش‌های دولت شما حاصل شد. در این مسیر از خداوند متعال و حضرات معصومین علیهم السلام کمک بگیرید که بسیاری از گره‌ها با توکل و توسل باز می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی نیز در این دیدار با تشریح دستاوردهای دولت یازدهم و برنامه‌های گسترده دولت دوازدهم در مسیر اعتلای بیش از پیش ایران اسلامی، از آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی خواست به دولت با هدایت‌ها و رهنمودهای خویش کمک کنند.

رییس‌جمهور، حضور و مشارکت مردم در انتخابات اخیر را بسیار چشمگیر و الگویی برای نه تنها کشورهای منطقه بلکه برای جهان برشمرد و گفت: این حضور گسترده مردم مایه مباهات و فخر مردم و جمهوری اسلامی ایران و تقویت ثبات و امنیت نظام است.

روحانی با تشریح برنامه‌ها و دستاوردهای دولت در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و تاکید بر تداوم و شتاب بخشیدن به پیشبرد این طرح‌ها در دولت دوازدهم، از حوزه‌های علمیه، مراجع عظام تقلید که در تمام مراحل و سختی‌ها، از دولت پشیبانی کرده‌اند، سپاسگزاری کرد.

رییس جمهور همچنین با ارائه گزارشی از افزایش مستمری طبقات محروم جامعه در دولت یازدهم و برنامه‌های دولت دوازدهم برای افزایش این مستمری، تاکید کرد: دولت تمام تلاش خود را برای کاستن از فقر، گسترش تولید و اشتغال به‌کار گرفته و در همین راستا می‌توان به افزایش مستمری سه برابری اقشار کم درآمد و برنامه‌های گسترده برای بالابردن سقف این کمک‌ها در دولت دوازدهم اشاره کرد.

روحانی با اشاره به همکاری خوب و مستمر میان دولت با کمیته‌امداد امام‌خمینی و سازمان بهزیستی اظهارداشت: با تقویت کمک‌های انجام شده و متمرکز کردن تلاش‌ها بر مستقل شدن افراد تحت پوشش این دو نهاد، از شمار افراد تحت پوشش برای دریافت مستمری کاسته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج