جاباما
۵۳۸۷۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

درویش: پورقاز گفت اولویتش سایپا است

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: با پورقاز صحبت‌هایی داشتیم و این بازیکن به ما اعلام کرده اولویتش برای فصل بعد سایپا است.

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: با پورقاز صحبت‌هایی داشتیم و این بازیکن به ما اعلام کرده اولویتش برای فصل بعد سایپا است.

رضا درویش اظهار داشت: پس از مشخص شدن لیست بازیکنان مدنظر علی دایی مذاکرات خود را برای جذب این بازیکنان شروع کردیم. قرارداد برخی بازیکنان ما تمام شده و یکسری دیگر از بازیکنان نیز در لیست دایی قرار نگرفته‌اند. از روز شنبه به این بازیکنان اعلام خواهیم کرد که تمایلی برای ادامه همکاری نداریم اما به دنبال رسانه‌ای شدن این مسئله از سمت باشگاه نیستیم. فکر می‌کنم نسبت به فصل گذشته 6،7 بازیکن از ما جدا شوند و در لیست ما قرار نداشته باشند.

مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص صحبت‌هایی که مبنی بر علاقه علی دایی به جذب رامین رضاییان شنیده می‌شود، گفت: هنوز درباره این بازیکن صحبتی از سوی دایی مطرح نشده اما شنیدم که قرار است رضاییان در خارج از ایران به ادامه فوتبال بپردازد. در صورتی که او تصمیم به فعالیت در ایران داشته باشد باید با دایی صحبت کنیم.

وی با ابراز رضایت از روند مذاکرات این باشگاه برای جذب بازیکنان عنوان کرد: تا این لحظه همه چیز خوب بوده و امیدوارم تا قبل از شروع تمرینات که از 16 خردادماه خواهد بود بازیکنان مدنظر خود را جذب کنیم.

درویش در خصوص صحبت‌هایی که مبنی بر توافق عزت الله پورقاز با سپاهان شنیده می‌شود، گفت: قرارداد پورقاز با ما به اتمام رسیده و این بازیکن آزاد است با هر تیمی مذاکره داشته باشد اما مگر سپاهان چند بازیکن می‌تواند جذب کند؟ ما با تعداد زیادی بازیکن صحبت کردیم که همه آنها نیز مدعی هستند با سپاهان مذاکره کرده‌اند. حتما سپاهان بضاعت خوبی برای جذب بازیکن دارد. با پورقاز صحبت‌هایی داشتیم و این بازیکن به ما اعلام کرده اولویت او سایپا است.

وی در خصوص وضعیت ابراهیم صادقی تاکید کرد: صادقی فصل آینده در کادرفنی ما حضور خواهد داشت و قطعا از تجربیات او استفاده خواهیم کرد. صادقی زحمات زیادی برای ما کشیده و دایی نیز بعد از مطلع شدن از تصمیم او برای خداحافظی از فوتبال پیشنهاد داد از تجربیات صادقی در کادرفنی استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا خاطرنشان کرد: ۱۴،۱۵ بازیکن در لیست مورد نظر دایی حضور دارند و ما بر اساس اولویت به دنبال تکمیل کردن تیم خود هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج