جاباما
۵۳۸۹۰۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ترس لخویا از بازگشت پرهیجان پرسپولیس ایران

مدیر باشگاه لخویا به بازیکنان تیمش قبل از دیدار برگشت برابر تیم فوتبال پرسپولیس هشدار داد و این بازی را بسیار سخت توصیف کرد.

ایسنا: ‌به نقل از الشرق، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه لخویا در ورزشگاه خانگی خود از تیم فوتبال پرسپولیس پذیرایی می‌کند. این دیدار درحالی برگزار می‌شود که جدال رفت این دو تیم در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

عدنان علی، مدیر باشگاه لخویا درباره این دیدار گفت‌: تصمیم گرفتیم که به خاطر گرمای هوا ورزشگاه محل برگزاری بازی را تغییر دهیم. قرار بود که این بازی در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه برگزار شود اما بازی را در ورزشگاه السد برگزار خواهیم کرد.

او ادامه‌ داد: خوشبختانه عبدلله المعز که در دیدار رفت غائب بود می‌تواند در دیدار برگشت ما را همراهی کند. او می‌تواند کمک زیادی به ما در خط حمله کند و توانایی تیم را در کارهای هجومی بالا برد اما اسماعیل محمد به خاطر کارت زرد در دیدار رفت نمی‌تواند تیم را در دیدار برگشت همراهی کند.

مدیر باشگاه لخویا درباره شانس تیمش برای صعود به دور بعد گفت‌: درست است که در ورزشگاه آزادی تساوی ارزشمندی را به دست آوردیم، اما باید برابر تیم خوب پرسپولیس بسیار هوشیار باشیم. پرسپولیس هم مانند دیگر تیم‌های ایرانی صلابت و استحکام لازم را دارد. آنها امید زیادی برای صعود به دور بعد دارند. باید کاملا هوشیارانه بازی کنیم، چرا که احتمال بازگشت تیم ایرانی در قطر زیاد است. بازی بسیار سختی پیش رو داریم.

او در پایان سخنان خود گفت‌: این آخرین بازی ما در فصل است و می‌خواهیم قبل از تعطیلات پایانی شیرینی داشته باشیم. بدون شک در صورت صعود به دور بعد شرایط روحی تیم بسیار خوب خواهد شد و می‌خواهیم نهایت توان خود را برای پیروزی به کار بگیریم. بعد از این بازی تمرین تیم یک ماه تعطیل می‌شود و بعد از آن اردوی خارجی را برگزار خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج