۵۳۹۰۷۵
۱ نظر
۵۰۲۵
۱ نظر
۵۰۲۵
پ

توزیع ۳۰ هزار تن برنج برای تنظیم بازار

وزارت جهاد اعلام کرد: ۵۰ هزارتن برنج و شکر برای تنظیم بازار ماه رمضان توزیع می‌شود ضمن اینکه قیمت گوشت مرغ دولتی برای مصرف کنندگان ۵۷۰۰ تومان است.

خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام از عرضه ۲۰ هزار تن گوشت مرغ منجمد و روزانه ۲ تا ۳ هزار لاشه گوشت گوسفندی تنظیم بازاری در ماه رمضان خبر داد و با اشاره به اینکه قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد ذخیره سازی شده به صورت عمده درب سردخانه ۵۳۰۰ تومان است، افزود: قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد برای مصرف کننده با احتساب هزینه حمل و نقل ۵۷۰۰ تومان است.

علیرضا ولی گفت: گوشت گرم مرغ نیز در میدان بهمن تهران هر کیلوگرم ۶۱۰۰ تا ۶۲۰۰ تومان و در مغازه‌های سطح شهر به صورت خرده فروشی به طور میانگین با هزار تومان افزایش در حدود ۷۵۰۰ تومان توزیع می‌شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: گوشت مرغ منجمد به صورت شبانه روزی در فروشگاه‌های زنجیره ای، میادین و نمایشگاه های طرح ضیافت توزیع می‌شود.

ولی درباره قیمت و چگونگی توزیع گوشت قرمز نیز گفت: گوشت قرمز منجمد وارداتی به قیمت هر کیلوگرم ۲۱ هزار تومان و گوشت قرمز منجمد تولید داخل نیز با قیمت ۲۰ هزار تومان توزیع می‌شود.

وی در خصوص قیمت گوشت قرمز گرم اظهارداشت: بخشی از واردات به صورت گوشت گرم انجام شده است و در ماه مبارک رمضان به صورت شقه و با قیمت هر کیلوگرم ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار توزیع می‌شود ضمن اینکه گوشت قرمز گرم گوسفندی نیز به صورت بسته بندی با قیمت ۴۲ هزار تومان عرضه می‌شود.

توزیع ۳۰ هزار تن برنج و ۲۰ هزار تن شکر

همچنین یزدان سیف، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در خصوص آخرین اقدامات دولت برای عرضه تنظیم بازاری برنج و شکر گفت: برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان ۳۰ هزار تن برنج با قیمت ۲۷۰۰ تومان و ۲۰ هزار تن شکر سفید به قیمت ۲۸۵۵ تومان از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه با عرضه به موقع سعی کردیم اجازه افزایش قیمت برای محصولاتی چون برنج و شکر که در ماه مبارک رمضان مصرف بیشتری دارد ندهیم، گفت: عرضه شکر و برنج در حدی است که مازاد بر مصرف است و خریدار ندارد.

این مقام مسئول در مورد واردات جدید شرکت بازرگانی دولتی برای جایگزینی ذخیره استراتژیک برنج و شکر، اضافه کرد: ۱۰۰ هزار تن برنج خارجی خریداری شده که در راه است و به زودی به بنادر کشور می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جوجه باسواد

      گوشت گرم مرغ درمیدان بهمن 6100 الی 6200 که درخرده فروشی با1000 تومان افزایش به قیمت7500 فروخته میشود،میگفتی خروسه حساب میکرد،سوادش ازشماها بیشتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج