۵۳۹۰۹۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آذری: فقط با حسینی برای هدایت تیم صحبت کرده‌ایم

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن گفت: باتوجه به اصل ۴۴ قانون اساسی و اهمیت خصوصی سازی، به عنوان یک مدیر ورزشی تنها خواسته‌ام از دکتر روحانی خصوصی سازی در ورزش است.

خبرگزاری ایسنا: سعید آذری در مورد نقل و انتقالات تیم ذوب آهن و هدف گذاری این باشگاه اظهار کرد: از این هفته وارد بازار نقل و انتقالات می‌شویم. هدف اول ما نگه داشتن بازیکنان تیم خودمان است تا بتوانیم شاکله تیمی را حفظ کنیم.

وی در مورد مجتبی حسینی، سرمربی فصل گذشته این باشگاه خاطرنشان کرد: ایشان برنامه‌های خود را به ما ارایه کرده‌اند و تا هفته آینده به جمع بندی خواهیم رسید تا بتوانیم تصمیم خود را بگیریم. در حال حاضر غیر از حسینی با هیچ شخص دیگری بابت هدایت تیم ذوب آهن صحبت نکرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در رابطه با بودجه مورد نظر این باشگاه برای سال ۹۶ تصریح کرد: برنامه بودجه را به مجمع کارخانه تقدیم کرده‌ایم و مجمع کارخانه در این مورد تصمیم می‌گیرد. سعی کردیم بودجه امسال افزایشی نداشته باشد و تقریباً به میزان بودجه سال گذشته است.

آذری در پاسخ به این سؤال که مطالبات شما به عنوان مدیرعامل یک باشگاه ورزشی از رییس جمهوری چیست، گفت: من در سیاست دخالت نمی‌کنم و حیطه مسئولیتم ورزش است، اما تنها خواسته‌ای که از رییس جمهور دارم این است که با توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی و اهمیت خصوصی سازی، خصوصی سازی در ورزش به خوبی اجرا شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج